نوشته شده توسط : azar yousefi

بازار حکیم مشهد

این بازار به عنوان اوتور مشهد تابستان 97لین و قدیمی ترین بازار روسها به شمار می رفته است. که یکی از بزرگترین مراکز خرید مشهد نیز می باشد. این بازار مشتور لحظه آخری مشهدتمل بر 4 طبقه و 120 واحد تجاری است که در آن انواع مختلفی اجناس از قبیل: انواع پوشاک، اسباب بازی، لوازم آرایشی و بهداشتتور مشهد بهار 97ی و نقره جات، لوازم خانگی و کیف و کفش و غیره عرضه می شود.
این مجموعه در خیابان امام خمینی واقع می باشد و زائران تور مشهد می توانند جهت خرید و بازدید به این مکان مراجعه نمایند.

 

 

بازار حکیم مشهد

 

بازار حکیم مشهد

 


بازار الغدیر مشهد

 یکی دیگر از بازار هاتور مشهد تابستان 97ی خرید مشهد، بازار الغدیر است که اجناس آن بسیار قیمت مناسبی دارند. این بازار در میدان شهدا مشهد واقع می باشد که در نزدیکی بازار مرکزی نیز هست. مسافرین و زائرین عزیز تور مشهد می توانند اجناس خود را با بهترین کیفیت و قیمت خریداریتور مشهد بهار 97 نمایند.

این مرکز تجاری از تنوع بسیاری برخوردار است که مسافرینتور لحظه آخری مشهد می توانند از کیفیت و قیمت مطمئن باشند.

 

بازار الغدیر مشهد

 

بازار الغدیر مشهد

 


مرکز خرید ویلاژ توریست مشهد

یکی از بهترین مراکز خرید مشهد تور مشهد تابستان 97که بسیار طرفدار دارد، مرکز خرید ویلاژ توریست می باشد که در 4 طبقه و بیش از 250 فروشگاه با بهترین اجناس آماده خدمت می باشند. این مرکز خرید با دارا بودن معماری متفاوت و خاص و همچنتور مشهد بهار 97ین آبنمایی که در طبقه 1- قرار گرفته که در تمامی طبقات قابل مشاهده می باشد، در مشهد جز اولین مراکز خرید مورد انتخاب مسافرین تور مشهد قرار می گیرد.

از دیگر ویژگی های این مجتمع وجود کافی شاپ، شهرتور لحظه آخری مشهدبازی، بیلیارد، بولینگ و پارکینگ می باشد. گردشگران عزیز می توانند در کنار خرید وسایل مورد نظر خود به تفریح نیز بپردازند.

 

 

مرکز خرید ویلاژ توریست مشهد

 

مرکز خرید ویلاژ توریست مشهد

 



:: برچسب‌ها: بازار های خرید مشهد,بازار های ارزان مشهد,آدر بازارهای مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

آرامگاه فردوسی مشهد

آرامگاه حکیمتور مشهد تابستان 97 ابوالقاسم فردوسی توسی در میان باغی مصفا به فاصله ۲۰ کیلومتری شمال شهر مشهد واقع شده است. این آرامگاه از شیوه معماری هخامنشی به ویژه آرامگاه کوروش الهام گرفته است. نمای بیرونی بنا شامل عناصر تزئینی هخامنشی به خصوص ستون ها و سرستون ها است و اشعاری که بر اضلاع چهارگانه بنا نگاشته شده از حکیم فردوسی و معرف اندیشه و شخصیت وی می‌باشد. بخش فوقانی بنا بصوتور مشهد بهار 97رت مجوف و توخالی تور مشهد فروردین 97ساخته شده و فضای داخلی آن نیز علاوه بر الهام گرفتن از معماری دوه اشکانی شامل ۲۰ ستون مرمری در پائین و ۸ ستون در بخش فوقانی است. در بخش هایی از آرامگاه نیز دیوارنگاره‌هایی از فریدون صدیقی نصب گردیده که نمایش صحنتور لحظه آخری مشهده هایی از روایات شاهنامه است. مشهور است که پیکر فردوسی را به دلیتور مشهد اردیبهشت 97ل شیعه بودن فردوسی به گورستان راه ندادند و ناچار او را در باغ خودش درون شهر طابران توس نزدیک به دروازه شرقی رزان به ختور مشهد خرداد 97اک سپردند. خبری نه چندان موثق ساختن اولین بنا بر گور ابوالقاسم فردوسی را به سپهدار توس در زمان فردوسی، یعنی ارسلان جاذب سپهدار توس نسبت داده که ذکر او در دیباچه شاهنامه آمده‌است. باغ آرامگاه حدود شش هکتار مساحت و شامل یک موزه و کتابخانه می باشد. موزه در گذشته، چایخانه سنتی و مکانی برای استراحت بازدیدکنندگان بود ولی بعدها در سال ۱۳۶۱ با کشف آثار باستانی در شهر قدیم توس و همچنین اهدای اشیای تاریخی توسط افراد مختلف به موزه مبدل گشت. مسافرین تور مشهد که علاقه مند به موزه  آپار باستانتور مشهد تابستان 97ی هستند می توانند از ارامگاه فردوسی دیدن نمایند.

 

 

آرامگاه فردوسی مشهد

 

آرامگاه فردوسی مشهد

 


بند گلستان مشهد

سد یا بند گلستان در حدود 8 کیلومترتور مشهد تابستان 97ی غرب مشهد و 5 کیلومتری شمال شرق طرقبه  بر روی رودخانه گلستان واقع شده و از آثار دوره تیموری می باشد. رودخانه گلستان، از به هم پیوستن سه شاخه مایان،‌ دهبار و جاغرق در نزدیکی روستای حصار به وجوتور مشهد بهار 97د می‌آید. مقداری از آب این رودها صرف آبیاری باغ‌ های اطراتور مشهد تابستان 97ف می‌شود وتور لحظه آخری مشهد فقط در مواقع سیلابی بودن، آب اضافی آن در پشت سد ذخیره می‌شود. به همین دلیل فقط در زمستان یا بهار بخاطر  زیادی آب و جریان شدید سیلاب ها، آب وارد بند می‌شود و در سال‌هایی که بارندگی زیاد است دریاچه بند تا اواخر تابستان نیز پر آب می‌ماتور مشهد فروردین 97ند.

این بنا از آثار دوره تیموریان می باشد. در مورد سازنده بنا نظرات متفاوتی وجود دارد بعضی ساخت بنا را بهتور مشهد اردیبهشت 97 دست شاهرخ پسر تیمور گورکانی نسبت داده اند و برخی بند را از بناهای گوهرشاد بیگم همسر شاهرخ می دانند. بعضی دیگر گلستان را به نام کنیز گوهرشاد دانسته و قریه و بند گلستان را به او نسبت داده‏ اند.

اما به هر حال هدف از احدتور مشهد خرداد 97اث این بند آبیارى اراضى کشاورزى پایین دست و روستای آبکوه بوده است. از بند گلستان هنوز هم استفاده مى ‏شود، اما به علت رسوبات زیاد گنجایش آب آن کم شده است.

امروزه این مکان به یک مکان توریستی تفریحی تبدیل شده و بازدید از آن برای گردشگران تور مشهد خالی از لطف نیست.

 

 

بند گلستان مشهد

 

بند گلستان مشهد

 


پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد یکیتور مشهد تابستان 97 از قدیمی ترین پارک های وسیع این شهر است که در 8 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع شده و با بزرگراه وکیل آباد بهتور مشهد تابستان 97 میدان آزادی و پارک بزرگ ملت مشهد مرتبط می شود. مساحت این پارک بیش از 70 هکتار استور مشهد بهار 97ت و دارای باغی طبیعی و انبوه از درختان نار و کاج و درختان کهنسال و رودخانه فصلی می باشد که با آب قنات آبیاری می‌شود. این پارک قدیمی با پستی و بلندی‌های طبیعی و درختان کاج و چنار از گذشته‌های دور بهتور مشهد فروردین 97 عنوان یکی از مراکز ییلاقی حاشیه مشهد بوده است. هم جوار با پارک جنگلی وکیلتور مشهد اردیبهشت 97 آباد، باغ وحش وکیل آباد که تنها باغ وحش مشهد و استان خراسان رضوی است قرار دارد. این باغ وحتور لحظه آخری مشهدش دارای انواع گوناگونی از حیوانات می باشد. مسافرین تور مشهد می توانند به همراه خانواده اوقات خوشی را دز این پارک سپری کننتور مشهد خرداد 97د.

 

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

 

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

 



:: برچسب‌ها: تفریحات مشهد,دیدنی های مشهد,جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

بازار رضا مشهد

این بازار بزرگ که از مهمتور مشهد خرداد 97ترین مراکز خرید مشهد است در قسمت شرق میدان بیت المقدس قرار گرفته است این بازار همزمان با تخریب حرم مطهر و بازار بزرگ تاسیس گردید. بازار رضا از این میدان شروع می شود و به میدان هفده شهریور می رسد. بازتور مشهد اردیبهشت 97ار شامل بیش از هزار واحد تجاری است که در دو طتور مشهد فروردین 97بقه است این بازار بزرگ دارای نمازخانه، آبخوری، انتظامات، سرویس های بهداشتی و تاسیسات است. به تعداد صد باب مغازه در طبقه ی اول و 120 مغازه در طبقه ی دوم است شما می توانید انواع سوغاتی ها از قبیل انواع عقیق، زعفران، عطریات، مهر و سجاده ، پوشاک و شیرینی جات تهتور مشهد تابستان 97یه کنید.

مسافرین تور مشهد می توانند بعد از زیارت به بازار آمده و خریدی دلچسب داشتور مشهد بهار 97ته باشند.

 

 

بازار رضا مشهد

 

بازار رضا مشهد

 


مرکز خرید الماس شرق مشهد

این مرکز خرید الماس شرق مشهد مجاور کمربندی مشهد قرار گزفته است و ترکیبی از معماری مدرن و سنتیتور مشهد خرداد 97 را دارد گنبد الماس شکل آن قطری به اندازه پنجاه متر دارد.این مرکز تور مشهد تابستان 97خرید شامل شش طبقه با هزارو نود واحد است و در زمینی بهتور مشهد اردیبهشت 97 مساحت بیش از 67 هزار متر مربع واقع شده است مرکز خرید الماس شرق غرفه های فروش موبایل و کامپیوتر،چینی و بلور و صتور مشهد بهار 97وتی و تصویری دارد همچنین دارای آسانسور،پله برقی،شهربازی،شعب بانکی و پارکینگتور مشهد فروردین 97 طبقاتی نیز هست

مرکز خرید الماس شرق مشهد

 

مرکز خرید الماس شرق مشهد



:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد,معرفی مراکز خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل سراج مشهد

هتل 2 ستاره سراج یکی اتور مشهد خرداد 97ز تازه ساخت ترین هتل های مشهد می باشد. این هتل در سال 1394 در 6 طبقه ساخته شده است. هتل سراج مشتور مشهد فروردین 97هد دارای 54 واحتور مشهد بهار 97د می باشد. ویژگی مهم این هتل نزدیکی آن به حرم مطهر امام رضا می باشد از این رو مورد توجه مسافران تور مشهد قرار گرفته است. هتل سراح از امکاناتی مانند: اتاق چمدان، رستوران، پارکینگ و.... برخوردار تور مشهد اردیبهشت 97است.

هتل سراج مشهد

هتل سراج مشهد

هتل سراج مشهد

 


هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد یکی از هتور مشهد خرداد 97تل های خوب مشهد می باشد که در سال 1378 در حاشیه بلوار وکیل آباد واقع شده است. این هتل دارای 5 طبقه و 227 واحد میتور مشهد فروردین 97 باشد که از امکاناتی مانند : تلویزیون، سشوار، مبله و.... برخوردار است. سالن های همایش، سالن هایتور مشهد اردیبهشت 97 ضیافت، مجموعه ورزشی رستوران ها دیگر خدمات رفاهی این هتل می باشد. در سال 1388 به جهت ایجاد رفاه خال میهمانان و زائرین در کنار دریاچه طرح ایجاد رستوران سنتی ، شربت خانه ایرانی و پارک بازی کودکان به بهره برداری رسید. مسافران تور مشهد می توانند این هتل را انتخاب کرده و در این هتل اوقات خوشی را ستور مشهد بهار 97پری کنند.

هتل پارس مشهد 

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

 


هتل هلیا مشهد

هتل 4 ستاره هلیا یکی از هتل های ختور مشهد خرداد 97وب مشهد می باشد که به بازار رضا و حرم امام رضا (ع) بسیار نزدیک می باشد. این هتل در 8 طبقه و دارای 84 اتاق می باشد که با خدماتی مجرب آماده پذیرایی از زائرین عزیتور مشهد اردیبهشت 97ز می باشد.

از امکانات این هتل می توان به لابی، اینترنت رایگان، پذیرش 24 ساعته مسافرین تور مشهد، کافی شاپ و رستوران، گشت نیم روزی، سیستم اطفا حریق، فضای سبز، تاکسی سرویس و ... اشاره نمود.همچنین از امکانات اتاق ها نیز وای فای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تهویه هوا، روم سرویس، صبحانه در اتاق، صندوق امانات، تلویزیون و ... میتور مشهد بهار 97 باشد. مسافرین عزیز در این هتل می توانند اقامتی راحتور مشهد فروردین 97ت داشته باشند.

 

 

هتل هلیا مشهد

 

هتل هلیا مشهد

 



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,هتل های دو ستاره مشهد,نرخ ارزان هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات در سال 1391 در نزدیکی راه آهن افتتاح گردید. این هتل ستور لحظه آخری مشهده ستاره 7 طبقه دارد که دارای 60 اتاق مجهز با چیدمان لوکس می باشد. یکی از ویژگی های بارز این هتل نبودن در محدوده ترافیکی و همچنین نزدیک بودن به راه آهن مشهد می باشد. امکانات این هتل شامل رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و بین المللی، کافی شاپ، لابی، اینترنت رایگان، پارکینگ، آسانسور، پذیرش 24 ساعته زائرین تور مشهد، سالن تشریفات، مجموعه ورزشی آبتور مشهد تابستان 97ی و ... می باشد.

از دیگر خدمات این هتل می توان به خشک شویی، تور مشهد بهار 97وای فای رایگان، روم سرویس، مبلمان، بالکن و ... اشاره کرد. 

آدرس: میدان راه آهن، ابتدای بلوار شهید تور مشهد اردیبهشت 97کامیاب، نبش شهید کامیاب 32

 

هتل دیپلمات مشهد

 

هتل دیپلمات مشهد

 


هتل ثامن مشهد

هتل سه ستاره ثامن در دو فتور لحظه آخری مشهداز در سال 1374 بنا و اقتتاح گردیده است این هتل در منطقه ییلاقی طرقبه واقع شده است و با کارمندانی مجرب آماده برای پذیرائی از میهمانان تور مشهد می باشد. از امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته زائرین، نمازخانه، کافی شاپ، آسانسور، اتاق چمدان، اینترنت تور مشهد تابستان 97رایگان، پارکینگ، رستوران و ... می باشد.

این هتل دارای 41 اتاق در دو طبقه اتور مشهد بهار 97ست که امکاناتی نظیر روم سرویس، مبلمان، صندوق امانات، تلویزیون، وای فای رایگان، سیستم تهویه هوا و تحریق و ... را دارا می باشد. 

آدرس: مشهد، انتتور مشهد اردیبهشت 97های جاده وکیل اباد، ابتدای جاده طرقبه

 

 

هتل ثامن مشهد

 

هتل ثامن مشهد

 


هتل اعیان مشهد

در سال 85 در خیابان امام رضا هتل سه ستاره اعیان افتتاح گتور لحظه آخری مشهدردید. این هتل تا حرم امام رضا (ع) فاصله ی چندانی ندارد و زائرین عزیز تور مشهد به راحتی می توانند به حرم رفته و زیارت کنند.  هتل اعیان دارای 55 اتاق است که از امکانات آن می توان به پارکینگ، لابی، رستوران، اینترنت رایگان، پذیرش 24 ساعته مسافرینتور مشهد تابستان 97 و ... اشاره نمود.

از دیگر امکانات این هتل متور مشهد بهار 97ی توان به روم سرویس، صندوق امانات، تلویزیون، سرویس بهداشتی، وای فای رایگان و ... اشاره کرد.

آدرس: میدان بیت المقدتور مشهد اردیبهشت 97س، خیابان امام رضا، کوچه کربلا

 

 

هتل اعیان مشهد

 

هتل اعیان مشهد

 



:: برچسب‌ها: معرفی هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,قیمت هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل گلستان مشهد

در میدان امام خمینی در سال 1386 هتلتور مشهد خرداد 97 سه ستاره گلستان افتتاح گردید. این هتل دارای 48 اتاق با چیدمان لوکس و شیک می باشد. از امکانات ایتور مشهد اردیبهشت 97ن هتل می توان به رستوران، اینترنت رایگان، لابی، پارکینگ، استخر، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته زائرینتور مشهد و ... اشاره نمود. 

از دیگر امکانات این هتل یختور مشهد فروردین 97چال، سرویس روزانه اتاق، سیستم تهویه هوا، تلویزیون و ... می باشد.

آدرس: میدان امام خمینی، انتهای خیابان شهید فیاض بخش، جنب دتور مشهد بهار 97ادگستری

 

 

هتل گلستان مشهد

 

هتل گلستان مشهد

 


هتل پارمیدا مشهد

هتل سه ستاره پارمیدا در سال 1389 اقتتاح گردید.تور مشهد خرداد 97این هتل در نزدیکی حرم امام رضا و بازار قرار گرفته است. اتاق های این هتل بسیاتور مشهد اردیبهشت 97ر مجهز و چیدمانی لوکس و مدرن می باشد که دارای امکاناتی نظیر وایتور مشهد فروردین 97 فای رایگان، مینی بار، مبلمان، دستگاه تهویه هوا و ... را دارا میباشد.  

از دیگر امکانات این هتل مجموعه ی آبی استخر ،تور مشهد بهار 97سونا و جکوزی، کافه و لابی و پذیرش 24 ساعته مسافریم عزیز تور مشهد می باشد.

آدرس: مشهد، خیاتور مشهد تابستان 97بان 24 امام رضا (ع)

 

هتل پارمیدا مشهد

 

هتل پارمیدا مشهد


 

هتل نور مشهد

 

هتل 3 ستاره نور مشهد در سال 1386 در خیابان خسروتور مشهد خرداد 97ی مشهد افتتاح گردید. این هتل یکی از بهترین هتل های مشهد می باشد که دارای اتاق هایی با سبک جدید و مجهز است. از امکاناتتور مشهد تابستان 97 این هتل شامل صندوق امانات، پذیرش 24 ساعتهی میهمانانتور مشهد، لابی، اینترنت رایگان، سرویس حرم، رستوران و کافه، پارتور مشهد اردیبهشت 97کینگ و ...می باشد.

اتاق های این هتل شامل دو ، سه و تور مشهد فروردین 97 چهار تخته معمولی و فولبرد می باشد.

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس به سمتتور مشهد بهار 97 خسروی نو، نبش شهیداندرزگو ۱۷

 

هتل نور مشهد

 

هتل نور مشهد

 



:: برچسب‌ها: هتل های سه ستاره مشهد,هتل های خوب مشهد,رزرو هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل هما 1 مشهد

هتل هما یکی از هتل هاتور مشهد تابستان 97ی 5 ستاره مشهد می باشد که چهل سال قدمت دارد  کی از تاریخی ترین هتل های مشهد نیز هست.این هتل شیک و لوکس در متور مشهد فروردین 97ساحتی به اندازه هفتاد هزار متر مربع در سال 1352 ساخته شده است وشامل صد و بیست و پنج اتاق است که از امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، تور مشهد بهار 97سشوار، مبله و .... برخوردار است. هتل دارای امکاناتی مانند: 7 تالار مجلل ،کافی شاپ،سالن غذاخوری،استخر، باغ های سرسبز و ... می باشد. هتل هما 1 مشهد در سال 1395 مورد باز سازی قرار کرفت.مسافران تور مشهد می توانند اوقات خوشی را در این هتل در کنار عزیزانشان سپتور مشهد اردیبهشت 97ری کنند.

هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1 مشهد

 


هتل هما 2 مشهد

هتل هتور مشهد اردیبهشت 97ما 2 مشهد از اولین هتل های 5 ستاره مشهد می باشد که در منطقه ای آرام و زیبا قرار گرفته است. این هتل دارای 9 طبقه و 207 اتاق می تور مشهد فروردین 97باشد که از امکاناتی مانند: سیستم تهویه مطبوع، مبله، تلویزیون و.... برخوردار است. از امکانات رفاهی این هتل می تواتور مشهد تابستان 97ن به رستوران، روم سرویس شبانه روزی، مجموعه آبی نظیر استخر، جکوزی، آرایشگاه، سالتور مشهد بهار 97ن بدن سازی، خشکشویی، کافی شاپ و..... اشاره کرد. مسافران تور مشهد می توانند در این هتل اقامت داشته داشته و اوقات خوشی را کنار عزیزانشان داشته باشند.

هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد

 


هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب در سال 1392 در زمینی به مساحت 3686 متر مربع افتتاح گردیده و یکی از هتل های 5 ستاره مشهد می باشد.تور مشهد تابستان 97 این هتل  از 12 طبقه و 77 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل دارای امکاناتی مانند: سیستم تهوتور مشهد بهار 97یه مطبوع، تلویزیون، حمام و.... می باشد. برخی تجهیزات ورزشی، سالن های کنفرانس و هتور مشهد اردیبهشت 97مایش، کافی شاپ و رستوران از جمله امکانات موجود در این هتل می باشد. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا قرار گرفته است و به دلیل نزدیکی به حرم مورد استقباتور مشهد فروردین 97ل میهمانان و مسافران تور مشهد قرار گرفته است.

هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد

 



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های لوکس مشهد,هتل هما1 مشهد,رزرو هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

یاشار بیدگلی

تاریخ طرح پرسش: 96/04/28

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت خوب شما، در مورد جاذبه های گردشگری مشهد نظیر پارک ملی تندوره مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: باسلام، پارک ملی تندوره یا چهل میر در شمال شرق کشورمان ایران واقع شده است. پارک ملی تندوره منطقه ای کوهستانی صخره ای و تپه ماهوری است. به علت وسعت و مکان شکل گیری پارک ملی تندوره، آب و هوای آن بصورت دو نوع متفاوت است.

در واقع قسمت های شمالی پارک ملی تندوره از نظر آب و هوای تحت تاثیر کویر قره قوم و جلگه پست درگز قرار گرفته و آب و هوای آن نسبتا گرم و رطوبت کمی دارد و منطقه ی جنوبی و غربی، پارک ملی تندوره از ارتفاعات کپه داغ تشکیل شده است و به همین علت توده های هوائی مدیترانه ای که نسبتا سرد و رطوبت بیشتری دارند را شامل می شود.

پوشش گیاهی این پارک به صورت درخت و درختچه است و انواع حیوانات از قبیل قوچ و میش، اوریال، پازن، شغال، گرگ، روباه، کفتار، پرندگانی زیبا از قبیل هما، قرقاول بال سفید، عقاب طلایی، سارگپه پا بلند، جغد کوچک، کبک، تیهو و انواع گنجشک سانان در پارک تندوره یافت می شوند همچنین انواع لاک پشت مهمیزدار معمولی، انواع آگاما، مار کبری، مار جعفری، افعی شاخدار، افعی معمولی و تیر مار در این پارک زیست می کنند. قابل ذکر است که پارک ملی تندوره از بهترین زیستگاه های پلنگ در ایران است. برای طبیعت گردی در پارک ملی تندوره مشهد می توانید به ارتفاعات شکر آب، تیوان، دره چهلمیر و دره چرلاق رفته و از زیبایی طبیعت بکر آنها لذت ببرید. مسافران تور مشهد زمستان 96 میتوانند از این مکان تفریحی زیبا دیدن فرمایند و خاطرات به یاد ماندنی برا برای خود رقم بزنند.

آدرس ۱: قریه اینچه کیکانلو ( در مسیر راه درگز – قوچان ) تا پاسگاه شکر آب ( جنوب پارک ) ۱۰ کیلومتر

آدرس ۲: درگز تا پاسگاه چهل میر ( شرق پارک ) ۳۰ کیلومتر

آدرس ۳: نوخندان تا زیارتگاه بابانستان (شمال پارک) ۱۲ کیلومتر در تور مشهد بهمن 96

 

پارک ملی تندوره

پارک ملی تندوره

 

پرسش: جاذبه های گردشگری مشهد,بوستان بسیج مشهد

ریحانه

تاریخ طرح پرسش: 96/05/22

 

پرسش: سلام و تشکر بابت اطلاعات خوب سایتتون و امیدوارم مثل همیشه موفق باشید در تور مشهد بهمن 96، در مورد جاذبه های گردشگری شهر مشهد نظیر بوستان بسیج مشهد ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، این مکان تفریحی در شمال شرقی مشهد و در حاشیه صد متری کمربندی فجر، بین پل فجر و تقاطع گلشهر واقع شده است و در سال 1378 تاسیس گردیده است. بوستان بسیج مشهد، پارکی در زمینی با مساحت 160000 مترمربع می باشد که از امکانات مختلفی نیز برخوردار است. از امکانات عمومی و رفاهی این بوستان برای استقبال از میهمانان تور مشهد دی 96 می توان به زمین بازی برای کودکان، کتابخانه، مسجد، بوفه اغذیه، فروشگاه و ... اشاره نمود.

آبنمای میان این بوستان و درختان اقاقیا، افرا، زیتون، کاج، چنار، توت، اش، سرو، درختچه های تزیینی و ... دیده می شود که سبب ایجاد فضای سبزی بسیار زیباست که به طراوت آن افزوده است.

 

بوستان بسیج مشهد

 بوستان بسیج مشهد

6



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,رزرو تور مشهد,برترین تور های مشهد در بهترین هتل های مشهد,امکانات ویژه هتل های مشهد,نرخ مناسب تور های مشهد,قیمت ارزان جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پرسش: رستوران ارم شاندیز مشهد

سروری

تاریخ طرح پرسش: 96/05/28

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت شما، ممنون میشم در مورد رستوران ارم شاندیز مشهد مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، رستوران ارم شاندیز در زمینی به مساحت 12000 متر در سال 1358 با مدیریت حسن ایزدی افتتاح شد. رستوران ارم شاندیر متشکل از سه بخش رستوران سنتی، فضای باز و سالن VIP نیز می باشد.

منوی رستوران ارم برای پذیرایی از میهمانان تور مشهد بهمن 96 شامل: کباب شیشلیک، کباب برگ، جوجه کباب، چلو گوشت و چلو ماهیچه است و همچنین برای مصرف محصولات لبنی از محصولات کارخانه ی خود که در زمینی به مساحت 1000 متر در انتهای رستوران قرار دارد، استفاده می شود که تمام محصولات تولیدی هم فقط برای مصارف داخل رستوران است.

 

رستوران ارم شاندیز مشهد

رستوران ارم شاندیز مشهد

 

پرسش: هتل درویشی مشهد,رستوران فیروزه

رامین سروری

تاریخ طرح پرسش: 96/05/08

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت شما، ممنون میشم در مورد رستوران فیروزه هتل درویشی مشهد مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل درویشی هتل مجلل پنج ستاره مشهد واقع در خیابان امام رضا بین 24 و 26 است. ساختمان هتل مجلل درویشی از بدو شروع با طرح و پلان هتلی ساخته شده و با بیست و پنج طبقه، مرتفع ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق کشور می باشد. مجموعه آبی هتل درویشی مشهد اولین مجموعه آبی با ارائه خدمات تخصصی اسپا و ماساژ در مشهد مقدس می باشد که با بکار گیری برترین تکنولوژی ها و اساتید فن به ارائه خدماتی ایده آل به میهمانان این مجموعه خواهد پرداخت.

** هتل مجلل درویشی مشهد از چندین رستوران با فضاهای متنوع و غذاهای گوناگون برخوردار است.

یکی از این رستوران ها رستوران فیروزه است:

رستوران فیروزه هتل درویشی مشهد با چیدمانی خاص و الهام گرفته از معماری اسلامی فضایی زیبا و خاص برای صرف غذاهای لذیذ ایتالیایی این رستوران در اختیار مهمانان تور مشهد دی 96 قرار داده است.

سایر رستوران های هتل:

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد، رستوران روف گاردن در طبقه بالای لابی هتل درویشی قرار دارد، در رستوران روف گاردن هتل درویشی انواع غذاهای آسیایی و فرنگی با سس های مخصوص سرو می‌شود فضای این رستوران بسیار زیبا و سرسبز می باشد. در انتهای رستوران روف گاردن راه پله ای وجود دارد که به دریاچه بسیار زیبا و دلنشین موج زیبا منتهی می شود و علاوه بر این آب و هوای بسیار بی نظیر و مطلوبی دارد.

رستوران برکه هتل درویشی مشهد، این رستوران فضایی بسیار جذاب و طبیعی در همراه با آب روان تلفیقی از فضایی سنتی و مدرن با قلیان، میوه و نوشیدنی های سنتی و ... پذیرای مسافران و مهمانان است. رستوران برکه در همان محیطی که رستوران روف گاردن قرار دارد واقع شده است. مسافران و میهمانان تور مشهد زمستان 96 که علاقمند به سپری کردن لحظات خود در محیطی آرام و زیبا هستند دیدن از این دریاچه را از دست ندهند.

رستوران مراکشی هتل درویشی مشهد، در طبقه پایینی این هتل و در انتهای بازارچه هتل قرار دارد غذاهای رستوران مراکشی هتل درویشی بسیار تند با برنج‌های دم کرده سرو می‌شود در این رستوران سرو غذاها در ظروف خاص ارائه می‌شود.

رستوران آتریوم هتل درویشی مشهد، در انتهای لابی هتل درویشی رستوران آتریوم با سقف شیشه‌ای و قرار دارد و در رستوران آتریوم غذاهای ایرانی سرو می‌گردد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل رویشی مشهد بازدید نمایید.

 

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد



:: برچسب‌ها: معرفی رستوران های خوب مشهد,برترین تور های مشهد در بهترین هتل های مشهد,امکانات ویژه هتل های مشهد,رزرو تور مشهد,معرفی تور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پرسش: نرخ هتل درویشی مشهد,7 نفر هفته آتی

ادریس ابراهیمی پور

تاریخ طرح پرسش: 96/05/28

 

پرسش: سلام ، ممنون میشم در مورد نرخ هتل درویشی مشهد برای 7 نفر، هفته آینده مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل مجلل درویشی مشهد جزء یکی از هتل های پنج ستاره لوکس و تاپ در شهر زیارتی مشهد توسط بخش خصوصی در سال 1386 بنا شده است. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا (ع) که اصلی ترین خیابان منتهی به حرم مطهر است قرار دارد. این هتل متشکل از 25 طبقه تنها هتل آتریوم شرق کشور و مرتفع ترین مرکز اقامتی است و در مجموع دارای دویست و بیست و سه باب اتاق در سی و دو تیپ مختلف مانند: اتاق های فصل، پنت هوس، اتاق ملل و اتاق های VIP می باشد.

فاصله هتل درویشی مشهد تا حرم مطهر رضوی هزار و چهارصد متر به طوری که می توان این فاصله را در مدت زمان ده دقیقه به صورت پیاده سپری نمود. یکی از مزیت های این هتل وجود بیش از هشتصد مترمربع فضای سبز به صورت مسقف و غیر مسقف در قالب روف گاردن می باشد و همچنین مجموعه آبی هتل درویشی در تور مشهد زمستان 96 جزء اولین مجموعه آبی با ارائه کلیه خدمات تخصصی می باشد.

حداقل نرخ هتل درویشی مشهد برای هفته آینده در اتاق دو تخته و به مدت زمان دو شب برای هر نفر معادل 765000 تومان با ارائه خدمات رایگان سرو صبحانه، ترانسفر رفت و برگشت و ورودی مجموعه آبی هتل می باشد. قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است با توجه به محدودیت ظرفیت پروازهای تورهای مشهد و اتاق های هتل و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور مشهد بهمن 96 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل میتوانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

برخی از امکانات هتل درویشی مشهد برای پذیرایی از میهمانان تور مشهد دی 96 شامل: رستوران، پذیرش تمام وقت، فروشگاه، خدمات تخصصی اسپا و ماساژ، سونای خشک، سونای بخار،جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، آتلیه عکاسی، سالن آمفی تئاتر، فضای سبز، زمین بازی، کافی نت، کافی شاپ، اینترنت، استخر کودکان، روف گاردن، تراس، پارکینگ، جایخانه، اتاق عقد، نمازخانه، آرایشگاه و ... می باشد.

مسافران گرامی که مایلند در خصوص نحوه سرویس دهی این هتل در جریان نظرات سایر مسافران قرار گیرند میتوانند از نظر مسافران در مورد هتل مجلل درویشی مشهد بازدید نمایند.

 

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد

 

پرسش: نرخ رزرو تور مشهد,6 شب هفته آینده

عباس مرادیان

تاریخ طرح پرسش: 96/07/28

 

پرسش: سلام، برای رزرو تور مشهد از ششم آبان ماه و به مدت زمان شش شب ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی حداقل نرخ تور مشهد بهمن 96 برای هتل آپارتمان و هتل دو ستاره به مدت زمان شش شب برای هر نفر معادل 580000 تومان با خدمات صبحانه، نهار، شام می باشد.

شایان ذکر است که قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای مشهد در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور مشهد دی 96 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

96



:: برچسب‌ها: نرخ مناسب تور مشهد,رزرو تور مشهد,برترین تور های مشهد در بهترین هتل های مشهد,قیمت ارزان تور مشهد,امکانات ویژه هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()