نوشته شده توسط : azar yousefi

یاشار بیدگلی

تاریخ طرح پرسش: 96/04/28

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت خوب شما، در مورد جاذبه های گردشگری مشهد نظیر پارک ملی تندوره مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: باسلام، پارک ملی تندوره یا چهل میر در شمال شرق کشورمان ایران واقع شده است. پارک ملی تندوره منطقه ای کوهستانی صخره ای و تپه ماهوری است. به علت وسعت و مکان شکل گیری پارک ملی تندوره، آب و هوای آن بصورت دو نوع متفاوت است.

در واقع قسمت های شمالی پارک ملی تندوره از نظر آب و هوای تحت تاثیر کویر قره قوم و جلگه پست درگز قرار گرفته و آب و هوای آن نسبتا گرم و رطوبت کمی دارد و منطقه ی جنوبی و غربی، پارک ملی تندوره از ارتفاعات کپه داغ تشکیل شده است و به همین علت توده های هوائی مدیترانه ای که نسبتا سرد و رطوبت بیشتری دارند را شامل می شود.

پوشش گیاهی این پارک به صورت درخت و درختچه است و انواع حیوانات از قبیل قوچ و میش، اوریال، پازن، شغال، گرگ، روباه، کفتار، پرندگانی زیبا از قبیل هما، قرقاول بال سفید، عقاب طلایی، سارگپه پا بلند، جغد کوچک، کبک، تیهو و انواع گنجشک سانان در پارک تندوره یافت می شوند همچنین انواع لاک پشت مهمیزدار معمولی، انواع آگاما، مار کبری، مار جعفری، افعی شاخدار، افعی معمولی و تیر مار در این پارک زیست می کنند. قابل ذکر است که پارک ملی تندوره از بهترین زیستگاه های پلنگ در ایران است. برای طبیعت گردی در پارک ملی تندوره مشهد می توانید به ارتفاعات شکر آب، تیوان، دره چهلمیر و دره چرلاق رفته و از زیبایی طبیعت بکر آنها لذت ببرید. مسافران تور مشهد زمستان 96 میتوانند از این مکان تفریحی زیبا دیدن فرمایند و خاطرات به یاد ماندنی برا برای خود رقم بزنند.

آدرس ۱: قریه اینچه کیکانلو ( در مسیر راه درگز – قوچان ) تا پاسگاه شکر آب ( جنوب پارک ) ۱۰ کیلومتر

آدرس ۲: درگز تا پاسگاه چهل میر ( شرق پارک ) ۳۰ کیلومتر

آدرس ۳: نوخندان تا زیارتگاه بابانستان (شمال پارک) ۱۲ کیلومتر در تور مشهد بهمن 96

 

پارک ملی تندوره

پارک ملی تندوره

 

پرسش: جاذبه های گردشگری مشهد,بوستان بسیج مشهد

ریحانه

تاریخ طرح پرسش: 96/05/22

 

پرسش: سلام و تشکر بابت اطلاعات خوب سایتتون و امیدوارم مثل همیشه موفق باشید در تور مشهد بهمن 96، در مورد جاذبه های گردشگری شهر مشهد نظیر بوستان بسیج مشهد ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، این مکان تفریحی در شمال شرقی مشهد و در حاشیه صد متری کمربندی فجر، بین پل فجر و تقاطع گلشهر واقع شده است و در سال 1378 تاسیس گردیده است. بوستان بسیج مشهد، پارکی در زمینی با مساحت 160000 مترمربع می باشد که از امکانات مختلفی نیز برخوردار است. از امکانات عمومی و رفاهی این بوستان برای استقبال از میهمانان تور مشهد دی 96 می توان به زمین بازی برای کودکان، کتابخانه، مسجد، بوفه اغذیه، فروشگاه و ... اشاره نمود.

آبنمای میان این بوستان و درختان اقاقیا، افرا، زیتون، کاج، چنار، توت، اش، سرو، درختچه های تزیینی و ... دیده می شود که سبب ایجاد فضای سبزی بسیار زیباست که به طراوت آن افزوده است.

 

بوستان بسیج مشهد

 بوستان بسیج مشهد

6



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,رزرو تور مشهد,برترین تور های مشهد در بهترین هتل های مشهد,امکانات ویژه هتل های مشهد,نرخ مناسب تور های مشهد,قیمت ارزان جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پرسش: رستوران ارم شاندیز مشهد

سروری

تاریخ طرح پرسش: 96/05/28

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت شما، ممنون میشم در مورد رستوران ارم شاندیز مشهد مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، رستوران ارم شاندیز در زمینی به مساحت 12000 متر در سال 1358 با مدیریت حسن ایزدی افتتاح شد. رستوران ارم شاندیر متشکل از سه بخش رستوران سنتی، فضای باز و سالن VIP نیز می باشد.

منوی رستوران ارم برای پذیرایی از میهمانان تور مشهد بهمن 96 شامل: کباب شیشلیک، کباب برگ، جوجه کباب، چلو گوشت و چلو ماهیچه است و همچنین برای مصرف محصولات لبنی از محصولات کارخانه ی خود که در زمینی به مساحت 1000 متر در انتهای رستوران قرار دارد، استفاده می شود که تمام محصولات تولیدی هم فقط برای مصارف داخل رستوران است.

 

رستوران ارم شاندیز مشهد

رستوران ارم شاندیز مشهد

 

پرسش: هتل درویشی مشهد,رستوران فیروزه

رامین سروری

تاریخ طرح پرسش: 96/05/08

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت شما، ممنون میشم در مورد رستوران فیروزه هتل درویشی مشهد مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل درویشی هتل مجلل پنج ستاره مشهد واقع در خیابان امام رضا بین 24 و 26 است. ساختمان هتل مجلل درویشی از بدو شروع با طرح و پلان هتلی ساخته شده و با بیست و پنج طبقه، مرتفع ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق کشور می باشد. مجموعه آبی هتل درویشی مشهد اولین مجموعه آبی با ارائه خدمات تخصصی اسپا و ماساژ در مشهد مقدس می باشد که با بکار گیری برترین تکنولوژی ها و اساتید فن به ارائه خدماتی ایده آل به میهمانان این مجموعه خواهد پرداخت.

** هتل مجلل درویشی مشهد از چندین رستوران با فضاهای متنوع و غذاهای گوناگون برخوردار است.

یکی از این رستوران ها رستوران فیروزه است:

رستوران فیروزه هتل درویشی مشهد با چیدمانی خاص و الهام گرفته از معماری اسلامی فضایی زیبا و خاص برای صرف غذاهای لذیذ ایتالیایی این رستوران در اختیار مهمانان تور مشهد دی 96 قرار داده است.

سایر رستوران های هتل:

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد، رستوران روف گاردن در طبقه بالای لابی هتل درویشی قرار دارد، در رستوران روف گاردن هتل درویشی انواع غذاهای آسیایی و فرنگی با سس های مخصوص سرو می‌شود فضای این رستوران بسیار زیبا و سرسبز می باشد. در انتهای رستوران روف گاردن راه پله ای وجود دارد که به دریاچه بسیار زیبا و دلنشین موج زیبا منتهی می شود و علاوه بر این آب و هوای بسیار بی نظیر و مطلوبی دارد.

رستوران برکه هتل درویشی مشهد، این رستوران فضایی بسیار جذاب و طبیعی در همراه با آب روان تلفیقی از فضایی سنتی و مدرن با قلیان، میوه و نوشیدنی های سنتی و ... پذیرای مسافران و مهمانان است. رستوران برکه در همان محیطی که رستوران روف گاردن قرار دارد واقع شده است. مسافران و میهمانان تور مشهد زمستان 96 که علاقمند به سپری کردن لحظات خود در محیطی آرام و زیبا هستند دیدن از این دریاچه را از دست ندهند.

رستوران مراکشی هتل درویشی مشهد، در طبقه پایینی این هتل و در انتهای بازارچه هتل قرار دارد غذاهای رستوران مراکشی هتل درویشی بسیار تند با برنج‌های دم کرده سرو می‌شود در این رستوران سرو غذاها در ظروف خاص ارائه می‌شود.

رستوران آتریوم هتل درویشی مشهد، در انتهای لابی هتل درویشی رستوران آتریوم با سقف شیشه‌ای و قرار دارد و در رستوران آتریوم غذاهای ایرانی سرو می‌گردد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل رویشی مشهد بازدید نمایید.

 

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد



:: برچسب‌ها: معرفی رستوران های خوب مشهد,برترین تور های مشهد در بهترین هتل های مشهد,امکانات ویژه هتل های مشهد,رزرو تور مشهد,معرفی تور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پرسش: نرخ هتل درویشی مشهد,7 نفر هفته آتی

ادریس ابراهیمی پور

تاریخ طرح پرسش: 96/05/28

 

پرسش: سلام ، ممنون میشم در مورد نرخ هتل درویشی مشهد برای 7 نفر، هفته آینده مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل مجلل درویشی مشهد جزء یکی از هتل های پنج ستاره لوکس و تاپ در شهر زیارتی مشهد توسط بخش خصوصی در سال 1386 بنا شده است. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا (ع) که اصلی ترین خیابان منتهی به حرم مطهر است قرار دارد. این هتل متشکل از 25 طبقه تنها هتل آتریوم شرق کشور و مرتفع ترین مرکز اقامتی است و در مجموع دارای دویست و بیست و سه باب اتاق در سی و دو تیپ مختلف مانند: اتاق های فصل، پنت هوس، اتاق ملل و اتاق های VIP می باشد.

فاصله هتل درویشی مشهد تا حرم مطهر رضوی هزار و چهارصد متر به طوری که می توان این فاصله را در مدت زمان ده دقیقه به صورت پیاده سپری نمود. یکی از مزیت های این هتل وجود بیش از هشتصد مترمربع فضای سبز به صورت مسقف و غیر مسقف در قالب روف گاردن می باشد و همچنین مجموعه آبی هتل درویشی در تور مشهد زمستان 96 جزء اولین مجموعه آبی با ارائه کلیه خدمات تخصصی می باشد.

حداقل نرخ هتل درویشی مشهد برای هفته آینده در اتاق دو تخته و به مدت زمان دو شب برای هر نفر معادل 765000 تومان با ارائه خدمات رایگان سرو صبحانه، ترانسفر رفت و برگشت و ورودی مجموعه آبی هتل می باشد. قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است با توجه به محدودیت ظرفیت پروازهای تورهای مشهد و اتاق های هتل و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور مشهد بهمن 96 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل میتوانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

برخی از امکانات هتل درویشی مشهد برای پذیرایی از میهمانان تور مشهد دی 96 شامل: رستوران، پذیرش تمام وقت، فروشگاه، خدمات تخصصی اسپا و ماساژ، سونای خشک، سونای بخار،جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، آتلیه عکاسی، سالن آمفی تئاتر، فضای سبز، زمین بازی، کافی نت، کافی شاپ، اینترنت، استخر کودکان، روف گاردن، تراس، پارکینگ، جایخانه، اتاق عقد، نمازخانه، آرایشگاه و ... می باشد.

مسافران گرامی که مایلند در خصوص نحوه سرویس دهی این هتل در جریان نظرات سایر مسافران قرار گیرند میتوانند از نظر مسافران در مورد هتل مجلل درویشی مشهد بازدید نمایند.

 

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد

 

پرسش: نرخ رزرو تور مشهد,6 شب هفته آینده

عباس مرادیان

تاریخ طرح پرسش: 96/07/28

 

پرسش: سلام، برای رزرو تور مشهد از ششم آبان ماه و به مدت زمان شش شب ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی حداقل نرخ تور مشهد بهمن 96 برای هتل آپارتمان و هتل دو ستاره به مدت زمان شش شب برای هر نفر معادل 580000 تومان با خدمات صبحانه، نهار، شام می باشد.

شایان ذکر است که قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای مشهد در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور مشهد دی 96 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

96



:: برچسب‌ها: نرخ مناسب تور مشهد,رزرو تور مشهد,برترین تور های مشهد در بهترین هتل های مشهد,قیمت ارزان تور مشهد,امکانات ویژه هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پرسش: نرخ هتل درویشی مشهد,3 نفر هفته جاری

م غرات

تاریخ طرح پرسش: 96/05/03

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت شما،  ممنون میشم در مورد رزرو و نرخ هتل درویشی مشهد برای دو نفر بزرگسال و یک کودک زیر دو سال در همین هفته جاری، مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل مجلل درویشی مشهد جزء یکی از هتل های پنج ستاره لوکس و تاپ در شهر زیارتی مشهد توسط بخش خصوصی در سال 1386 بنا شده است. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا (ع) که اصلی ترین خیابان منتهی به حرم مطهر است قرار دارد. این هتل متشکل از 25 طبقه تنها هتل آتریوم شرق کشور و مرتفع ترین مرکز اقامتی است و در مجموع دارای 223 باب اتاق در 32 تیپ مختلف مانند: اتاق های فصل، پنت هوس، اتاق ملل و اتاق های VIP می باشد.

فاصله هتل درویشی مشهد تا حرم مطهر رضوی 1400 متر به طوری که می توان این فاصله را در مدت زمان ده دقیقه به صورت پیاده سپری نمود. یکی از مزیت های این هتل وجود بیش از 800 مترمربع فضای سبز به صورت مسقف و غیر مسقف در قالب روف گاردن می باشد و همچنین مجموعه آبی هتل درویشی  در تور مشهد بهمن 96 جزء اولین مجموعه آبی با ارائه کلیه خدمات تخصصی می باشد.

حداقل نرخ هتل درویشی مشهد برای این هفته در اتاق دو تخته برای هر نفر معادل 740 هزار تومان با ارائه خدمات رایگان سرو صبحانه، ترانسفر رفت و برگشت و ورودی مجموعه آبی هتل می باشد و نرخ هتل برای رزرو و خدمات برای کودکان زیر دو سال رایگان می باشد و فقط  هزینه بیمه و مالیات پروازی را برای کودکان زیر دو سال باید پرداخت کرد. قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است با توجه به محدودیت ظرفیت پروازهای تورهای مشهد و اتاق های هتل و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور مشهد دی 96 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل میتوانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

برخی از امکانات هتل درویشی مشهد برای پذیرایی از میهمانان تور مشهد شامل: رستوران، پذیرش تمام وقت، فروشگاه، خدمات تخصصی اسپا و ماساژ، سونای خشک، سونای بخار،جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، آتلیه عکاسی، سالن آمفی تئاتر، فضای سبز، زمین بازی، کافی نت، کافی شاپ، اینترنت، استخر کودکان، روف گاردن، تراس، پارکینگ، جایخانه، اتاق عقد، نمازخانه، آرایشگاه و ... می باشد.

مسافران گرامی که مایلند در خصوص نحوه سرویس دهی این هتل در جریان نظرات سایر مسافران قرار گیرند میتوانند از نظر مسافران در مورد هتل مجلل درویشی مشهد بازدید نمایند.

 

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد 



:: برچسب‌ها: معرفی هتل های 5 ستاره مشهد,رزرو تور مشهد,برترین تور های مشهد در بهترین هتل های مشهد,امکانات ویژه هتل های مشهد,معرفی تور مشهد,بهترین قیمت تور های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل شرکت نفت مشهد

هتل 3 ستاره شرکت نفت مشهد در بلوار هفت تیر مشهد احداث شده است. این هتل در تور مشهد زمستان 96 و دارای 9 طبقه می باشد و در مجموع از 167 اتاق تشکیل شده است. این هتل منطقه خوش آب وهواي غرب مشهد واقع شده است. فاصله این هتل با حرم مطهر رضوی با ماشین 45 دقیقه می باشد. فاصله فرودگاه مشهد با هتل نیز 45 دقیقه است.

 

امکانات هتل شرکت نفت مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، کافی شاپ، اینترنت، نمازخانه، سالن ورزشی، فروشگاه، استخر در تور مشهد بهمن 96، سونا، جکوزی، پارکینگ، لاندری، کافی نت، آسانسور، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی و...

 

 

هتل شرکت نفت مشهد

هتل شرکت نفت مشهد

هتل شارستان مشهد

هتل 3 ستاره شارستان مشهد در خیابان شهید اندرزگو مشهد احداث شده است. این هتل  در تور مشهد دی 96 و در فاصله 10 دقیقه ای از حرم مطهر امام رضا واقع شده است. فرودگاه مشهد 25 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

 

امکانات هتل شارستان مشهد در تور مشهد زمستان 96:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، پارکینگ، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، آسانسور، سرویس حرم، تاکسی سرویس، جکوزی، روم سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

 

 

هتل شارستان مشهد

هتل شارستان مشهد

 

هتل دیپلمات مشهد

هتل 3 ستاره دیپلمات مشهد در سال 1391 در میدان راه آهن مشهد احداث شده است. این هتل  در تور مشهد بهمن 96 و دارای 10 طبقه می باشد و از 60 اتاق تشکیل شده است. این هتل از حرم مطهر 20 دقیقه فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

 

امکانات هتل دیپلمات مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، کافی شاپ، ماهواره، اینترنت در لابی و واحد، نمازخانه، پارکینگ تور مشهد دی 96، سرویس حرم، لاندری، کافی نت، آسانسور، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه و...

 

 

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد در تور مشهد زمستان 96



:: برچسب‌ها: قیمت مناسب هتل های سه ستاره مشهد,امکانات ویژه هتل های مشهد,معرفی تور مشهد,تو رهای لحظه آخری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل صبا مشهد

هتل 3 ستاره صبا مشهد در بلوار شهید قرنی مشهد احداث شده است. فاصله این هتل تا حرم مطهر رضوی 30 دقیقه  در تور مشهد دی 96 می باشد. این هتل با هتل صبا 40 دقیقه فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل با ایستگاه راه آهن 25 دقیقه است.

 

امکانات هتل صبا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، پارکینگ، ایر کاندشن، خشکشویی، لباسشویی، سونا در تور مشهد بهمن 96، صرافی، ماهواره، سالن بدنسازی، آسانسور، سرویس حرم، تاکسی سرویس، تلویزیون، جکوزی، روم سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

 

 

هتل صبا مشهد

هتل صبا مشهد

 

هتل جهان مشهد

هتل 3 ستاره جهان مشهد در خیابان شهید اندرزگو مشهد واقع شده است. این هتل در مجموع 101 اتاق دارد. هتل در تور مشهد زمستان 96 و در فاصله 12 دقیقه ای از حرم مطهر رضوی واقع شده است. فرودگاه مشهد 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 18 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

 

امکانات هتل جهان مشهد در تور مشهد دی 96:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، پارکینگ، ایرکاندشن، خشکشویی، لباسشویی، سالن بدنسازی، سونا، صرافی ، ماهواره، آسانسور، تاکسی سرویس، سرویس حرم، جکوزی، روم سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

 

 

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد

هتل رز مشهد

هتل 3 ستاره رز مشهد در خیابان بسیج مستضعفین مشهد احداث شده است و در فاصله 10 دقیقه ای از حرم مطهر قرار گرفته است. فرودگاه مشهد در تور مشهد زمستان 96  با این هتل 15 دقیقه فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

 

امکانات هتل رز مشهد در تور مشهد بهمن 96:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، پارکینگ، تهویه، لباسشویی، خشکشویی، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، آسانسور، سرویس حرم، تاکسی سرویس، جکوزی، روم سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

 

 

هتل رز مشهد

اتاق هتل رز مشهد



:: برچسب‌ها: بهترین نرخ هتل های 3 ستاره مشهد,امکانات ویژه هتل های سه ستاره مشهد,تور مشهد,برترین تور های مشهد در بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل سایه مشهد

هتل 3 ستاره سایه مشهد در خیابان امام رضا احداث شده است. این هتل در تور مشهد زمستان 96 و در فاصله 3 دقیقه ای از حرم مطهر قرار گرفته است. فرودگاه مشهد 17 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل واقع شده است.

 

امکانات هتل سایه مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، پارکینگ، تهویه، لباسشویی، خشکشویی، سالن بدنسازی در تور مشهد بهمن 96، سونا، صرافی، ماهواره، سرویس حرم، جکوزی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

 

 

هتل سایه مشهد

هتل سایه مشهد

هتل سی برگ مشهد

هتل 3 ستاره سی برگ مشهد در ابتدای بلوار امام رضا احداث شده است. این هتل 8 طبقه از 56 اتاق تشکیل شده و در تور مشهد دی 96 است. این هتل با حرم مطهر امام رضا (ع) 20 دقیقه فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

 

امکانات هتل سی برگ مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، نمازخانه، لابی، صندوق امانات، کافی شاپ، سالن کنفرانس، اینترنت در لابی و واحد در تور مشهد زمستان 96، روم سرویس، لاندری، اتاق بار و چمدان، فتوکپی، سرویس رایگان حرم و...

 

 

هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

هتل المپیا مشهد

هتل 3 ستاره المپیا مشهددر زمینی به مساحت 3337 متر مربع در سال 1390 مصادف با ولادت امام رضا (ع)  در تور مشهد بهمن 96 در خیابان امام رضا احداث شده است. فاصله این هتل با حرم مطهر 600 متر می باشد. فرودگاه مشهد 20 دقیقه و همچنین ایستگاه راه آهن 25 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

 

امکانات هتل المپیا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، پارکینگ، تلفن، ایر کاندشن، لباسشویی، خشکشویی، سالن بدنسازی در تور مشهد دی 96، سونا، صرافی، ماهواره، یخچال، سرویس حرم، تاکسی سرویس، جکوزی، روم سرویس، سالن امانات، مرکز خرید و...

 

هتل المپیا مشهد

هتل المپیا مشهد

 



:: برچسب‌ها: هتل های معروف سه ستاره مشهد,معرفی تور مشهد,برترین تور های مشهد در بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب سه ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل خاتم مشهد

هتل 3 ستاره خاتم مشهد با ظرفیت 250 نفر در خیابان امام رضا مشهد احداث شده است. این هتل در تور مشهد زمستان 96 و در فاصله 10 دقیقه ای از حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. فرودگاه مشهد 20 دقیقه و همچنین ایستگاه راه آهن 17 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

 

امکانات هتل خاتم مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تاکسی سرویس، تلفن، تلویزیون، تهویه، گرمایش، خشکشویی در تور مشهد بهمن 96، لباسشویی، صندوق امانات، یخچال، روم سرویس و...

 

 

هتل خاتم مشهد

اتاق هتل خاتم مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل 3 ستاره زیتون مشهد در خیابان پاسداران مشهد احداث شده است. فاصله این هتل با حرم 10 دقیقه  و در تور مشهد دی 96 است. این هتل برای حرم سرویس رایگان رفت و برگست برای میهمانان در نظر گرفته است. فاصله هتل با فرودگاه 30 دقیقه می باشد.

 

امکانات هتل آریا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، آسانسور، تاکسی سرویس، روم سرویس، صندوق امانات، نمازخانه، اعلام حریق در تور مشهد زمستان 96، کافی شاپ، ماهواره، اینترنت رایگان در لابی و...

 

 

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

 

هتل آریا مشهد

هتل 3 ستاره آریا مشهد در خیابان امام رضا (ع) با فاصله کمی از حرم امام رضا واقع شده است.  در تور مشهد بهمن 96،  این هتل 5 دقیقه به صورت پیاده با حرم فاصله دارد. فرودگاه مشهد 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. خدمات این هتل به صورت فولبرد می باشد.

 

امکانات هتل آریا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، فولبرد، ترانسفر رایگان فرودگاه، گشت درون شهری و برون شهری درتور مشهد دی 96، آسانسور، لابی، پارکینگ اختصاصی، ماهواره، صندوق امانات اختصاصی، خدامات خانه داری، اینترنت در لابی و...

 

هتل آریا مشهد

هتل آریا مشهد

 



:: برچسب‌ها: برترین هتل های 3 ستاره مشهد,رزرو تور مشهد,برترین تور های مشهد,نرخ مناسب تور مشهد,امکانات ویژه هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل بهارستان مشهد

هتل 3 ستاره بهارستان مشهد در خیابان امام خمینی مشهد احداث شده است. این هتل در تور مشهد دی 96 و در مجموع از 50 اتاق تشکیل شده است. این هتل 35 دقیقه به صورت پیاده روی با حرم مطهر فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد 10 دقیقه و ایستگاه راه آهن 30 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

 

امکانات هتل بهارستان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت وایرلس، لابی، چایخانه، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری در تور مشهد بهمن 96، کافی شاپ، فولبرد، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، فرومشگاه، سرویس حرم، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

 

 

هتل بهارستان مشهد

هتل بهارستان مشهد

هتل هاترا مشهد

هتل 3 ستاره هاترا مشهد در سال 1392 در خیابان امام رضا و فاصله 10 دقیقه ای از حرم رضوی احداث شده است. این هتل در تور مشهد زمستان 96 و دارای 9 طبقه می باشد. فرودگاه مشهد در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. همچنین ایستگاه راه آهن 30 دقیقه از این هتل فاصله دارد.

 

امکانات هتل هاترا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، صندوق امانات، لابی، کافی شاپ، چایخانه، اینترنت در لابی و در واحد، روم سرویس در تور مشهد دی 96، لاندری، خشکشویی، اتاق بار و چمدان، فتوکپی و...

 

 

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد

هتل نور مشهد

هتل 3 ستاره نور مشهد در خیابان خسروی مشهد احداث شده است. این هتل در مجموع از 88 اتاق تشکیل شده است.این هتل درتور مشهد بهمن 96 و در فاصله 300 متری از حرم رضوی احداث شده است. فرودگاه مشهد در فاصله 10 دقیقه ای از هتل و ایستگاه راه آهن در فاصله 15 دقیقه ای از آن قرار گرفته است.

 

امکانات هتل نور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، چایخانه، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، کافی شاپ در تور مشهد زمستان 96، نمازخانه، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

 

هتل نور مشهد

لابی هتل نور مشهد



:: برچسب‌ها: امکانات ویژه هتل های 3 ستاره مشهد,رزرو تور مشهد,معرفی تور مشهد,نرخ مناسب تور مشهد,تور های لحظه آخری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل اعیان مشهد

هتل 3 ستاره اعیان مشهد در سال 1380 در جوار حرم امام رضا (ع) احداث شده است. این هتل در تور مشهد زمستان 96 با حرم مطهر رضوی 5 دقیقه و تا بازار امام رضا کمتر از 2 دقیقه فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل با فرودگاه و ایستگاه راه آهن 10 دقیقه می باشد.

 

امکانات هتل اعیان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، پارکینگ، لباسشویی، خشکشویی در تور مشهد بهمن 96، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، جکوزی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

 

هتل اعیان مشهد

هتل اعیان مشهد

هتل بزرگ طرقبه مشهد

هتل 3 ستاره بزرگ طرقبه مشهد در زمینی به مساحت 31000 متر مربع ودر دامنه رشته کوه بینالود  در تور مشهد دی 96 و در منطقه اي ییلاقی و خوش آب و هوای طرقبه احداث شده است. این هتل در مجموع از 317 اتاق تشکیل شده است. رستوران هتل در فضای سبز و با ظرفیت 1500 نفر در نظر گرفته شده است.

 

امکانات هتل بزرگ طرقبه مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، کافی شاپ، ماهواره، اینترنت در لابی و واحد، نمازخانه، فروشگاه در تور مشهد زمستان 96، پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات اختصاصی، زمین تنیس، لاندری، آسانسور، کافی نت، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، فضای سبز، تاکسی سرویس و...

 

 

هتل بزرگ طرقبه مشهد

هتل بزرگ طرقبه مشهد

هتل پارسا مشهد

هتل 3 ستاره پارسا مشهد در تقاطع شهید صیاد شیرازی احداث شده است. این هتل در مجموع از 228 اتاق تشکیل شده است. هتل در تور مشهد بهمن 96 و در فاصله 10 دقیقه ای از هتل قرار گرفته است. این هتل با فرودگاه 20 دقیقه و با ایستگاه راه آهن 15 دقیقه فاصله دارد. رستوران این هتل در کنار دریاچه قرار گرفته است.

 

امکانات هتل پارسا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، پارکینگ، تهویه، خشکشویی، لباسشویی در تور مشهد دی 96، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، تاکسی سرویس، جکوزی، روم سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید، سرویس حرم و...

 

 

هتل پارسا مشهد

اتاق هتل پارسا مشهد



:: برچسب‌ها: نرخ مناسب هتل های سه ستاره مشهد,رزرو تور مشهد,برترین تورهای مشهد در بهترین هتل های مشهد,تور های لحظه آخری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل باختر مشهد

هتل 3 ستاره باختر مشهد در خیابان پاسداران مشهد احداث شده است. این هتل در تور مشهد دی 96 5 طبقه در مجموع از 33 اتاق تشکیل شده است. این هتل 8 سال قبل به طور کامل بازسازی شده است. در این هتل یک اتاق بازی های کامپیوتری نیز وجود دارد. همچنین سرویس رفت و برگشت برای حرم مطهر دارد.

 

امکانات هتل باختر مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، سرویس حرم، جکوزی، روم سرویس، سالن ورزشی در تور مشهد بهمن 96، اینترنت، پارکینگ، تهویه، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، لباسشویی، خشکشویی، مرکز خرید، صندوق امانات، جکوزی و...

 

 

هتل باختر مشهد

اتاق هتل باختر مشهد

هتل صدر مشهد

هتل 3 ستاره صدر مشهد در فاصله 10 دقیقه ای از حرم رضوی بنا شده است. این هتل از 148 اتاق تشکیل شده است. این هتل در تور مشهد زمستان 96  دارای 2 فاز می باشد. یکی از امکانات این هتل سرویس حرم است که برای میهمانان در نظر گرفته شده است.

 

امکانات هتل صدر مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، تاکسی سرویس، روم سرویس، سالن بدنسازی در تور مشهد دی 96، سونا، صرافی، صندوق امانات، ماهواره، مرکز خرید و...

 

 

هتل صدر مشهد

هتل صدر مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل 3 ستاره خانه سبز مشهد در مرکز شهر مشهد احداث شده است. این هتل در مجموع از 64 اتاق تشکیل شده است. این هتل در تور مشهد بهمن 96  با حرم مطهر رضوی 1200 مت فاصله دارد. هتل خانه سبز موفق به دريافت دو لوح برتر از نمايشگاه بين المللي ايرانگردي و جهانگردي شده است.

 

امکانات هتل خانه سبز مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، نمازخانه، خدمات خانه داری، فروشگاه در تور مشهد زمستان 96، پارکینگ اختصاصی و سرپوشیده، آسانسور، لاندری، صندوق امانات اختصاصی و...

 

 

هتل خانه سبز مشهد

رستوران هتل خانه سبز مشهد



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های سه ستاره مشهد,نرخ مناسب تور های مشهد,برترین تور های مشهد در بهترین هتل های مشهد,امکانات ویژه هتل های مشهد,تورهای لحظه آخری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل عرش مشهد

هتل 3 ستاره عرش مشهد در سال 1388 افتتاح شد. این هتل نزدیک به حرم مطهر حضرت رضا می باشد. هتل در مجموع از 60 اتاق تشکیل شده است. هتل در تور مشهد بهمن 96 برای رفاه میهمانان خود روزانه سرویس های رایگان به حرم مطهر در نظر گرفته است. این هتل نوساز با 16 نوبت سرویس دهی از میهمانان خود پذیرایی می کند.

 

امکانات هتل عرش مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، اینترنت در واحد و لابی، پایخانه، آسانسور در تور مشهد دی 96، گشت درون شهری و برون شهری، ترانسفر رایگان فرودگاه، کافی شاپ، نمازخانه، پارکینگ، تاکسی سرویس، ماهواره، کافی نت، فروشگاه، سرویس حرم، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

 

 

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل 3 ستاره رضویه مشهد در مساحتی حدود 900 متر مربع احداث شده است. این هتل در تور مشهد زمستان 96،  14 طبقه از 90 اتاق و سوییت تشکیل شده است. اتاق های این هتل اشراف کامل به حرم مطهر امام رضا (ع) دارند به طوری که میهمانان می توانند از داخل اتاقها به امام علي بن موسي الرضا (ع) عرض ارادت نمایند. همچنین هتل به بازار رضا نزدیک می باشد.

 

امکانات هتل رضویه مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت در لابی، لاندری، خودپرداز، آرایشگاه، روم سرویس در تور مشهد بهمن 96، اعلام حریق، کافی شاپ، روم سرویس، صندوق امانات، فروشگاه، خشکشویی، کافی نت، آسانسور، پارکینگ، خدمات گردشگری، تاکسی سرویس و...

 

 

هتل رضویه مشهد

تریا هتل رضویه مشهد

هتل اطلس مشهد

هتل 3 ستاره اطلس مشهد در خیابان امام رضا و در میدان بیت‌المقدس احداث شده است. این هتل  در تور مشهد زمستان 96 از دو ساختمان شمالی و جنوبی با 200 اتاق تشکیل شده است. این هتل با فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد. همچنین حرم مطهر در فاصله 3 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد.

 

امکانات هتل اطلس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، کافی شاپ، فولبرد در تور مشهد دی 96، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، سالن ورزشی، فروشگاه، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

 

 

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های خوب 3 ستاره مشهد,معرفی تور مشهد,معرفی هتل های ویژه مشهد,امکانات هتل های خوب سه ستاره مشهد,نرخ مناسب تور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل کیان مشهد

هتل 3 ستاره کیان مشهد در حدود ۱۰۰ متر از حرم مطهر حضرت رضا (ع) واقع شده است. این هتل در تور مشهد زمستان 96  در مجموع از 112 اتاق و سوییت تشکیل شده است. این هتل به مراکز اصلی خرید بازارها و مراکز دیدنی شهر نزدیک است. همچنین هتل در نزدیکی بازار رضا قرار دارد.

 

امکانات هتل کیان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابي، كافي شاپ، ماهواره، اینترنت در لابی، فروشگاه در تور مشهد بهمن 96، فولبرد، سالن ورزشی، تهویه، گرمایش، صندوق امانات، آسانسور، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری و...

 

 

هتل کیان مشهد

هتل کیان مشهد

هتل سهند مشهد

هتل 3 ستاره سهند مشهد در سال 91 در فاصله پانصد متری حرم مطهر ثامن الحجج (ع) و در نزدیکی بازار بزرگ امام رضا (ع)  در تور مشهد دی 96 احداث شده است. این هتل 6 طبقه در مجوع از 60 اتاق تشکیل شده است. هتل دارای 59 واحد مجزا می باشد.

 

امکانات هتل سهند مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت در اتاق و لابی، چایخانه، کافی شاپ، ماهواره، نمازخانه، سالن ورزشی، فروشگاه، بیلیارد، پارکینگ اختصاصی، سرویس حرم، آسانسور، سالن کنفرانس، پارک کودکان، خدمات خانه داری، گشت درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس، کافی نت در تور مشهد زمستان 96، صندوق امانات، ترانسفر رایگان فرودگاه، چایخانه روی بام، صبحانه، گیم نت و...

 

 

هتل سهند مشهد

هتل سهند مشهد

هتل پارمیدا مشهد

هتل 3 ستاره پارمیدا مشهد در سال 1388 در خیابان امام رضا و در جوار بارگاه منور ثامن الحجج (ع)  در تور مشهد زمستان 96 احداث شده است. در این هتل هزينه اقامت كودكان 2 تا 7 سال نيمه بها و براي كودكان بالاي 7 سال تمام بها است. همچنین نرخ فولبرد با احتساب سونا و جکوزی می باشد.

 

امکانات هتل پارمیدا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، استخر، سونا، جکوزی در تور مشهد بهمن 96 ، اعلام حرق، لاندری، تاکسی سرویس، کافی نت، پارکینگ، اینترنت در لابی و...

 

 

هتل پارمیدا مشهد

رستوران هتل پارمیدا مشهد



:: برچسب‌ها: معرفی هتل های سه ستاره مشهد,امکانات ویژه هتل های مشهد,برترین تو رهای مشهد در بهترین هتل های مشهد,معرفی تور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پرسش: جاذبه های گردشگری کیش,باغ پرندگان کیش

ملیکا ق

تاریخ طرح پرسش: 96/05/16

 

پرسش: سلام، در مورد جاذبه های گردشگری کیش نظیر باغ پرندگان کیش ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، باغ پرندگان کیش در مجموعه تفریحی پارک دلفین قرار دارد. در باغ پرندگان کیش بیشتر از پنجاه و هفت گونه جانور نظیر: طوطی ماکائو، شترمرغ، پلیکان، طاووس، انواع لک لک، توکان، تورکو، قو، پنگوئن آفریقایی و گونه های نادری مانند تمساح پوزه کوتاه و کورکودیل از سراسر جهان گردآوری شده است. باغ پرندگان کیش یکی از جاذبه های گردشگری کیش و بی شک یکی از منحصر به فردترین مراکز نگهدای جانوران در ایران می باشد.

شایان ذکر است که گونه های مختلف جانوران این باغ از اقصی نقاط جهان، از جمله آمریکای جنوبی، استرلیا، شرق آسیا و آفریقا جمع آوری شده است. باغ پرندگان در زمینی به وسعت سه هکتار در سال 80 به بهره برداری رسیده است.

این مجموعه دارای دو بخش نیز می باشد. بخش اول متشکل از قفس جانوران است که بازدیدگنندکان تور کیش نوروز 97 می توانند با خواندن مطالب روی قفس اطلاعات مفیدی درباره هر جانور، نوع تغذیه، ویژگی ها و زیستگاه آن ها متوجه شوند و همچنین بخش دوم، در زمینی به وسعت دو هکتار بنا شده و محدوده ای است که برای پرواز پرندگان در نظر گرفته شده است و این قسمت زیبایی چشمگیری به این مجموعه بخشیده است.

در برکه میانی باغ پرندگان کیش پلیکان های پا خاکستری و سفید، درنای تاج دار، ایبیس، انواع لک لک های مارابو و سدلبیلد و قوها قرار دارند. علاوه بر این پرندگان، جانوران دیگری نظیر تمساح گاندو یا پوزه کوتاه، میمون، آهو، لاک پشت و مار پیتون هم در این باغ نگهداری می شوند.

 

 باغ پرندگان کیش

 باغ پرندگان کیش

 

پرسش: جاذبه های گردشگری کیش,آب انبار پنج بادگیر کیش

یاوری

تاریخ طرح پرسش: 96/05/15

 

پرسش: عرض سلام و ادب، ممنون میشم در مورد جاذبه های گردشگری کیش نظیر آب انبار پنج بادگیر مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، مجموعه آب انبار سنتی کیش (بادگیرهای پنجگانه) در نزدیکی مجموعه درخت سبز کیش و شهر تاریخی حریره و مجموعه ورزشی المپیک واقع شده است.

در سال 72 آب انبار پنج بادگیر کیش جهت جمع آوری آب های سطحی در محل یک آب انبار باستانی در محدوده شهر باستانی حریره در نزدیکی مجموعه درخت سبز ساخته شده است. این آب انبار دو قلو با پنج بادگیر و دو گنبد، به سبک معماری سنتی یزدی می باشد و بادگیرها عمل خنک کردن آب انبار را در این سبک معماری انجام می دهند.

روزنه های ورودی و بادگیرها هوای داخل آب انبار را در فصول گرم سال متعادل و حتی خنک می سازند. برخورد باد با آب داخل آب انبار به این امر مهم کمک می کند. در حال حاضر با توجه به اینکه دیگر آبی در آب انبار نیست خنکی هوا کمتر احساس می شود و روزنه بالای گنبد های این آب انبار پنج بادگیر کیش به تهویه هوا کمک می کند.

با توجه به ساخت و سازهای جزیره کیش و از بین رفتن مسیر آبهای سطحی منتهی به آب انبارهای سنتی، این آب انبارها کاربرد اصلی خود را از دست داده اند و امروزه از دستگاه های آب شیرین کن برای تهیه آب شیرین استفاده می شود. معماری خاص این بنا یادآور ایام گذشته و برای گردشگران تور کیش دی 96 بسیار جالب و دیدنی است.

 

آب انبار پنج بادگیر کیش

آب انبار پنج بادگیر کیش 



:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,معرفی جاذبه های گردشگری کیش,معرفی تور کیش,رزرو هتل های کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,نرخ مناسب تور های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پرسش: خطوط مینی بوسرانی در جزیره کیش

یاشار تهرانی

تاریخ طرح پرسش: 96/05/26

 

پرسش: سلام و خسته نباشید خدمت شما، در مورد خطوط مینی بوسرانی جزیره کیش ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: باسلام، برای تردد در سطح جزیره کیش می توان از تاکسی های تلفنی (سفید رنگ)، تاکسی های خطی (زرد رنگ)، مینی بوس و یا اجاره ماشین از موسسات رنت کار (بدون راننده) استفاده کرد. جهت حمل بار نیز اتومبیل هایی در دسترس هستند.

انواع وسایل نقلیه عمومی در سراسر منطقه شهری کیش به ارائه خدمت می پردازند و قیمت تور کیش و نرخ کرایه هر یک از آنها تعیین گردیده است. بستن کمربند برای سرنشینان جلوی خودروها اجباری و سوار کردن مسافر بیش از ظرفیت اکیداُ ممنوع است.

خطوط مینی بوسرانی:

خط سیر شماره 1:

ایستگاه میرمهنا، فاز A خیابان کنار، دبستان پسرانه مولوی، بلوار میرمهنا، ایستگاه گلدیس، ایستگاه صدا و سیما، ایستگاه بازار ونوس، میدان ساحل، ایستگاه بازار مروارید، میدان ساحل، ایستگاه بازار پردیس (ضلع جنوبی)، ایستگاه بازار مرجان، ایستگاه پارک دلفین ها و بلعکس

خط سیر شماره 2:

ایستگاه پارک دلفین ها، ایستگاه بازار مرجان، میدان داریوش در تور لحظه آخری کیش، خیابان مقابل ویلاهای پردیس و خانه گستر، ایستگاه بازار پردیس (ضلع شمالی)، میدان ساحل، ایستگاه بازار مروارید، میدان امیرکبیر، میدان ساحل، ایستگاه مجتمع بانکها، سازمان منطقه آزاد کیش، بازار فرانسه، اداره پست، میدان دلیران، فاز 5 شهرک صدف خیابان جاجرود، خیابان سفیدرود، خیابان کرمان، خیابان بینالود (مرکز خرید فاز 4 صدف)، خیابان الوند، خیابان شریعتی، خیابان عارف، مسجد امام حسن مجتبی (ع)، خیابان آذربایجان، خیابان خرمشهر، خیابان آسمان، ورودی مجتمع الهیه، تقاطع شهربازی، ایستگاه بازار مروارید، میدان امیرکبیر، هتل لاله، هتل صدف، کلینیک پزشکی، بازار بهکیش، ایستگاه بازار مریم، ایستگاه بازار ونوس، میدان ساحل، ایستگاه بازار مروارید، میدان امیرکبیر، میدان ساحل، ایستگاه بازار پردیس (ضلع جنوبی)، ایستگاه بازار مرجان، ایستگاه پارک دلفین ها و بالعکس.

نرخ کرایه مینی بوس: کرایه هر نفر شب یا روز 900 تومان می باشد.

میهمانان محترم و گرامی تور کیش نوروز 97 در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با برقراری تماس با امور اجرایی و رسیدگی به شکایات و اشیاء گمشده مدیریت حمل و نقل و ترافیک سازمان منطقه آزاد کیش با ارائه کد تاکسی متخلف به شکایت شما رسیدگی خواهد شد.

 

خطوط مینی بوسرانی جزیره کیش

خطوط مینی بوسرانی جزیره کیش

 

پرسش: دیدنیهای کیش,خانه مردم شناسی بومیان کیش

مهیار عسگری

تاریخ طرح پرسش: 96/05/22

 

پرسش: سلام و خسته نباشید خدمت شما، ممنون میشم در مورد دیدنیهای جزیره کیش نظیر خانه مردم شناسی بومیان کیش مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، خانه مردم شناسی بومیان کیش به منظور معرفی تاریخ، فرهنگ، آداب و رسوم، معیشت و صنایع دستی منحصر به فرد بومیان کیش، این منزل پس از موافقت صاحب آن و اخذ مجوز لازم از سازمان منطقه آزاد کیش در فروردین 1393 با هدف اشتغال زایی برای بومیان محله و تحقق توسعه گردشگری پایدار برای جزیره کیش به خانه مردم شناسی بومیان کیش تبدیل گردید و تمامی اتاق ها و فضاها با حفظ معماری سنتی و با استفاده از مصالح بومی بازسازی و سبک زندگی بومیان کیش در 80 سال پیش بازسازی شد.
خانه دارای دو حیاط است. حیاط مجلسی آن مخصوص مهمان ها و مرد نامحرم به ویژه غریبه هاست و این حیاط از یک در اختصاصی و یک اتاق تابستانی (مجلس) و یک اتاق زمستانی و تعدادی انبار و یک حلقه چاه برخوردار است. حیاط دیگر این خانه حیاط خانه است که مخصوص خانواده است و مردان غریبه و نامحرم حق ورود به آن نداشتند. در این خانه بصورت زنده شیوه معیشت و کار بومیان کیش در دوران قدیم به گردشگران تور کیش دی 96 معرفی می شود. همینطور تعداد زیادی از ابزار و وسایل قدیمی پخت و پز، صید مروارید، ماهیگیری، مکان نگهداری خرما و تهیه شیره خرما بصورت سنتی، دو حلقه چاه آب برای تامین آب شرب ساکنان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

خانه مردم شناسی بومیان کیش در یک بنا با قدمت 200 سال در قدیمی ترین محله جزیره کیش (سفین قدیم) قرار دارد. این خانه در زمینی به مساحت یک هزار و 200 مترمربع حدود 200 سال پیش بنا شده و دارای 15 اتاق و دو حیاط مجلسی و حیاط خانوادگی بوده و از سبک معماری کاملا بومی برخوردار است.

این خانه دارای 15 اتاق است که شامل اتاق مهمان مردان، اتاق زمستانی، انبار خرما و محل استحصال شیره خرما، اتاق تابستانی، آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق مهمان زنان، مکتب خانه، حجله و ... می شود.

اتاق مردان مهمان (مجلس): یک اتاق تابستانی است که با استفاده از بادگیرهای تاقچه ای در قسمت حیاط مجلسی خانه قرار دارد که برای مهمان مرد که به خانه می آیند در نظر گرفته شده و این نشان از مهمان نوازی و ارزش شامخ مهمان تور کیش اسفند 96 برای بومیان دارد. مقابل این اتاق سایبانی از برگ های نخل قرار دارد که در فصل تابستان استفاده می شد.

انبار خرما و محل استحصال شیره خرما (چندول): فناوری استحصال شیره خرما مخصوص بومیان بوده و سابقه ششصد ساله دارد و تا به امروز این شیوه در هیچ جایی از کشورمان دیده نشده است. این انبار متشکل از اتاقی با ابعاد دو در دو یا بزرگتر که محل نگهداری صد کیلو خرماست تا خرما در معرض وزش باد نباشد و خشک نشود. در ضمن این اثر باقی مانده از شهر باستانی حریره نیز می باشد.

اتاق تابستانی (مصیف): این اتاق مورد استفاده بومیان در فصل تابستان بوده و بر سکویی با ارتفاع 5/1 متری نسبت به سطح زمین احداث شده است و در اطراف آن پنجره و بادگیرهای تاقچه ای می ساختند تا در فصل تابستان آنها را باز کنند تا هوا در آن جریان داشته باشد و سبب خنکی اتاق شود و در فصل زمستان بادگیرها را با سنگ و چوب و گل می پوشانند.

آشپزخانه (مطبخ): بومیان کیش بخشی از حیاط را مسقف و مختص دریچه هایی برای خروج دود ناشی از آشپزی جهت پخت و پز استفاده می کردند و این مدل از آشپزخانه ها معمولا در نداشت و با همان سبک قدیم می باشد. بومیان از نظر مالی در سطح پایینی قرار داشتند و بجای استفاده از دیوار از برگ های بافته شده درخت خرما جهت ساخت آشپزخانه استفاده می کردند.

اتاق خواب (بیت العود): این اتاق خواب مختص صاحب خانه بوده و با آیینه های بزرگ و کوچک و تاقچه های آن با ظروف چینی و اشیاء زینتی تزیین در تور کیش دی 96 شده است. این اتاق دارای وسایلی نظیر: تلویزیون با قدمت چهل سال، یک تخت خواب دو نفره با قدمت هشتاد و پنج سال، صندوق های چوبی و ... می باشد. این اتاق جزء قدیمی ترین اتاق های خانه مردم شناسی بومیان کیش بوده و در راستای افزایش استحکام آن از ساروج استفاده شده است و تا حدود چهل سال پیش مورد استفاده اعضای خانواده قرار می گرفت.

اتاق مهمان زنان (بیت القهوه): اتاقی مختص بانوانی بود که در این خانه رفت و آمد می کردند و جدا از مردان بودند و این اتاق به بیت القهوه معروف شد زیرا بخشی از این اتاق مختص تهیه  و سرو قهوه و چای برای مهمانان بوده است. 

مکتب خانه (بیت الافروخ): خانه مردم شناسی بومیان کیش حکم مدرسه روستای سفین را داشت زیرا چهار نسل قبل از بومیان تا چهل سال پیش این خانه محل آموزش قرآن بوده است و برای آنها ارزش والای دارد و یادآور خاطرات دوران کودکی آنهاست. مکتب خانه با اصطلاح بیت الفروخ یعنی خانه پسران اطلاق می شود.

حجله (الفرشه): این اتاق جزء اتاق های مهم و قدیمی این خانه است که نشان دهنده آداب و رسوم ازدواج بومیان کیش به عنوان حجله در نظر گرفته شد. در فرهنگ بومیان حجله در خانه عروس آماده می شد و یکی از اتاق های خانه را به صورت کامل با پارچه های رنگی و آیینه های بزرگ و کوچک و دیگر وسایل تزینی آن زمان آراسته می شد و تا مدت یک ماه پا برجا بود و عروس و داماد زندگی مشترک خود را در آن شروع می کردند. 

نژاد بومیان کیش، دراویدی، سومری، نوردیک، سیاه پوست، سفید پوست و سامی است. هدف از برپایی این خانه مردم شناسی فراهم آوردن فضایی با اصالت و سنتی برای معرفی بومیان و فعالیت های آنها در دوران گذشته به میهمانان و مسافران تور کیش بهمن 96 است و این خانه مردم شناسی در محله سفین قدیم واقع شده است.

 

خانه مردم شناسی بومیان کیش

 

پرسش: آدرس کانال گردشگری

شیما

تاریخ طرح پرسش: 96/05/04

 

پرسش: سلام، ممنون میشم آدرس کانال تلگرام را برای رزرو تورهای لحظه آخری اعلام بفرمایید؟

پاسخ: باسلام، مسافر گرامی تور کیش نوروز 97 شما با کلیک بر روی لینک زیر می توانید وارد کانال گردشگری گردید و از تورهای نرخ ویژه داخلی و خارجی مطلع شوید.

https://t.me/chahaarfasl

شایان ذکر است که شما می توانید در راستای بهره مندی از سیستم پیامکی با شماره تلفن های 02142632 - 88530609 تماس حاصل فرمایید و شماره تماس خود را در سیستم پیامکی مجموعه ثبت فرمایید.

 

هتل آنا كيش

نمای بيروني هتل آنا كيش



:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی کیش,رزرو تور کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,نرخ مناسب اماکن دیدنی و تفریحی کیش,معرفی جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پرسش: امکانات و ویژگی های هتل گامبرون کیش

آروین صبوری

تاریخ طرح پرسش: 96/06/13

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت شما، در مورد امکانات و ویژگی های هتل گامبرون کیش ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل گامبرون کیش جزء یکی از هتل های پنج ستاره جزیره کیش و تازه تاسیس نیز می باشد. این هتل دارای نمای سفید و طراحی زیبا در میدان ساحل، مرکز جزیره کیش احداث گردید. هتل گامبرون کیش با مساحت 10500 متر مربع ما بین میدان سیری و میدان درویش بنا شده است و دارای فضای سبزی زیبا و با طروات همراه با آب نماها و آلاچیق های بسیار زیبا نیز می باشد.

هتل گامبرون کیش در نزدیکی ساحل جزیره کیش قرار دارد و از جمله مکان های دیدنی جزیره کیش در نزدیکی این هتل تور کیش نوروز 97 پارک آهوان است و همچنین نزدیک ترین مرکز خرید به این هتل بازار زیتون نیز می باشد. پارک مرجان و مرکز خرید مرجان در شرق جزیره کیش و در نزدیکی میدان پارس و برج های دو قلوی کیش قرار دارد و این هتل تا پارک مرجان فاصله زیادی دارد و از امکانات و خدمات رایگان هتل گامبرون کیش سرو صبحانه و استقبال فرودگاهی می باشد.

برخی از امکانات هتل گامبرون کیش برای پذیرایی از میهمانان تور کیش بهمن 96 شامل: رستوران، اینترنت وای فای، سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی، استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، تاکسی سرویس، سالن بیلیارد، فضای سبز، خدمات پزشکی، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، عابر بانک، لاندری، آرایشگاه مردانه و زنانه، کتابخانه، زمین تنیس، قایق سواری، جت اسکی و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل گامبرون بازدید نمایید.

 

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش

 

پرسش: نرخ تور کیش از مشهد,10 نفر ماه جاری

سید حسین حسینی

تاریخ طرح پرسش: 96/05/31

 

پرسش: سلام، ممنون میشم در بازه زمانی 9 تا 18 شهریور ماه برای ده نفر به مدت زمان سه شب و چهار روز پایین ترین نرخ تور کیش از مشهد را اعلام نمایید؟

پاسخ: با سلام، حداقل نرخ تور کیش از مشهد برای تاریخ تعیین شده به مدت دو شب اقامت برای هر نفر معادل 720 هزار تومان و با ارائه امکانات رایگان سرو صبحانه، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد.

شایان ذکر است که قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش دی 96 متناسب با شرایط و خدمات ، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل میتوانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

 

پرسش: نرخ تورهای آبان ماه,هتل شایگان

نظر آهاری

تاریخ طرح پرسش: 96/05/29

 

پرسش: با عرض سلام خدمت شما، آژانس همکار هستم از شهر تهران، ممنون میشم نرخ و پکیج تورهای آبان ماه برای هتل شایگان را درج نمایید؟

پاسخ: با سلام، همکار گرامی در خصوص دریافت نرخ ها و پکیج های مهر و آبان ماه و اطلاع از پروازها با ما تماس بگیرید.

شایان ذکر است که قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار میگردد و نرخ ها ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش اسفند 96 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل و اطلاع از پکیج آژانس های همکار می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
 
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . پذیرش هتل


:: برچسب‌ها: نرخ مناسب اماکن تفریحی کیش,رزرو تور کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,نرخ مناسب اماکن دیدنی و تفریحی کیش,معرفی جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پرسش: امکانات رستوران رویال استار کیش

امیر رضا فرنقی

تاریخ طرح پرسش: 96/06/21

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت شما، در خصوص امکانات رستوران رویال استار کیش ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، رستوران رویال استار کیش در تاریخ یکم اسفند ماه سال نود و یک فعالیت خود را آغاز نموده است. در حال حاضر این رستوران قابلیت پذیرایی از صد و پنجاه میهمان تور کیش نوروز 97 را دارا می باشد که صد نفر در داخل رستوران و پنجاه نفر در تراس رستوران پذیرایی می گردد.

رستوران رویال استار کیش یکی از رستوران های درجه یک و با کیفیت عالی جزیره کیش است. از جذابیت های این رستوران طراحی داخلی سالن و کیفیت غذایی بی نظیر آن نیز می باشد. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و غذاهای دریایی مشاهده می نمایید. کارکنان مجموعه رستوران رویال استار مسلط به زبان پارسی، انگلیسی و عربی می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کیفیت این رستوران و نحوه سرویس دهی رستوران میتوانید از نظر مسافران در مورد رستوران رویال استار بازدید نمایید.

 

رستوران رویال استار کیش

 

پرسش: جاذبه های گردشگری کیش,آکواریوم و نمایشگاه خزندگان

ایرانا امامی

تاریخ طرح پرسش: 96/06/14

 

پرسش: سلام و در ابتدا تشکر میکنم از سایت شما، ممنون میشم در خصوص جاذبه های گردشگری جزیره کیش نظیر آکواریوم و نمایشگاه خزندگان مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، در آکواریوم کیش که در ساختمان کانون هنر قرار دارد انواع مختلفی از آبزیان زیبا و شگفت انگیز خلیج فارس نگهداری می شود. قریب هفتاد نوع ماهی های تزئینی در مجموعه آکواریوم کیش وجود دارد که از نظر شکل، رنگ پولک ‌ها و زیبایی کم نظیر و برخی از آنها نیز بسیار کمیاب می باشند. مجموعه آکواریوم کیش شامل ماهی های آب های شور و شیرین، خزندگان ایران و جهان مثل مارها و تمساح ها، پرندگان کمیاب جهان می باشد. این آکواریوم که اولین آکواریوم 20 هزار لیتری مخصوص آبهای شیرین است به کسانی که امکان غواصی در زیر آب و دیدن ماهی های رنگارنگ زیبا را در محیط طبیعی ندارند، امکان دیدن ماهی های شگفت انگیز را می دهد. بازدید از این آکواریوم به همه مسافران تور کیش دی 96 توصیه می شود.

در نمایشگاه خزندگان کیش بیش از یکصد گونه خزنده از خانواده مارسانان به نمایش گذاشته شده است. مارهای عظیم بوا، پیتون آفریقا و آمازون، سوسمارایگوانا ماداگاسکار، عقرب سیاه امپراتور آفریقا، مار پرنده تایلند، عنکبوت های بزرگ و پرنده خوار برزیلی نمونه هایی از این گونه خزندگان هستند. گردشگران تور کیش بهمن 96 و علاقمندان به بازدید از نمایشگاه می توانند به کانون هنر واقع در خیابان فردوسی جنب پارک آهوان مراجعه کنند.

 

آكواريوم كيش

آكواريوم كيش 

پرسش: کیفیت کافه رستوران پارادایس کیش

آراد آشتیانی

تاریخ طرح پرسش: 96/06/14

 

پرسش: سلام و تشکر میکنم از اطلاعات خوب سایت شما، در خصوص کیفیت کافه رستوان پارادایس کیش ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، رستوران پارادایس کیش یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی کیش با محیطی بسیار مدرن و آرام است که با منوی غذاهای ایتالیایی آماده استقبال از گردشگران تور کیش اسفند 96 می باشد.

در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه و با کیفیت عالی سرو می شود و اگر به دنبال یک رژیم غذایی سالم و بدون غذاهای چرب و سنگین هستید پیشنهاد می کنیم حتما سری به کافه رستوران پارادایس کیش بزنید و از غذاهای خوش طعم آن لذت ببرید. در این کافه رستوران انواع نوشیدنی های سرد و گرم سرو می شود و گردشگران تور کیش می توانند ساعات خوشی را در این رستوران سپری کنند.

 

کافه رستوران پارادایس کیش

96



:: برچسب‌ها: جاهای دیدنی و تفریحی کیش,رزرو تور کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,نرخ مناسب اماکن دیدنی و تفریحی کیش,معرفی جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پرسش: نرخ تور کیش،سه نفر هفته جاری

نوید

تاریخ طرح پرسش: 96/07/02

 

پرسش: سلام، در خصوص نرخ تور کیش برای سه نفر برابر با پنجم مهرماه، به مدت زمان سه شب و چهار روز ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی حداقل نرخ تور کیش نوروز 97 برابر با این تاریخ به مدت زمان سه شب اقامت در یک هتل سه ستاره برای هر نفر معادل 670000 تومان می باشد. از جمله خدمات رایگان سرو صبحانه، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد.

قابل توجه است که قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش بهمن 96 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

پرسش: نرخ رزرو تور کیش,هفته آینده

سید حمید میرکمالی

تاریخ طرح پرسش: 96/07/02

 

پرسش: درود بر شما، در خصوص رزرو تور کیش برای هفته آینده بعد از تعطیلات عاشورا یک تور بین نرخ پانصد تا ششصد هزار تومان با امکانات بوفه صبحانه و نهار ممنون میشم مرا راهنمایی کنید و پیشنهادی را ارائه دهید؟

پاسخ: با سلام، بهترین پیشنهاد برای بعد از تعطیلات عاشورا هتل لوکس نوساز پنج ستاره تاپ ویدا واقع در بلوار موج می باشد. هتل ویدا کیش در زمینی به وسعت پانزده هزار مترمربع، در یک بلوک و یازده طبقه در نوار توسعه سیاحتی و جنب گراند هتل بنا شده است. این هتل از بروزترین امکانات هتلداری و تفریحی مجهز شده و دارای موقعیت جغرافیایی عالی در جزیره کیش می باشد. این هتل در نزدیکی به مراکز خرید مهم تجاری، نزدیکی به فرودگاه و جاذبه های گردشگری، امکانات و خدمات مطلوب از مهمترین ویژگیهای هتل ویدا کیش است. همچنین نزدیک به پلاژهای آقایان و بانوان نیز می باشد و میهمانان تور کیش دی 96 هتل ویدا به راحتی می توانند از این پلاژهای تفریحی لذت ببرند.

برخی از امکانات هتل ویدا کیش شامل: سرو صبحانه بوفه، ترانسفر فرودگاهی، سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، شارژ چای و قهوه داخل اتاق، پنجاه درصد تخفیف پارک دلفین (مراجعه به کانتر گردشگری هتل)، CIP ورودی کیش (ترانسفر از پای پلکان هواپیما، پذیرایی در سالن تشریفات اختصاصی، تحویل بار مسافر) و ... می باشد.

مسافر گرامی، نرخ رزرو تور کیش به مدت زمان دو شب اقامت برای هر نفر معادل 630000 تومان می باشد و از جمله خدمات رایگان هتل صبحانه نهار بوفه و استقبال فرودگاهی است. 

شایان ذکر است که قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش اسفند 96 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

 

پرسش: نرخ تور کیش از کرمانشاه,نرخ چهار نفر سوم مهر

سارا ر

تاریخ طرح پرسش: 96/06/22

 

پرسش: سلام، ممنون میشم در خصوص نرخ تور کیش از کرمانشاه با پرواز مستقیم برای سه نفر بزرگسال و یک کودک برابر با تاریخ سوم مهر ماه به مدت زمان سه شب و چهار روز مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی حداقل نرخ تور کیش از کرمانشاه به مدت زمان سه شب و رزرو هتل دو ستاره برای هر نفر معادل 650000 تومان می باشد. از جمله خدمات رایگان تور کیش نوروز 97 صبحانه، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد.

شایان ذکر است که قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش دی 96 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش



:: برچسب‌ها: نرخ تور کیش,رزرو تور کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,معرفی تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پرسش: شرکت در تورهای رایگان

فروغ جان آقایی

تاریخ طرح پرسش: 96/07/24

 

پرسش: سلام، در خصوص شرکت در تورهای رایگان آژانس شما ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی شما می توانید برای بهره مندی از تورهای رایگان عضو باشگاه مشتریان آژانس شوید.

شایان ذکر است، در راستای کسب اطلاعات بیشتر تور کیش نوروز 97 در خصوص عضویت در باشگاه و راهنمایی های بیشتر با شماره های 02142632 - 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

 هتل برج های طلایی کیش

پرسش: موقعیت و امکانات رستوران فانوس کف شیشه ای پدیده کیش

سید حمید میرکمالی

تاریخ طرح پرسش: 96/07/02

 

پرسش: سلام، در خصوص موقعیت جغرافیایی و امکانات رستوران فانوس کف شیشه ای پدیده کیش ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، اولین و تنها رستوران کف شیشه ای در ایران در شهر رویایی جزیره کیش رستوران فانوس کف شیشه ای پدیده کیش است. این رستوران با ظرفیت دویست و پنجاه نفری و در زمینی به وسعت هشتصد متر و با ارتفاع چهل و دو متر، در صد متری دریای خلیج فارس واقع شده است.

رستوران فانوس کف شیشه ای پدیده کیش دارای فضای زیبا، رمانتیک، تحسین برانگیز و آرامش بخش بوده و چشم اندازی منحصر به فرد و جاذب از ساحل، جزیره و آب های نیلگون خلیج فارس می باشد. این رستوران از موقعیت جغرافیایی عالی برخوردار است و در مقابل رستوران پدیده شاندیز، مجاور بازار پدیده واقع در جاده جهان نرسیده به میدان غروب و کشتی یونانی قرار دارد.

کف رستوران فانوس از شیشه های 3 لایه ی از جنس لمینت سکوریت طراحی شده است. سرو غذاهای اصیل ایرانی در کنار محیطی مملو از آرامش از جمله ویژگی های این رستوران شیک است که به تمامی گردشگران تور کیش دی 96 پیشنهاد می شود. رستوران فانوس دارای بخش های مختلفی مانند: لابی ورودی، آشپزخانه مرکزی، هلی پد و دو آسانسور شیشه ای می باشد.

 

رستوران فانوس کف شیشه ای پدیده کیش

 رستوران فانوس کف شیشه ای پدیده کیش

 



:: برچسب‌ها: قیمت ارزان اماکن دیدنی کیش,رزرو تور کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,نرخ مناسب اماکن دیدنی و تفریحی کیش,معرفی جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پرسش: بهترین زمان برای تور های کیش

مجتبی ارجمندی

تاریخ طرح پرسش: 96/08/06

 

پرسش: با عرض سلام خدمت شما، در خصوص بهترین زمان سفر به جزیره کیش چه پیشنهاداتی دارید، ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ : با سلام، مسافر گرامی بهترین زمان برای تور کیش نوروز 97 هم از نظر آب و هوایی هم از نظر قیمت بعد از تعطیلات عید نوروز می باشد. که قیمت تورها به علت تمام شدن تعطیلات نورزوی شکسته می شود و هوای کیش هم بسیار مساعد میشود. 

زمان مناسب بعدی فصل پاییز است که باز فصل خوب از نظر آب و هوایی ست و قیمت تور کیش اول هفته ها بسیار مناسب است.

 

هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش

 

پرسش: جاذبه های گردشگری کیش,پارک آهوان و باغ وحش کیش

مهناز جنگروی

تاریخ طرح پرسش: 96/08/06

 

پرسش: سلام، ممنون میشم در خصوص جاذبه های گردشگری جزیره کیش نظیر پارک آهوان و باغ وحش کیش مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، پارک آهوان کیش که با مساحت دو هکتار در انتهاى خیابان فردوسى قرار دارد داراى هفده قفس براى نگهدارى از انواع حیوانات است. نام پارک، از آهوانى که برخلاف سایر حیوانات، آزادانه در محوطه سرگرم گشت و گداز هستند، گرفته شده است.

علاوه بر این تعداد زیادى آهو در سطح جزیره به‌ صورت طبیعى و آزادانه زندگى مى‌کنند. گفته مى‌شود که تعداد آهوان جزیره کیش در تور های ارزان کیش از زمانى که سازمان منطقه آزاد برنامه‌هاى حفاظت و حمایت از آنها را به اجراء گذاشته، افزایش یافته و در حال حاضر تعداد آنها به حداقل 200 رأس رسیده است.
شیر، آهو، روباه، شغال، میمون، گوزن و انواع پرندگان نظیر طاووس، طوطى و عقاب طلائى نیز از جمله حیوانات و پرندگانى هستند که در پارک آهوان نگهدارى مى‌گردند. همچنین در این پارک، وسایل مناسبى براى بازى کودکان، نصب شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جاذبه گردشگری جزیره کیش میتوانید از نظر مسافران در مورد پارک آهوان و باغ وحش کیش بازدید نمایید.

 

پارك آهوان کیش

پارک آهوان کیش

پرسش: پرواز تور کیش از مشهد

مژگان

تاریخ طرح پرسش: 96/08/01

 

پرسش: سلام، در خصوص پروازها به مقصد جزیره کیش، آیا همه ی پرواز ها از تهران انجام می شود یا پرواز از دیگر شهرها از جمله مشهد هم صورت می گیرد؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی تور ها از تمامی شهرهایی که پرواز به مقصد جزیره مرجانی کیش دارند از جمله تور کیش از مشهد انجام می شود.

شایان ذکر است که تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ها ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق  تور کیش دی 96 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش 
 
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . راهرو هتل


:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پرسش: نرخ تور کیش,25 آبان ماه

میثم

تاریخ طرح پرسش: 96/08/14

 

پرسش: سلام، یک تور کیش با قیمت مناسب برای 25 آبان ماه می خواستم ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ: با سلام، حداقل نرخ تور کیش برای این بازه زمانی به مدت دو شب اقامت در هتل سه ستاره تور کیش نوروز 97 با خدمات صبحانه، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری برای هر نفر معادل 590 هزار تومان نیز می باشد.

گفتنی است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش بهمن 96 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش

پرسش: نرخ تور کیش,هفته دوم دی ماه

هومان

تاریخ طرح پرسش: 96/08/10

 

پرسش: سلام، در خصوص نرخ تور کیش برای هفته دوم دی ماه به مدت زمان چهار شب و سه روز هتل ارزان و لحظه آخری میخواستم ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی حداقل نرخ تور کیش برای دی ماه به مدت زمان دو شب اقامت در هتل سه ستاره تور کیش دی 96 برای هر نفر معادل 550000 تومان با خدمات استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری می باشد. 

شایان ذکر است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش اسفند 96 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

 

 

پرسش: نرخ رزرو تور کیش,هفته جاری

نفیسه

تاریخ طرح پرسش: 96/08/07

 

پرسش: سلام، در مورد رزرو تور کیش برای هفته جاری و به مدت زمان سه یا چهار شب ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟؟

پاسخ: با سلام، حداقل نرخ تور برای پایان هفته جاری هتل سه ستاره برای هر نفر معادل 445000 تومان تور لحظه آخری کیش با خدمات صبحانه، استقبال فرودگاهی، درصد تخفیفات گردشگری و با پرواز رفت و برگشت می باشد.

قابل توجه است که قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق قیمت تور کیش متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 



:: برچسب‌ها: نرخ تور کیش,نرخ مناسب تور کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,رزرو تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پرسش: جاذبه های گردشگری کیش,کشتی یونانی کیش

منصور هوشدار

تاریخ طرح پرسش: 96/08/16

 

پرسش: سلام، لطف می کنید در خصوص جاذبه های گردشگری کیش از جمله کشتی یونانی کیش اطلاعات بیشتری بدهید؟

پاسخ: با سلام، در غرب جزیره یک کشتی عظیم الجثه در سواحل نیلگون خلیح فارس واقع شده است که به کشتی یونانی کیش معروف است. در یکی از روزهای گرم تابستان سال 1345، بومیان جزیره کیش ناگهان کشتی عظیم الجثه ای را که در نزدیکی روستای باغو به گل نشسته بود، دیدند. هنوز پس از سالها دلیل به گل نشستن این کشتی در پس پرده ای از ابهام است اما گفته می شود به علت مه آلود بودن هوا و نبودن فانوس دریاییدر سواحل جزیره کیش این اتفاق رخ داده است.

کشتی یونانی کیش در سال 1322 شمسی تور کیش دی 96 توسط ویلیام هامیلتون به وزن 7061 تن و به طول 136 متر در بندر گلاسو در اسکاتلند ساخته شده است. کشتی یونانی در روز چهارم مرداد ماه سال 1345 به هنگام بازگشت از ایران، در سفر دریایی خود یه کشور یونان در عرض جغرافیایی بیست و شش و بیست درجه شمالی و طول جغرافیایی پنجاه و سه و پنجاه و چهار درجه شرقی به گل نشست و تلاش اورینوکو، یدک کش هلندی یرای بیرون کشیدن کشتی در طی هشتاد روز به ثمر نرسید و تلاش های ناموفق فراوانی برای بیرون کشیدن کشتی انجام شد و به ناجار سرنشینان کشتی مجبور به ترک آن شدند و بار آن تخلیه شد، 

کشتی یونانی کیش تور کیش نوروز 97 از نظر تاریخی قدمت و اهمیت زیادی ندارد و با گذشت زمان کشتی دچار فرسودگی شده است و قسمت انتهای کشتی که در آب قرار دارد در اثر برخورد امواج دریا با آن پوسیده است. تماشای خورشید  و درخشش آخرین شعاع های تور خورشید که در پشت کشتی یونانی در آب خلیج فارس غروب می کند خاطره ای فراموش نشدنی را برای میهمانان تور کیش به همراه دارد که نظیر آن را کمتر می توان یافت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جاذبه گردشگری جزیره کیش میتوانید از نظر مسافران در مورد کشتی یونانی بازدید نمایید.

 

 کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش 

پرسش: رستوران ساحلی حافظیه کیش

zahedi

تاریخ طرح پرسش: 96/08/16

 

پرسش: سلام و خسته نباشید خدمت شما، ممنون میشم در خصوص رستوران حافظیه کیش مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، رستوران حافظیه کیش یکی از بهترین رستوران های پرطرفدار با منوی غذایی با کیفیت در جزیره کیش رستوران ساحلی حافظیه کیش واقع در ساحل مرجان کیش می باشد.

منوی انتخابی رستوران حافظیه کیش (ساحل مرجان) 

چلو کباب برگ

چلو کباب بختیاری

چلو ماهی کباب

چلو ماهی سرخ شده در تور کیش بهمن 96

چلو جوجه کباب

چلو کباب کوبیده

زرشک پلو با مرغ

چلو خورشت

موقعیت مکانی بی نظیر رستوران یعنی قرار گرفتن هم زمان در پارک ساحلی و داشتن ویوی رو به دریا و پذیرایی از شما میهمانان تور کیش اسفند 96 در آلاچیق های زیبا رستوران حافظیه را از سایر رستوران های جزیره کیش متمایز ساخته است. همچنین یک سالن سرپوشیده نیز برای صرف غذا وجود دارد. علاوه بر این این رستوران دارای یک چایخانه سنتی نیز می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کیفیت این رستوران و نحوه سرویس دهی رستوران میتوانید از نظر مسافران در مورد رستوران حافظیه بازدید نمایید.

 

رستوران حافظیه کیش

رستوران حافظیه کیش

 



:: برچسب‌ها: پرسش و پاسخ,معرفی تور کیش,رزرو تور کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,پرسش و پاسخ مسافران تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پرسش: تور کیش قیمت مناسب,18 آذر دو نفر

امید

تاریخ طرح پرسش: 96/08/27

 

پرسش: سلام، یک تور کیش با قیمت مناسب در زمان هجدهم آذر ماه و برای دو نفر می خواستم ممنون میشم راهنمایم کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی حداقل نرخ تور کیش در این بازه زمانی به مدت دو شب اقامت در یک هتل سه ستاره برای هر نفر معادل 440 هزار تومان می باشد. خدمات رایگان تور صبحانه، استقبال فرودگاهی، درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد.

شایان ذکر است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق  تور کیش دی 96 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش

 

پرسش: تورهای رایگان و عضویت در باشگاه گردشگری

مرتضى لياقتى

تاریخ طرح پرسش: 96/08/21

 

پرسش: سلام و خسته نباشید خدمت شما، ممنون میشم برای شرکت در تورهای رایگان راهنماییم کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی در راستای استفاده از تورهای رایگان و عضویت در باشگاه گردشگری آژانس و همچنین اطلاع از نرخ های ویژه و بهره مندی از تخفیفات گردشگری تور کیش نوروز 97 با شماره های 0214263 - 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

 هتل آسیا کیش

 

 



:: برچسب‌ها: پرسش های مسافران تور کیش,معرفی تور های کیش,رزرو تور کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,مسافران تور کیش میپرسند ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

یکی از روشه های ذخیره آب در قدیم ساخت آب انبار بوده است. در حومه شهر حریره در کیش برای جمع آوری آب های سطحی در سال 1372 آب انبار 5 بادگیر احداث شد. این آب انبار در نزدیکی مجموعه درخت سبز واقع شده است. این آب انبار دوقلو می باشد و دارای 5بادگیر و 2گنبد می باشد. این بادگیرها  در تور کیش نوروز 97 که به روش معماری یزدی ساخته شده است خنک کردن آب انبار را انجام می دهند. در فصل تابستان هوای آب انبار توسط روزنه های ورودی و بادگیرها  خنک و متعادل می شود. البته امروزه در جزیره کیش از دستگاه های آب شیرن کن استفاده می شود. آب انبار سنتی جزیره کیش امروزه به صورت یک آب انبار نمایشی در آمده و حتی برای این که بازدیدکنندگان بتوانند از داخل محوطه ی آبگیر بازدید کنند مسیر پاشیر آب انبار عوض شده است. 

  

آب انبار پنج بادگیر کیش

آب انبار پنج بادگیر کیش

 اسكله بزرگ تفريحي كيش

اسكله بزرگ تفريحي كيش به طول 437 متر، عرض 18 متر و مساحت 10 هزار مترمربع در انتهای بلوار دریاتوسط متخصصان ایرانی با چهار فضای اقماری به روش شمع فلزي و عرشه چوبي احداث شده است. گردشگران مي توانند با گردش بر روي اسكله تفریحی بزرگ جزیره کیش در تور کیش بهمن 96 از ديدن مناظر طبيعي و ماهي هاي رنگارنگ و متنوع سواحل مرجاني  كيش بر روی اسكله تفریحی بزرگ جزیره کیش که هيچ گونه اثر تخريبي بر زيستگاه هاي دريايي نداشته است لذت ببرند. ظرف مدت كوتاه بيست ماه فاز اول اسكله تفريحي بزرگ كيش ساخته شد و در 5/5/1385 افتتاح شد. این اسکله شامل  امكانات تفريحى نظیر قايق هاى پارويى : قايق هاى پدالى، جت اسكى، قايق هاى كف شيشه اى ، قايق هاى ماهيگيرى ، سه چرخه هاى آبى ، امكانات غواصى را دارا می باشد .

اسکله تفریحی میرمهنا :

اسكله تفريحي مير مهنا در شمال جزیره زیبای کیش و در پارک ساحلی میرمهنا به طول 130 متر, عرض 9 متر  و  مساحت 1578 متر مربع  احداث شده است.این اسکله تفریحیبه روش شمع فولادي و عرشه بتني در  سال 1385 بنا شده است. چهار پلكان براي سوار شدن قايق هاي تفريحي در طول اسكله تور کیش دی 96 و چهار محل براي تماشاي دريا ایجاد شده که از نورپرداري زيبایی برخوردار می باشد. مي توان مسجد ساحلي خاتم الانبياء, اسكله ماهيگيري و رشته كوه هاي جنوبي كشور را با قدم زدن بر روي اسکله تفریحی میر مهنا ايران تماشا كرد شنا كردن در محدوده اسكله ممنوع مي باشد. گردشگران و ساكنين مي توانند بر روي اسكله و اطراف آن در زمانهاي مجاز ماهي گيري كنند.

این اسکله در بین نوار ساحلی قرار گرفته و پارک ساحلی میرمهنا را به دو قسمت تفکیک شده فاز 1 و فاز 2 تقسیم می کند. فاز1  به مساحت حدود 41 هزار متر مربع از مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری و فاز 2 بعد از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک ادامه دارد. از ویژگی های فاز یك  تور کیش اسفند 96  این است که جنب مسجد خاتم الانبیاء قرار گرفته و نمازخانه ساحلی، بازار عربها، كتابخانه عمومی،بازار ماهی فروشی و تماشای ماهی های تازه جنوب, مسیر دوچرخه, چند بوفه و چایخانه در آن ساخته شده است. فاز 2 به مساحت حدود 50 هزار متر مربع در دست انجام است و محوطه سازی آن پایان یافته است در فاز 2 قرار است دو زمین بازی کودکان ساخته شود. همچنین پارک فاز 2 جنب مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان كیش قرار گرفته است.

 

 

اسکله بزرگ تفریحی کیش

اسکله بزرگ تفریحی کیش

جاده دنیا کیش

جاده دنیا کیش همانند یک کمربند در امتداد ساحل جزیره کشیده شده و منظره بسیار زیبایی را در معرض دید مسافرانی که با پروازهای شبانه تور کیش نوروز 97 به این منطقه سفر می کنند قرار می دهد. ساحل جزیره کیش به دلیل شفاف بودن آب و تمیز بودن آن به گونه ای است که عمق دریا تا چند متری دیده می شود و یک آکواریوم طبیعی را در معرض نمایش می گذارد و این منظره با عبور از جاده دنیا کیش کاملا به چشم می خورد.

 

 

 

جاده دنیا کیش

جاده دنیا کیش

 

97



:: برچسب‌ها: اماکن دیدنی خوب کیش,رزرو تور کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,نرخ مناسب اماکن دیدنی و تفریحی کیش,معرفی جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

 

باغ پرندگان کیش

در داخل محوطه پارك دلفين، باغ پرندگان  با داشتن بيش از ۵۷ گونه پرنده از جمله پليكان در تور کیش نوروز 97، شترمرغ، طوطي ماكائو، انواع گوناگون لك لك، توكان، توركو، قو، پنگوئن آفريقايي و گونه‌هاي نادري چون تمساح پوزه كوتاه، بي شك يكي از منحصر به فردترين مراكز نگهداري جانوران در ايران مي‌باشد. از جمله نكات قابل توجه در اين پارك گردآوري گونه‌هاي مختلف از اقصي نقاط جهان از آمريكاي جنوبي تا استراليا و از شرق آسيا تا آفريقا مي‌باشد.
آدرس: جزيره كيش، پارك دلفين
تلفن:۴۴۴۵۲۳۷ 0764
فاكس:۴۴۴۵۲۳۰ 0764
ساعات كار: همه روزه از ۱۸ الي۲۰:۳۰

 

باغ پرندگان کیش

 باغ پرندگان کیش

 کشتی یونانی کیش

در ضلع باختری جزيره زيباي كيش يك كشتي بزرگ كناره گرفته كه به كشتي يوناني  معروف است. در تور کیش بهمن 96 يكي از روزهاي گرم تابستان سال ۱۳۴۵، بوميان جزيره كيش ناگهان كشتي عظيم‌الجثه‌اي را كه در نزديكي روستاي باغو به گل نشسته بود، ديدند. هنوز پس از گذشت سال‌ها دليل به گل نشستن اين كشتي در پس پرده‌اي از ابهام است اما گفته مي‌شود به علت مه آلود بودن هوا و نبودن فانوس دريايي در سواحل جزيره كيش اين اتفاق روي‌ داده است.اين كشتي در سال ۱۳۲۲ شمسي توسط شركت ويليام هاميلتون به وزن ۷۰۶۱ تن و به طول ۱۳۶ متر در بندر گلاسكو در اسكاتلند ساخته شد و در روز ۴ مرداد ۱۳۴۵ به هنگام بازگشت از ايران، در سفر دريايي خود به كشور يونان در عرض جغرافيايي ۲۶ و ۲۰ درجه شمالي و طول جغرافيايي ۵۳ و ۵۴ درجه شرقي به گل نشست و هشتاد روز تلاش اورينوكو، يدك‌كش هلندي در تور کیش دی 96 براي بيرون كشيدن اين كشتي به ثمري نرسيد. تلاش‌هاي ناموفق زيادي براي بيرون كشيدن آن انجام شد و به ناچار سرنشينان كشتي مجبور به ترك آن شدند و بار آن تخليه شد، چرا كه عمليات بيرون كشيدن كشتي از نظر اقتصادي مقرون به صرفه نبود. اطلاعات بدست آمده از شركت بيمه لويدز لندن نشان دهنده اين است كه اين كشتي در زمان به گل نشستن متعلق به كشور يونان و بنام كولااف بوده است. اين كشتي در ابتدا "شيپور امپراتور" سپس "ناتوراليست" و در سال هاي بين ۱۳۳۸ تا يكسال قبل از توقف، در مالكيت خطوط كشتيراني ايران با نام‌هاي "سيروس فارس"‌، "همدان" در تردد بوده است.  كشتي يوناني  از نظر تاريخي قدمت و اهميت چنداني ندارد وگذشت زمان كشتي را دچار فرسودگي كرده است. قسمت تحتاني كشتي كه در آب است  در تور کیش اسفند 96 بر اثر برخورد امواج دريا با آن پوسيده و هر آن ممكن است فرو افتد.

تماشاي خورشيد كه به آهستگي در پشت كشتي يوناني در آب هاي نيلگون خليج فارس غروب مي‌كند خاطره‌اي فراموش‌نشدني و جاويدان است. درخشش آخرين شعاع هاي نور خورشيد بر پهنه آسمان، طيف رنگ هاي زرد و قرمز و نارنجي و سايه روشن هاي لکه هاي ريز و درشت ابر، تابلويي چنان زيبا و خيال انگيز را در پشت کشتي يوناني پديد مي آورد که نظير آن را کمتر مي توان يافت. پارك ساحلي كشتي يوناني در زميني به مساحت ۶۰ هزار متر مربع با امكاناتي  در تور لحظه آخری کیش چون آمفي‌تئاتر، كافه تريا، رستوران ايراني و لبناني، غرفه هاي فروش تنقلات، ايستگاه هاي كرايه اسكيت، دوچرخه و فروش محصولات ورزشي در محيط پيرامون كشتي يوناني در دست احداث مي‌باشد.

 

 کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش

اسکی کابلی کیش

بزرگترین سایت اسکی کابلی دنیا  و اولین  سایت  در قیمت تور کیش اسکی روی آب خاورمیانه در جزیره زیبای کیش میزبان  مسافران این جزیره زیبا میباشد .

 اسکی کابلی کیش به طول هشتصد و شصت  متر و عرض صد و شصت  متر با پنج  برج در ساحل جزیره کیش برپا گردیده  و با سرعت بیست و هشت  تا شصت و دو  کیلومتر در ساعت، در یک زمان میتواند به دوازده نفر سرویس دهد . از آنجاییکه این سایت مطابق با استانداردهای بین المللی و آخرین فن آوری روز ایجاد گردیده میتواند محل مناسبی برای برپایی مسابقات داخلی و خارجی باشد .این مجموعه همچنین با قرار گرفتن در ساحلی زیبا نمای فوقا العاده ای را به رخ بازدید کنندگان و استفاده کنندگان از سایت میکشد .

شایان ذکر است ورزش اسکی کابلی ورزش بسیار ساده ایست و همه علاقمندان در سنین مختلف میتوانند در تور های ارزان کیش از این ورزش مفرح و جذاب لذت ببرند . در سایت اسکی کابلی علاوه بر امکانات ورزشی امکانات دیگری مانند رستوران ، کافی شاپ و آلاچیق نیز برای رفاه حال استفاده کنندگان در نظر گرفته شده است .


 کشتی یونانی کیش



:: برچسب‌ها: جاذبه برتر کیش,رزرو تور کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,نرخ مناسب اماکن دیدنی و تفریحی کیش,معرفی جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلي مرجان  که در مجاورت بازار مرجان واقع شده، يکي از زيباترين مراکز ديدني کيش در تور کیش نوروز 97 است که بازار مرجان را به دريا ارتباط مي دهد. بسياري از مسافران و ساکنين جزيره اوقات تفريحي خود را در کنار اين پارک گذرانده و از مناظر زيباي ساحلي کيش لذت مي برند.


آلاچيق ها و محوطه سازي جذاب اين پارک ساحلي فرصت مناسبي را براي شما بوجود مي آورد که فارغ از هياهوي بازار به ديدار دريا و چشم انداز هاي زيباي طبيعت اطراف برويد و در طول اقامت خود در جزيره کيش از اين منطقه که داراي ساحلي بسيار زلال و شفاف مي باشد ديدن کنيد و عکسهاي به ياد ماندني بگيريد.

علاوه بر اين تماشاي طلوع آفتاب از اين پارک در تور کیش اسفند 96، خاطره اي فراموش نشدني است

 

پارك ساحلی مرجان كيش

پارك ساحلی مرجان كيش

 

مجموعه پارس سافاری کیش



مجموعه ورزشی، تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش  در تور کیش دی 96 با هدف توسعه گردشگری طبيعی و ایجاد فضایی  شاد و سالم برای همه گروه های سنی به ويژه  جوانان و مسافران  جزیره زیبای کیش ايجاد شده . 

سافاری كيش نخستین  برگزارکننده تورهای سافاری صحرا در ایران است  و با تلاش مهندسین و صنعتگران  ایرانی مهندسی و بنا شده . سافاري(Safari) در لغت به معناي بازديد کردن  و سياحت اکتشافي در آفريقا ميباشد  و به برنامه تور گردشي گفته ميشود که در آن گردشگران   در تور توسط انواع خودروها و يا چهار پايان و با طي مسيري مشخص از مکانهاي ديدني و جذاب بازديد کرده و از آن لذت مي برند .

يکي از معروفترين انواع تور سافاري  در تور کیش بهمن 96، تور صحرا است که شرايط اقليمی و  مسير حرکت  آن  مكانهای بياباني و صحرائي ميباشد  . در اين تورها از خودروهاي دو ديفرانسيل و چهار محور نظير لندرور ، تويوتا لندکروز و... حتي شتر نيز بهره ميبرند . 

شرايط اقليمي مورد نياز يک تور صحرا طبيعت گرم و خشک بياباني و نيمه بياباني است. جزیره زيباي کیش با توجه به دارا بودن شرایط آب و هوایی و موقعیت مناسب برای پذیرش گردشگران يكي از مكانهاي بالقوه براي تور سافاري است .

 

سافاری كيش

سافاری كيش

کارتینگ کیش

كارتينگ  ورزش مفرح و هيجان انگيز و پايه ورزش اتومبيل رانى حرفه اى است . پيست كارتينگ كيش در تور کیش نوروز 97 به طول 800 متر يكى از بزرگ ترين پيست هاى خاورميانه و نخستين پيست كارتينگ در ايران بوده و موتورهاى چهار چرخ ATV و ماشين هاى كنترل از راه دور هم در آن مجموعه وجود دارد.

آدرس : ميدان اميركبير ، خيابان انديشه ، روبروى هتل دريا

 

كارتينگ كيش

كارتينگ كيش

 



:: برچسب‌ها: مجموعه تفریحی های کیش,رزرو تور کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,نرخ مناسب اماکن دیدنی و تفریحی کیش,معرفی جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

لاک پشت های دریایی کیش

از ساليان بسيار دور و به واسطه امنيت و آرامشى كه بر سواحل زيباى جزيره كيش حاكم است انواع آبزيان و از جمله لاك پشت ها در آن آشيانه گزيده اند.

دو نوع لاک پشت در خليج فارس وجود دارد. لاک پشت نوک دار (Hawksbill) و لاک پشت سبز (Green)

درآبهاى ساحلى جزيره مخصوصاً در نزديكى دماغه غربى و در تور کیش اسفند 96 همه سواحل سنگى جنوب و غرب جزيره ، لاك پشت هاى دريايى غول پيكر را به راحتى از فراز ديوارهاى ساحلى مى توان مشاهده نمود. وفور لاك پشت ها در آبهاى ساحلى مخصوصاً درهنگام غروب يكى از جاذبه هاى سواحل صخره اى كيش است.لاک پشتهاي دريايي  در اولين حلقه چرخه اکوسيستم دريايي قرار دارند و وجود اين آبزيان براي بقاي نسل بشر لازم و ضروريست. اين جانوارن توازن زيست محيطي را بر عهده داشته و از بين رفتن آنان انسان را مواجه با فاجعه اي بزرگ و جبران ناپذير خواهد ساخت لاک پشتهاي دريايي  به عنوان گروهي از جانوران که معرف بخش قديمي و متفاوتي از تنوع زيستي جهان به شمار مي روند رده بندي شده اند. اين موجودات در راسته اي همراه کروکوديل ها و مارمولک ها از مهره داران 200 ميليون سال پيش هستند  در تور کیش بهمن 96 و بيش از ديگر خزندگان پا به مرحله حيات گذاشته اند.

لاک پشتهاي دريايي و مارهاي دريايي تنها خزندگاني هستند که با زندگي در آب دريا سازش يافته اند. اما ارتباط خود را با خشکي قطع نکرده اند. آنها براي تنفس به سطح آب وابسته هستند و در فصل توليد مثل براي تخم گذاري به سواحل شني مي آيند. لاک پشتها معمولا از گياهان دريايي، عروس هاي دريايي، اسفنج ها، لارو سخت پوستان و نرم تنان تغذيه ميکنند. لاک پشتهاي دريايي پراکنش جهاني دارند و انتشار جغرافيايي آنها در آبهاي گرم و نيمه گرم استوايي و از جمله خليج فارس و درياي عمان است. با توجه به شرايط نامناسب سواحل جنوب ايران محل تخم گذاري لاک پشتهاي دريايي به سواحل شني جزاير محدود گرديده است.  در تور کیش دی 96 چند توصيه براي حفظ بقاء اين موجودات دوست داشتنى :

1- بهتر است از شنا كردن در اطراف آنها و يا دست زدن به آنها خوددارى كنيد.
2- از تردد در زيستگاه لاک پشتها خودداري نماييد.
3- هنگام قايقراني مواظب لاک پشتهايي که براي تنفس به سطح آب مي آيند باشيد.
4- از ريختن زباله و پسمانده در دريا  و در تور کیش نوروز 97 خودداري کنيد .
5- به هنگام غواصي از تعقيب لاک پشتها خودداري نماييد.
6- از دست زدن به تخم لاک پشتها و يا برداشتن آنها خودداري نماييد

 

 لاک پشت های دریایی کیش

لاک پشت های دریایی کیش

 

نخلستانهای کیش

 پرورش نخل در كيش از سابقه ديرينه‌اي برخوردار است. اغلب جهانگرداني كه در سده‌هاي گذشته از كيش ديدار كرده‌اند در تور کیش اسفند 96 به وجود نخلستان هاي انبوه در اين جزيره اشاره نموده اند.

«باغ بهشت» تنها نخلستان به جاي مانده از دوره هاي گذشته ايست كه در غرب محله سفين واقع شده و از جمله زيباترين نخلستان هاي كيش است كه به ويژه در هنگام غروب آفتاب چشم اندازي زيبا و تماشايي دارددر دهه اخير، سازمان منطقه آزاد كيش در طرح هاي توسعه فضاي سبز جزيره براي نخل اهميت ويژه أي قائل شده است. نخلستان هاي طلوع و غروب نمونه هايي از اين گونه موارد است. نخلستان طلوع با حدود 15 كيلومتر در شرق جزيره واقع است و نهال هاي آن  در تور کیش نوروز 97 در سال 1373 غرص شده اند.

 

 

پارک آهوان و باغ وحش کیش در تور کیش دی 96

بوستان آهوان دارای 2 هكتار مساحت است و در انتهاي خيابان فردوسي جزيره کيش قرار دارد و شامل 17 قفس براي نگهداري از انواع حيوانات مي باشد. شير، آهو، روباه، شغال، ميمون، گوزن و انواع پرندگان در بوستان آهوان نگهداري مي شوند. آهوها برخلاف ساير حيوانات بوستان آهوان و باغ وحش کیش  در تور کیش بهمن 96 در حال انتقال به مکان جدید می باشد.

 

پارك آهوان کیش

پارك آهوان کیش



:: برچسب‌ها: دیدنی ها و تفریحات جزیره کیش,رزرو تور کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,نرخ مناسب اماکن دیدنی و تفریحی کیش,معرفی جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

 شهرزیرزمینی کاریز شهرکیش

قنات کيش بيش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شيرين قابل شرب ساکنان جزيره را تامين مي‌کرده، در تور کیش اسفند 96، قنات كيش از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قنات‌هاى ديگر نقاط ايران نيست‌، اما با توجه به شيب بسيار كم جزيره‌، چگونگى هدايت آب‌هاى زيرزمينى به سطح زمين در كيش بسيار مهم بوده و نشان مى‌دهد كه در زمان خود از پيشرفته‌ترين روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌كردند. امروزه مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاريز کيش خوانده مي‌شود.کارگزاران با تجربه زحمت تمام طراحي ها را کشيده و مي کوشند تا در پروژه بازسازي قنات کيش (کاريزکيش) ضمن حفظ بافت تاريخي آن کاربري هاي جديدي از اين شهر زير زميني بدست آورند

شهر زير زميني کاريز در تور کیش بهمن 96 فاز يک خود به قسمت هاي مختلف از جمله غرفه هاي صنايع دستي ايران و جهان، رستوران سنتي و جديد، موزه سالن آمفي تئاتر سالن کنفرانس، گالري هاي هنري تقسيم و قابل بهره برداري خواهد بود. شهر کاريز در عمق 16 متري زير زمين قرار دارد. سقف آن هشت متر ارتفاع و بيشتر سقف آن مملو از سنگواره ، صدف و مرجان هايي است که با نظر کارشناسي 270 تا 570 ميليون سال قدمت دارد و تک تک آن شناسايي و داراي شناسنامه رسمي است. کارگزاران شهر زير زميني بر اين باورند که دو ويژگي کاريز را در فهرست ابنيه جهاني در خواهد آورد. اول اينکه کاريز در دل تنها جزيره مرجاني دنيا واقع است. دوم آنکه تنها بنايي است که سقف مملو از صدفها و مرجانهاي طبيعي است. صدفها و مرجان هايي که براي بازديد آنها دو راه وجود داشته، بازديد از موزه هاي طبيعي در تور کیش دی 96 يا غواصي در آبهاي آزاد و اکنون کاريز فصلي جديد و استثنايي در پيش روي تمامي دوستداران طبيعت گشوده که بي واسطه خواهند توانست از بزرگترين مجموعه مرجاني بازديد کنند.گفتني است که خاک هاي برداشت شده از کاريز داراي خواص درماني زيادي است که در " گل درماني" استفاده هاي فراوان خواهد داشت. اين امر همراه با خدمات گوناگوني همچون تاسيس مراکز اقامتي ، تجاري و تفريحي در زميني معادل 60000 متر مربع در روي زمين کاريز احداث خواهد گرديد. زمين سطحي کاريز به پارک وسيعي بدل خواهد شد که داراي دو تپه مرتفع خواهد بود. اين تپه ها از خاک هاي برداشت شده زير زمين ساخته شده و به چشم انداز بي نظير جزيره کيش دل خواهد شد.اطلاعات بيشتر:

احداث قنات (کاريز) در تور کیش نوروز 97  و در انحصار ايرانيان بوده است و با توجه به قدمت شش هزار ساله قنات در ايران مي توان صاحبان اصلي قنات را ايرانيان دانست.کاريز واژه فارسي قنات است و در گذشته از آن براي هدايت آبهاي زير زميني استفاده مي شده است.

با توجه به اينکه معمولا قناتها از ارتفاعات شروع شده و به مظهر مي رسند عظمت قنات دو هزار ساله کيش با حداکثر ارتفاع چهل و پنج متري در جزيره کيش منحصر بفرد مي باشد. جزيره کيش با توجه به اينکه ارتفاع چنداني ندارد، حفر و احداث قنات دو هزار ساله آن به دست ايرانيان خلاق در لايه گل مارن (مرگل) اهميت و ارزش اين قنات را بيش از پيش نمايان مي کند.

قنات قديمي کيش با طول پانزده کيلومتر که در طول دو رشته از منطقه صفين و فرودگاه  در تور کیش ویژه نظام مهندسی تا محل فعلي مجموعه فرهنگي سياحتي شهر زيرزميني کيش به سه رشته تبديل مي شود و از اين محل مجددا با تبديل به يک رشته، به شهر قديمي حريره مي ريزد.

در طول مسير اين قناتهاي قديمي تعداد زيادي چاه براي برداشت آب وجود دارد که نشان دهنده آن است که در اين قنات آب هم به صورت ساکن و هم به سمت مظهر قنات جريان و حرکت داشته است. از آب اين قنات براي مصرف آبياري فضاي سبز و مصرف شرب ساکنين استفاده مي شده و در عين حال کشتي ها نيز از آب جزيره کيش براي مصرف و فروش و يا معاوضه با اجناس ديگر در کشورهاي حاشيه خليج فارس استفاده مي کردند. آب شيرين کاريز  در تور کیش ویژه نظام پزشکی حاصل از بارندگي هاي فصلي جزيره است که از مرجانها به صورت يک فيلتر طبيعي عبور و در لايه گل مارن جريان پيدا مي کند. گل مارن نوعي گل رس است که در حالت طبيعي نرم و انعطاف پذير بوده و چنانچه در معرض هوا قرار گيرد خشک و محکم مي شود. در مجموعه فرهنگي سياحتي شهر زير زميني کيش (کاريز)  جهت حفاظت از اين گل ارزشمند ديوارهايي جلوي آن کشيده شده است. از گل مارن علاوه بر استفاده هاي درماني براي درد مفاصل با ترکيبات اضافي براي توليد آجر، کوزه و سيمان مورد استفاده خاص قرار مي گيردکته قابل توجه اين است که اين کاريز ها به طوري استادانه و ماهرانه به دست ايرانيان باستان حفاري شده که با شيبي ملايم در طول پانزده کيلومتر حرکت، هم از آب آن جهت آبياري استفاده شده و هم امکان برداشتن آن  در تور کیش پرواز ماهان با چيزي شبيه به دلو نيز فراهم بوده است. پايابها مکاني پيش بيني شده براي فراهم شدن امکان برداشتن آب از کاريز است که در طول مسير کاريز شش پاياب وجود دارد که يکي از آنها در مجموعه فرهنگي سياحتي شهر زيرزميني کيش موجود و قابل مشاهده است.

در گذشته دور اهالي بومي نشين جزيره کوزه به دوش از اين محل آّب شرب خود را تامين مي کرده اند. قدمت اين پايابها به بيش از 800 سال مي رسد. در گذشته دور ، به خصوص قرون پنجم و ششم هجري که جزيره کيش مرکز تجارت خليج فارس و درياي عمان بوده آب آشاميدني جزيره کيش  در قیمت تور کیش براي مصرف کشورهاي حاشيه خليج فارس از ارزش بسيار بالايي برخوردار بوده است. سقف مرجاني کاريز کيش به قطر هفت متر که زماني بستر دريا بوده، مملو از صدف ها و آبزياني است که هم اکنون به صورت فسيل در سقف مرجاني مجموعه فرهنگي سياحتي شهر زيرزميني کيش قابل مشاهده است.
آزمايشهاي انجام شده در دانشگاه مونيخ آلمان بر روي فسيلهايي كه از سقف مرجاني تونل به دست آمده نشان مي دهد اين سقف بين 53 تا 570 ميليون سال قدمت دارد و شناسنامه انواع مختلف آن در موزه شهر زير زميني کيش (کاريز) به نمايش گذاشته خواهد شد. اگر با دقت بيشتري  در تور های ارزان کیش به اين فسيلها نگاه كنيد لاك‌پشتي را مي‌بينيد كه از 570 ميليون سال قبل خود را براي امروز ما جاودانه كرده است.

شهر زير زميني کيش (کاريز) با توجه به ويژگيهاي منحصر بفرد آن از جمله مرجاني بودن جزيره، آب شيرين قنات، هواي خنک در زير زمين و سقف مرجاني مملو از فسيلهاي با قدمت بسيار بالا در فهرست مهمترين ابنيه جهاني قرار مي گيرد.

 

 كاريز كيش

كاریز كيش

 

قایق های کف شیشه ای کیش

آب هاي اطراف جزيره کيش  در تور لحظه آخری کیش محل زندگي انواع موجودات دريايي نظير مرجان ها، ماهاي تزئيني و خوراکي، توتياها، خرچنگ ها، ستاره دريايي و ... است.

با قايقهاي کف شيشه اي تماشاي اين زيبايي ها امکان پذير است. اين قايق ها مسافتى را طى مى كنند تا به منطقه اى كه ماهى و مرجان زيادتر است برسند ، طى عبور از نواحى مختلف ساحل شما مى توانيد مرجان ها و ساير موجودات دريايى كف دريا را ببينيد .اين قايقها در اسکله تفريحي مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دريايي شبانه را نيز فراهم کرده اند.

 

قنات کيش

قنات کيش بيش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و در تور کیش اسفند 96  آب شيرين قابل شرب ساکنان جزيره را تامين مي‌کرده، قنات كيش از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قنات‌هاى ديگر نقاط ايران نيست‌، اما با توجه به شيب بسيار كم جزيره‌، چگونگى هدايت آب‌هاى زيرزمينى به سطح زمين در كيش بسيار مهم بوده و نشان مى‌دهد كه در زمان خود از پيشرفته‌ترين روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌كردند.

امروزه مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده  در تور کیش نوروز 97 که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاريز کيش خوانده مي‌شود.کارگزاران با تجربه زحمت تمام طراحي ها را کشيده و مي کوشند تا در پروژه بازسازي قنات کيش (کاريزکيش) ضمن حفظ بافت تاريخي آن کاربري هاي جديدي از اين شهر زير زميني بدست آورند.

 



:: برچسب‌ها: امکان تفریحی جزیره کیش,رزرو تور کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,نرخ مناسب اماکن دیدنی و تفریحی کیش,معرفی جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

 

آکواريوم و نمايشگاه خزندگان كيش

آکواريوم كيش


خليج فارس از حيات آبزي بسيار متنوعي برخوردار است. سياحتگران در هر گوشه ساحل در تور کیش اسفند 96، مي توانند انواع ماهي ها و ديگر آبزيان را که برخي از آن ها بسيار عجيب به نظر مي رسند، در داخل آب هاي شفاف تماشا کنند.


در آکواريوم کيش که در ساختمان کانون هنر قرار دارد انواع مختلفي از آبزيان زيبا و شگفت انگيز خليج فارس نگهداري مي شود. براي کساني که امکان غواصي در زير آب و ديدن ماهي هاي رنگارنگ زيبا را در محيط طبيعي خود ندارند، ديدار از اين آکواريوم مي تواند  در تور کیش بهمن 96 به يادماندني و خاطره انگيز باشد.

 

آكواريوم كيش

آكواريوم كيش

 

روستای باغو کیش

باغو از آبادي‌ هاي قديمي كيش است كه در جنوب غربي جزيره قرار دارد. در حال حاضر اين آبادي جز چند خانوار دامدار، در تور کیش دی 96 سكنه ديگري ندارد. در بين بوميان حاصلخيزي اين منطقه زبانزد است.دراين منطقه بيشه انبوهي از انواع درختان بومي به چشم مي‌خورد كه در آن ميان، مجموعه درختان كهنسال لور زيبايي چشمگيري دارد. به منظور گسترش امكانات تفريحي و توسعه فضاي سبز در جزيره و بهره‌برداري از زيبايي‌هاي طبيعي روستاي باغو  كه از خاكي مستعد برخوردار است «پارك دليران» با وسعت 60 امكانات تفريحي و توسعه فضاي سبز در جزيره و بهره‌برداري از زيبايي‌هاي طبيعي روستاي باغو  در تور کیش نوروز 97 كه از خاكي مستعد برخوردار است «پارك دليران» با وسعت 60 هكتار در اين منطقه احداث شده است

 

شهر باستاني حريره کیش

بقاياي شهر حريره در امتداد ساختمانهاي بندرگاه و دفاتر آن  ، قابل ديدن است. طبق نظر سازمان ميراث فرهنگي ، شهر حريره  هشتصد سال قدمت دارد. گستره پستي و بلندي‌ها و خرابه‌هاي شهر قديمي حريره حدود ۱۲۰ هكتار وسعت دارد و روزگاري شهري بزرگ و آباد در منطقه  در تور های ارزان کیش بوده است. دوران طلايي شهر حريره  کيش از سال ۳۶۷ تا ۹۱۲ هجري قمري بوده‌است. آن چه امروز از اين شهر بر جاي مانده حجمي از معماري شهري است. اما كمتر و به ندرت تاق‌ها و پوشش‌ها و سقف‌هاي سالمي بر جاي مانده است جز در پاره‌اي موارد كه پوشش‌هاي تاقي شكل سنگي از گزند تخريب در امان مانده‌اند. بندر شهر تاريخي حريره، يك شهر يك پارچه و متمركز با معماري برون‌گرا بوده و از معماري دفاعي و درون‌گراي ديگر شهرهاي تاريخي ايران در آن نشاني نيست. انتخاب اين بخش از جزيره براي ايجاد شهر حريره  طبيعي‌ترين و معقول‌ترين انتخاب بوده چرا كه ساحل صخره‌اي مرتفع آن از سطح دريا تقريبا ده متر بلندتر است و وجود سه خليج و دماغه كه نقش بندرگاه طبيعي را دارد و همچنين در قیمت تور کیش درياي نسبتاً آرام‌تري از ديگر كرانه‌ها و سواحل جزيره خود عامل شكل‌گيري شهر در ساحل شمالي شده است. تاكنون عمليات اكتشافي باستان‌شناسي بقاياي شهر تاريخي حريره در سه مجموعه مجزا انجام شده است.خانه اعياني: خانه اعياني يادآور خانه‌هاي چندخانوار قديمي در داخل فلات ايران و در شهرهايي چون يزد، اصفهان و كاشان است و يكي از نمونه‌هاي قديمي مسكن جمعي در حاشيه خليج فارس محسوب مي‌شود. علاوه بر وسعت خانه و همچنين فضاهاي مختلف و متنوع آن، كاشي‌هاي ستاره‌اي شكلي كه در اين خانه به دست آمده است، همانند كاشي‌هايي است كه زينت بخش بناهاي مهم ايلخاني ايران همچون تخت سليمان و سلطانيه است. پيدايي اين مقدار كاشي كه يقيناً عنصر وارداتي به جزيره است نشان مي‌دهد كه در تور لحظه آخری کیش اين عمارت به يكي از ثروتمندان كيش تعلق داشته است.

بخش كارگاهي و صنعتي: اين مجموعه درست در كنار دريا ساخته شده و داراي معماري و فضاهاي ناشناخته‌اي است. مجموعه كانال‌هاي افقي و زيرزميني و چاه‌هاي متعدد در گوشه و كنار، مجموعه‌ي بسيار جالب و نادري را تشكيل مي‌دهد كه هنوز عملكرد آن‌ها روشن نيست، اما به نظر مي‌رسد كه ارتباط مستقيم، با فعاليت‌هاي صيادي (صيد ماهي، مرواريد و مرجان) داشته و براي دسترسي آسان‌تر به دريا احداث گرديده است. شايد هم بتوان فرض كرد كه اين راهروها و كانال‌ها راه‌هاي مخفي بوده است كه در مواقع هجوم و حمله اهالي شهري مي‌توانسته‌اند به طور اضطراري از آن ها استفاده كنند.مجموعه حمام:  در تور کیش نوروز 97 اين مجموعه شامل حمامي است با صحن‌هاي متعدد و حصار آن به مساحت تقريبي ۵۰۰ مترمربع. سربينه و گرمخانه و تون حمام در جنوب بخش ذكر شده قرار گرفته و توسط راهرو سرپوشيده‌اي از آن جدا شده است. دو خزينه كوچك و بزرگ در جنوب گرمخانه آخرين بخش ساختمان را تشكيل داده‌اند.

باستان شناسان معتقدند اين حمام كه شايد در نوع خود از قديمي‌ترين حمام‌هاي ايراني باشد كه طي كاوش‌هاي باستان‌شناسي كشف و شناخته شده است، و دو دوره متمايز و مجزا از هم دارد (دوره ايلخاني – دوره تيموري) با توجه به ظرفيت محدود حمام و با در نظر گرفتن ديوار بيروني سراسري كه تا مجموعه عمارت اعياني كه در جنوب شرقي حمام و به فراز تپه‌اي بلند قرار گرفته امتداد يافته است. به نظر مي‌رسد كه  در تور کیش دی 96 اين بنا حمامي خصوصي بوده و به صاحب مجموعه اعياني تعلق داشته است.

آدرس: شمال جزيره كيش، كنار مجموعه ورزشي المپيك



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری جزیره کیش,رزرو تور کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,نرخ مناسب اماکن دیدنی و تفریحی کیش,معرفی جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

 پارک دلفینهای کیش

مجموعه تفريحي پارك دلفين با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش در تور کیش اسفند 96 قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و بازديدكنندگان مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند. در مجموع ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند.

فضاي سبز پارك دلفين در تور کیش بهمن 96 شامل بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن در نوع خود بي‌نظير است.

بازديدكنندگان در مجموعه توسط اتوبوس قطاري به پارك پرندگان و سپس به دلفيناريوم  در تور کیش دی 96 هدايت مي‌شوند
آدرس: جزيره کيش، پارك دلفين
تلفن:۴۴۴۵۲۳۷   0764
فاكس:۴۴۴۵۲۳۰ 0764

ساعات كار: همه روزه از ۱۸ الي ۲۰:۳۰

 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش

 

 

 

گذر هنرمندان کیش

گذر پياده‌ رو ضلع شرقي خيابان سنايي با سرويس‌هايي از هنرمندان شاخص ايراني آذين شده است كه تور کیش نوروز 97 در با جايگيري و نورپردازي مناسب محلي مناسب براي آشنايي با هنرمندان اين مرز و بوم است. فضاي زيباي گذر به علاقه‌مندان امكان گرفتن عكس يادگاري با اساتيد را مي‌دهد.
گذر هنرمندانخي هنرمنداني كه تنديس آنها در گذر هنرمندان نصب شده است عبارتند از:

ابوالحسن صبا، موسيقيدان و سازنده ساز

غلامحسين بنان، موسيقيدان و خواننده آواز در تور کیش پرواز ماهان

شريف لطفي، موسيقيدان

علي محمد حيدريان، نقاش

حسين بهزاد، نقاش مينياتور

مرتضي مميز، طراح گرافيك در تور کیش ویژه نظام پزشکی

غلامحسين سپنتا، سينماگر

كريم پيرنيا، معمار 

قنبري مهر، هنرمند هنرهاي دستي

غلامحسين اميرخاني، خوشنويس در تور کیش ویژه نظام مهندسی

عزت الله انتظامي، بازيگر

عيسي بهادري، طراح قالي

هادي ميرميران، معمار

محمد تقي جعفري، علامه در قیمت تور کیش

پروين اعتصامي، شاعر

آدرس: جزيره كيش، حد فاصل ميادين سنايي و ساحل

 

 درخت سبز کیش

 در انتهاي طولاني ترين مسير آبرفتي باستاني كيش در تور های ارزان کیش، آب‌هاي سطحي به قسمتي از منطقه شمالي جزيره كه به دره پرتغالي‌ها معروف است سرازير مي‌شوند، لذا اين منطقه از سرسبزي خاصي برخوردار است. در اطراف يكي از كهنسال‌ترين درختان لور جزيره، مجموعه درخت سبز احداث شده است. سرسبزي محوطه ساختمان‌ها و نرده‌هاي چوبي و پياده‌روهاي اين مجموعه، مناطق شمالي كشور را تداعي مي‌كند. اما يكي از عواملي كه سياحت‌كنندگان را به اين نقطه مي‌كشاند، هيبت افسانه‌اي درخت سبز است. درخت سبز  كهنسال‌ترين درخت «لور» جزيره است و احتمالا بين ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال عمر دارد. بر شاخه هاي اين درخت در تور لحظه آخری کیش، گره هايي با نخ يا پارچه زده شده است كه در نگاه اول آن را به نوعي مقدس مي نماياند. گروهي از مردم عقيده دارند كه اين درخت شگون دارد و به همين دليل به قصد برآورده شدن نيازشان پارچه‌هايي به شاخه‌هاي آن مي‌بندندمجموعه درخت سبز  با آلاچيق‌هاي زيبا و محل هاي متعدد پخت كباب براي استراحت و بازديد رايگان گردشگران بازسازي شده است و مسير هاي پياده رو با چراغ‌هاي فانوسي شكل در ميان فضاي هميشه سبز با گل هاي كاغذي رنگارنگ، شما را به سوي جاذبه اصلي اين مجموعه مي‌برد. در  تور کیش هتل مارینا پارک کیش اين مجموعه نمازخانه، رستوران فصلي، بوفه و سرويس بهداشتي نيز موجود استمجموعه درخت سبز در مجاورت دو جاذبه مهم گردشگري كيش واقع شده و داراي دو درب ورودي است. يك درب آن با ورودي جاذبه گردشگري شهر باستاني حريره مشترك و ورودي ديگر آن در مجاورت آب انبار سنتي مي باشد. تنها پس از چند دقيقه پياده روي مي‌توان از جاذبه هاي شهر باستاني حريره و آب انبار سنتي در مجاورت مجموعه درخت سبز نيز ديدن كرد.


درخت لور يا انجير معابد، معروفترين درخت جزيره  در تور کیش نوروز 97 است. اين نوع درخت در نواحي جنوبي ايران رشد مي کند. پوست کهنسال درخت لور و برگ‌ها و ريشه‌هايش که از بدنه اصلي آن آويزان هستند، آن را از ساير انواع درختان متمايز مي‌سازد. ريشه اين درختان طوري رشد مي کند که مانند چتري بر روي زمين سايه مي‌افکند و ممکن است تا چند صد سال عمر کنند.

 

 درخت سبز كيش

درخت سبز كيش



:: برچسب‌ها: دیدنی های جزیره کیش,رزرو تور کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,نرخ مناسب اماکن دیدنی و تفریحی کیش,معرفی جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

کشتی تفریحی آرتمیس کیش

 کشتی تفریحی آرتمیس کیش در واقع بزرگترین رستوران دریایی ایران می باشد،که فعالیت خود را در تیر ماه 87 آغاز کرد، در تور کیش بهمن 96، كشتی آرتمیس همه روزه از ساعت 23:00 الی 1:00 بامداد گشت دریایی دارد و پذیرایی از مهمانان و سرو شام آن طی 2 ساعت گشت روی آبهای نیلگون خلیج فارس، مفصل و همراه با موزیک زنده، جنگ شادی و برنامه های شاد و مهیج می باشد که گردشگران تور کیش می توانند از آن بهرهمند شوند.

کشتی تفریحی آرتمیس کیش

 

رستوران عمو داوود کیش

این رستوران در بازار حافظیه کیش قرار گرفته است و در تور کیش دی 96  دارای منوی غذایی متنوع شامل انواع کباب ، غذاهای دریایی،غذاهای محلی،صبحانه،عصرانه می باشد که شما گردشگران تور کیش بد از یک روز خرید و گردش در شهر می توانید غذایی در این رستوران میل نمایید در ضمن محیط رستوران بسیار معمولی است ولی کیفت غذاها خوب می باشد و قیمت آن مناسب.

رستوران عمو داوود کیش

رستوران عمو داوود کیش در تور کیش نوروز 97



:: برچسب‌ها: رستوران های معروف کیش,امکانات ویژه رستوران های کیش,نرخ مناسب رستوران های کیش,رزرو تور کیش,معرفی تور های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران حافظیه کیش

یکی دیگر از رستوران های ساحلی و پر طرف دار جزیره کیش این رستوران می باشد که پذیرایی از شما مهمانان تور کیش در آلاچیق های ساحلی صورت می گیرد منوی این رستوران متشکل از انواع کباب ها و ماهی تازه می شود که به ازای هر پرس غذا یک عدد نوشیدنی و ماست با احتساب حق سرویس در تور کیش بهمن 96  ارائه میگردد.این رستوران دارای گنجایش 100 نفر نیز می باشد بد از سرو غذا در صورت تمایل می توانید از قهوه خانه رستوران نیز استفاده نمایید.

رستوران حافظیه کیش

 

رستوران کوروش کیش

مجموعه رستوران های کوروش با ارائه انواع غذاهای ایرانی پذیرای گردشگران تور کیش می باشد این رستوران واقع در سه راهی پردیس - خیابان ابن سینا - مجتمع گنجینه ظرفیت پذیرایی از 100 نفر را دارا می باشد،همچنین شما کیشوندان عزیز با رزرو قبلی می توانید پذیرای مهمانان خود در فضای زیبا و دل انگیز این رستوران باشید، تور کیش دی 96 در ساعت کاری رستوران از ساعت 12 الی 17 برای صرف ناهار و از ساعت 20 الی 1 بامداد برای صرف شام است.

 

رستوران شب های کیش

این رستوران زیبا یکی از پر طرف دار ترین رستوران های کیش می باشد که در مقابل هتل پانیذ قرار گرفته است این رستوران در تور کیش نوروز 97 دارای یک منوی پغذای متنوع با انواع غذاهای ایرانی و لذیذ پذیرای مهمانان تور کیش می باشد،علاوه براین محیط پرنشاط و صمیمی این رستوران باعث جلب علاقمندان می شود. دراین رستوران موزیک زنده برای مهمانان نواخته می شود تا لحظات حضورشان در آن شادتر و به یادماندنی تر شود.

رستوران شب های کیش

 

 



:: برچسب‌ها: رستوران های موزیکال جزیره کیش,امکانات ویژه رستوران های کیش,نرخ مناسب رستوران های کیش,رزرو تور کیش,معرفی تور های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران موج دریا کیش

یکی دیگر از رستوران های ساحلی کیش رستوران موج دریا می باشد در تور کیش اسفند 96  که در نزدیکی کلبه هور می باشد. این سفره خانه بسیار زیبا است که در آن انواع غذاهای محلی سرو می شود گردشگران تور کیش می توانند غذای خود را در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس میل نمایند. 

 

فست فود بلک اند وایت کیش

یکی دیگر از رستوران های جزیره کیش رستوران بلک اند وایت می باشد که منوی غذایی آن شامل انواع فست فود با طعمای لذیذ می باشد در تور کیش بهمن 96 این فست بود در مرکز خرید صدف غرفه 36 می باشد که شما مسافران تور کیش بد از یک روز لذت بخش و پر از خرید در مرکز خرید صدف می توانید از پیتتزا و یا ساندویج های خوشمزه این فست فود لذت ببرید

 فست فود بلک اند وایت کیش

 

فست فود افشار کیش

این فست فود خوش نام در اسکله تفریحی کیش قرار دارد.منوی این رستوران بسیار متنوع است قیمت غذاها مناسب کیفیت عالی و خدمات رسانی فوق العاده در تور کیش دی 96 کارکنان موجب افزایش طرف داران این فست فود شده است.اگر شما مسافران تور کیش بد از یک رو تفریح در ساحل نیلگون خلیج فارس خسته و گرسنه شده اید پیشنهاد ما رفتن به این رستوران است که با چاشنی های خاص و مخصوص خود پذیرای همیشگی شماست.

فست فود افشار کیش

فست فود افشار کیش در تور کیش نوروز 97

 



:: برچسب‌ها: رستوران های با غذاهای متنوع جزیره کیش,امکانات ویژه رستوران های کیش,نرخ مناسب رستوران های کیش,رزرو تور کیش,معرفی تور های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

 

رستوران بناب کیش

یکی از رستوران های زنجیره ای در تور کیش اسفند 96 از خطه آذربایجان که در اکثر شهرهای ایران شعبه دارد و کبابهای آن دارای طرفداران زیادی می باشد کباب بناب است که آن را در رستوران های بناب می توانید میل نمایید.حال این رستوران برای کیشوندان هم شعبه ایی افتتاح کرده است که دارای همان طعم آشنا برای گردشگران تور کیش می باشد.

 

رستوران رویال استار کیش

اگر به دنبال یک رستوران شیک و کلاسیک در جزیره کیش هستید می توانید به این رستوران مجلل بروید منوی این رستوران در تور کیش بهمن 96 شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می شود در ضمن غذاهای دریایی 1این رستوران بی نظیر است کارکنان رستوران بسیار خوش برخورد و سرویس دهی عالی می باشد.مسافران تور کیش می توانند در این رستوران ساعات خوشی را سپری نمایند.

 

رستوران فودلند کیش

هدف اصلی از  تأسیس رستوران فودلند کیش، ارائه غذای با کیفیت، متنوع و با استاندارد بین المللی، جهت خدمات رسانی به هموطنان و مسافران تور کیش می باشد. تنوع غذایی این رستوران در جزیره کیش و شاید کل کشور منحصر به فرد بوده و در حال حاضر در تور کیش نوروز 97 بیش از 100 نوع غذا، پیش غذا و دسر از کشورهای مختلف در منوی غذایی این رستوران وجود دارد. همچنین وجود بخش مجزایی برای ارائه انواع فست فود در نظر گرفته شده و برندهای غذایی معروفی چون republic، fudo، lime، chill out، cafe در آن جا خوش کرده است و به راستی این مجموعه اولین رستورانی است که معنای یک فود کورت واقعی را برای مهمانان تور کیش ترسیم می کند.

 

 



:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های جزیره کیش,امکانات ویژه رستوران های کیش,نرخ مناسب رستوران های کیش,رزرو تور کیش,معرفی تور های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران بابا قدرت کیش

اگر شما گردشگران تور کیش یکی از طرف دادران رستوران های بابا قدرت هستید باید بگویم که به تازگی این رستوران سنتی با همان کیفیت شعب دیگر در منطقه آزاد کیش فعالیت خود را آغاز نموده است که در آن انواع کباب های ایرانی سرو می شود همچنین این رستوران دارای یک چایخانه سنتی در تور کیش اسفند 96 بسیار زیبا می باشد که شما می توانید در آن محفلی خانوادگی داشته باشید.

 

 

فست فود بوف کیش

این فست فود که در جزیره کیش دارای دو شعبه می باشد دارای منویی با غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد که کفیت آن همتای دیگر شعب آن می باشد. در  تور کیش بهمن 96 و قیمت مناسب رستوران شیک و تمیز می باشد که شما مسافران تور کیش می توانید در آن به راحتی از اینترنت استفاده کنید.علاوه براین علاقه مندان به برگذاری تولد و محافل خانوادگی می توانند از قبل میز رزرو نمایند.

 

رستوران توتی فروتی

رستوران توتی فروتی در فضایی باز درنزدیکی اسکله جزیره قرار دارد.این رستوران تنها رستوران ساحلی جزیره کیش است و به عنوان یکی از جاذبه های توریستی کیش شناخته می شود.رستوران توتی فروتی وابسته به شرکت اینترتوریست کیش با هدف ارائه غذاهای فرنگی و یک کافی شاپ مجهز در اسفند ماه 84 افتتاح شد.این رستوران  در تور کیش نوروز 97 با سرمایه گذاری اولیه 6 میلیارد ریال دربهترین و پرتردد ترین نقطه ازسطح جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش کارخود را آغازکرد.مساحت این رستوران 1400 مترمربع است که 250 مترمربع از آن ساختمان می باشد.

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: قیمت ارزان رستوران های کیش,امکانات ویژه رستوران های کیش,نرخ مناسب رستوران های کیش,رزرو تور کیش,معرفی تور های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران پدیده البرز کیش

یک رستوران خوب با محیطی تمیز دارای ظرفیت پذیرایی از 85 نفر  در تور لحظه آخری کیش با منوی معمولی ولی کفیت بالا و قیمت مناسب می باشد که واقع در صفین-فاز خدماتی-خیابان نیلوفر-روبروی رز دوم می باشد که مسافران تور کیش و کیشوندان زیادی را از مشتریان ثابت خود کرده است .

 

رستوران اکسیژن کیش

یکی دیگر از رستوران های خوب کبش رستوران اکسیژن می یاشد که منوی رستوران شامل انواع غذاهای فرنگی،ایرانی و دریایی در تور کیش اسفند 96 با کیفیت و قیمت مناسب می باشد که دارای محیطی کاملا تمیز و دکوراسیونی معمولی می باشد که دشما مسافران تور کیش می توانید از آن بهره مند شوید.

 

کافه رستوران پارادایس کیش

کافه رستوران پارادایس کیش دارای منوی غذاهای ایتالیایی با طعم اصیل پیتزا و پاستای ایتالیایی می باشد که مسافران تور کیش در محیطی کاملا شیک می توانند از آن لذت ببرند. در تور کیش بهمن 96، قیمت غذاها در این رستوران مناسب و کیفیت غذاها بسیار بالا می باشد.

 

کافه رستوران پارادایس کیش در تور کیش دی 96

 



:: برچسب‌ها: رزرو رستوران های خوب کیش,امکانات ویژه رستوران های کیش,نرخ مناسب رستوران های کیش,رزرو تور کیش,معرفی تور های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران پنگوئن کیش در تور کیش اسفند 96

رستوران و چایخانه پنگوئن کیش دارای یک محیط سنتی و غذاهای ایرانی و دریایی بی نظیر است که دارای کارکنان بسیار مهربان و خوش برخورد است که مسافران تور کیش می توانند لحظات خوبی را در کنار دوستان و خانواده خود آنجا سپری نمایند.

 

رستوران همشهری کیش

یکی از رستوران های لوکس و مجلل جزیره کیش رستوران همشهری است که مناسب با استانداردهای روز در جهان در شهرک صدف و مجتمع بوستان ساخته شده است. در تور کیش نوروز 97،  فضای مدرن و رمانتیک رستوران بسیار تاثیر گذار می باشد.منوی این رستوران برای گردشگران تور کیش شامل غذاهای ایرانی و فرنگی در ظروفی شکیل و زیبا است.

 

رستوران نهنگ سفید

رستوران نهنگ سفید جزو رستوران های معروف کیش است که در آن انواع غذاهای فرنگی،سنتی و دریایی به همراه موسقی زنده سرو می شود از غذاهای معروف  در تور های ارزان کیش رستوران کوسه کباب است در این رستوران هنگام سرو غذا مسافران تور کیش می توانند منظره دریا را نیز تماشا نمایند پیشنهاد ما این است اگر به جزیره کیش آمدید حتما سری به این رستوران بزنید.

 رستوران نهنگ سفید در تور لحظه آخری کیش



:: برچسب‌ها: نرخ مناسب رستوران های کیش,امکانات ویژه رستوران های کیش,بهترین رستوران های جزیره کیش,رزرو تور کیش,معرفی تور های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران جمیل کیش

اگر به دنبال یک رستوران سنتی و غذاهای عالی ایرانی و فرنگی هستید در تور کیش اسفند 96 پیشنهاد من رستوران جمیل کیش است این رستوران دارای 200 نفر ظرفیت می باشد مسافران تور کیش در صورت تمایل به میل غذا در این رستوران می توانید میز دلخواه خود را از قبل رزرو نمایید.

 

رستوران پایاب کیش در تور کیش نوروز 97

رستوران پایاب کیش یک رستوران سنتی با با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد که کیفیت غذاهای آن بسیار عالی است در ضمن در صورت تمایل می توانید میز خود را قبل رفتن به رستوران رزرو نمایید این رستوران دارای 300 میز می باشد که می توانید انواع مراسم را در آن برگزار نمایید در ضمن برای شما میهمانان تور کیش در هنگام سرو غذا موسیقی زنده پخش می شود.

 

رستوران آب و برق کیش

این رستوران سنتی در داخل شرکت آب و برق ساخته شده است در این رستوران انواع غذاهای سنتی و فرنگی  در تور کیش دی 96 سرو می شود.کارکنان این رستوران بسیار موادب و مهمان دوست می باشند. گردشگران تور کیش می توانند قبل از رفتن به رستوران میز مورد نظر خود را رزرو نمایند.منوی این رستوران شامل انواع کبابهای ایرانی می باشد.

رستوران آب و برق کیش در تور کیش بهمن 96

 



:: برچسب‌ها: امکانات ویژه رستوران های کیش,بهترین رستوران های کیش,نرخ مناسب رستوران های کیش,رزرو تور کیش,معرفی تور های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران شاندیز آبشار کیش

رستوران شاندیز آبشار یکی از رستوران های خوب کیش در تور کیش نوروز 97 است .که دارای محیطی کاملا جذاب و آرام می باشد کارکنان این رستوران با مشتریان بسیار خوش برخورد هستند در این رستوران غذاهای متنوعی سرو می شود و قیمت غذاها متناسب با کیفیت آن می باشد.مسافران تور کیش می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری نمایند.

 

رستوران سر آشپز کیش

رستوران سر آشپز کیش یکی از بهترین رستوران های می باشد که شما  در تور کیش اسفند 96 پس از یک گردش حسابی می توانید لحظات خوشی را آنجا بگذرانید منو رستوران به صورت باز است برخورد کارکنان بسیار خوب کیفیت غذاها عالی است همچنین شما در این رستوران می توانید انواع غذاهای سنتی،کبابهای لذیذ و غذاهای دریایی تازه را میل نمایید فضای رستوران شیک و تمیز با دیزاینی بسیار جالب منتظر پذیرایی از شما گردشگران تور کیش می باشد .

 

 

 

رستوران میر مهنا کیش

اگر به دنبل یک رستوران شیک و لاکچری در سرار جزیره کیش هستید می توانید  در تور کیش بهمن 96 سری به رستوران میر مهنا بزنید این رستوران دارای یک محیط یسیار زیبا با دکوراسیونی متفاوت می باشد. منوی رستوران شامل انواع کباب،خورشت،غذاهای دریایی،دسرهای فرنگی و ایرانی می باشد کیفیت غذاها بسیار بالا و قیمت ها بسیار مناسب می باشد. مسافران تور کیش در گردش خود می توانید ناهار یا شام خود را در این رستوران میل کنند و نظرات خود را در این سایت برای ما بگذارید. 

رستوران میر مهنا کیش در تور کیش دی 96

 



:: برچسب‌ها: رستوران های رویایی کیش,امکانات ویژه رستوران های کیش,نرخ مناسب رستوران های کیش,رزرو تور کیش,معرفی تور های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()