نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل های دبی

هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل 5 ستاره آتلانتیس در جزیره معروف جمیرای دبی قرار دارد و دارای چشم اندازهای زیبایی از خلیج همیشه فارس میباشد . این هتل دارای استخر دلفین ، پارک آبی وسیع و یک آکواریوم زیر آب میباشد .این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی مهر 94 ارائه میدهد.

اتاق های هتل بسیار بزرگ بوده و به سبک عربی طراحی و دیزاین شده است . همه اتاق های هتل دارای تراس و چشم اندازی دیدنی میباشد  و همچنین دارای تلویزیون LCD وتختخوابهای بزرگ است . یکی از غذاخوری های خوب هتل، رستوران کاتالان میباشد که دارای انواع غذاهای ایتالیایی و فرانسوی میباشد.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

 

هتل هایت ریجنسی دبی

 

 

هتل هایت ریجنسی دبی یکی از بهترین مجلل ترین هتل های دبی است که دارای امکاناتی شامل زمین اختصاصی پاتیناژ ، رستوران گردان و اتاق های رو به به خلیج همیشه فارس است را در اختیار  مسافران تور دبی قرار می دهد . همچنین بازار طلا حدود 5 دقیقه تا این هتل فاصله دارد .این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی مهر 94 ارائه میدهد.

همچنین هتل هایت ریجنسی دارای یک ورزشگاه مدرن ، چند زمین تنیس ، مرکز تناسب اندام و زمین گلف می باشد تا مسافران این هتل بتوانند ساعاتی پر از آرامش را در این هتل داشته باشند همچنین هتل نیز خدمات متفاوت ماساژ درمانی را به میهمانان ارائه می دهد. این هتل شامل 5 رستوران است که تنها رستوران گردان شهر دبی بحساب می آید . در تریای هتل انواع نوشیدنی نیز موجود میباشد و نیز فاصله این هتل این هتل تا فرودگاه فقط 15 دقیقه میباشد .در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

 مطالب مرتبط:

هتل آتلانتیس پالم دبی

تور لحظه آخری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل های 5 ستاره پکن چین

هتل ماریوت سیتی وال پکن چین

هتل 5 ستاره ماریوت سیتی وال  یکی از تاپ ترین هتل های شهر پکن است که در22 طبقه ، آماده سرویس دهی به میهمانان تور پکن می باشد . این هتل مجلل که در قلب پکن واقع شده دارای موقعیتی مناسب برای کسانی است که جهت امور تجاری و خرید ، استراحت و یا گردش به پکن سفر کرده اند . مسافران تور چین مهر 94 میتوانند به راحتی به تفریح بپردازند. فاصله هتل تا مراکز دیدنی شهر مثل پارک المپیک ، شهر ممنوعه ، معبد آسمانی ، میدان تیان انمن و مراکز خرید مروارید و ابریشم و نزدیک ترین ایستگاه مترو تنها 5 دقیقه است . برخورداری از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل و مجهز بودن به امکانات روز دنیا از ویژگی های هتل ماریوت سیتی وال می باشد . فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 25 کیلومتر بوده و در بهترین شرایط و توسط زبده ترین نیروهای خدماتی از گردشگران تور چین پاییز 94 پذیرایی می کند تا انتظارات ایشان را تامین کرده و سفرشان را به یاد ماندنی تر نمایند . این هتل فضایی بسیار آرام و زیبا برای مسافران تور چین مهر 94 و گردشگران تهیه دیده است .

امکانات هتل شامل : استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ،  ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه بدنسازی پیشرفته ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، باغ ، بار ، بوفه صبحانه ، پنج رستوران که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، صرافی ، انبار بار و چمدان ، سرویس نگه داری از کودک ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . از جمله امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل 5 ستاره ماریوت سیتی وال می باشد  . در تور چین پاییز 94 میتوانید از خدمات و امکانات این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل ماریوت سیتی وال پکن

هتل ماریوت سیتی وال پکن

هتل ماریوت سیتی وال پکن

اتاق های هتل ماریوت سیتی وال پکن

هتل گریت وال شرایتون چین

هتل 5 ستاره  گریت وال شرایتون اقامتگاهی زیبا و باشکوه در مرکز شهر پکن است که در منطقه تجاری جائویانگ قرار دارد . این هتل 5 ستاره دارای موقعیتی مناسب برای کسانی است که جهت امور تجاری و خرید ، استراحت و یا گردش به پکن سفر کرده اند . نزدیکی به بسیاری از جاذبه های تاریخی پکن نظیر دیوار بزرگ چین ، آرامگاه مینگ ، شهر ممنوعه و بازار های سنتی از مزیت های این هتل استثنایی است . برخورداری از دکوراسیون داخلی لوکس و مجلل و مجهز بودن به امکانات روز دنیا از ویژگی های هتل گریت وال شرایتون می باشد . فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه ، چیزی حدود 15 کیلومتر می باشد . به طور کلی مدیریت هتل از تمام توان خود استفاده نموده تا بهترین امکانات رفاهی و خدمات را به زیبا ترین شکل ممکن به گردشگران تور چین مهر 94 و تور پکن ارائه کرده تا رضایت ایشان را جلب نموده و اوقاتی سرشار از آسایش و رفاه را برای ایشان مهیا کند  . مسافران تور چین پاییز 94 میتوانند در این هتل لوکس لحظات آرامی را سپری کنند.

فاصله هتل تا شهر ممنوعه 5 کیلومتر می باشد. همچنین هتل 10 کیلومتر از خیابان محبوب Wangfujing و 15 کیلومتر از فرودگاه پکن فاصله دارد.

این هتل دارای امکاناتی نظیر : استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ،  ماساژ درمانی  ، مرکز سلامت و آب گرم ،باشگاه ورزشی مجهز ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، دستگاه خود پرداز ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، کرایه اتومبیل ، باغ ، بار ، بوفه صبحانه ، چهار رستوران که انواع غذاهای شرقی و بین المللی را سرو می کند ، صرافی ، انبار بار و چمدان ، سرویس نگه داری از کودک ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . از جمله امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل 5 ستاره گریت وال شرایتون می باشد  . در تور چین مهر 94 میتوانید از امکانت این هتل زیبا و مجهز استفاده کنید.

هتل گریت وال شرایتون

هتل گریت وال شرایتون

هتل گریت وال شرایتون

اتاق های هتل گریت وال شرایتون

مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری چین

 

هتل گریت وال شرایتون چین



:: موضوعات مرتبط: تور چین , تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های چین , هتل های پنج ستاره چین ,معروف ترین هتل های پنج ستاره چین ,بهترین هتل های چین ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

دیدنی های چین

شهر لی جیانگ چین

شاید بتوان لی جیانگ که یکی از شهر های دیدنی چین است ونیز از نوع چینی دانست. اگرچه بخش عمده این شهر مدرن و پرجمعیت است، "لیجیانگ قدیم" منطقه ای روستایی مملو از کانال ها، پل های سنگی، معماری سنتی چین و فرهنگ و سنت اصیل چینی است، که دیگر نمی توان آن را به اسانی در چین مدرنیزه شده پیدا کرد. در تور چین پاییز 94 میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید.

شهر لی جیانگ از جاذبه های دیدنی چین و یکی از زیباترین شهرهای چین است که در تور چین نباید فراموش شودگرچه بخش عمده این شهر مدرن و پرجمعیت است، "لیجیانگ قدیم" منطقه ای روستایی مملو از کانال ها، پل های سنگی، معماری سنتی چین و فرهنگ و سنت اصیل چینی است، که دیگر نمی توان آن را به اسانی در چین مدرنیزه شده پیدا کرد. مسافران تور چین مهر 94 میتوانند با رفتن به این منطقه توریستی بهترین خاطرات را برا خود رقم بزنند.

شهر لی جیانگ چین

شهر لی جیانگ چین

دره جیوژایگو چین

از مکان های دیدنی چین دره جیوژایگو یا پارک ملی جیوژایگو به مساحت ۷۲ هزار هکتار در شمال سیچوان و درجنوب غربی چین است.دره جیوژایگو یکی از مناطق حفظت شده‌است که دارای چندین آبشار و دریاچه است و حدود ۱۴۰ گونه پرنده و نیز شماری از گونه‌های گیاهی و جانوری در خطر انقراض در این دره وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به بز کوهی سیچوان و پاندای بزرگ اشاره کرد. این منطقه در سال ۱۹۹۲ به عنوان مکانی طبیعی در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.در تور چین پاییز 94 میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید.

 ویژگی قابل توجه این منطقه زیبا، که توجه اکثر مسافران تور چین مهر 94 را به خو جلب کرده است، آب شفاف و زلال رود است که با انعکاس تصاویر زیبای اطراف در آن طیف گسترده‌ای از رنگ‌های طبیعت را در برابر چشمان شما به نمایش می‌گذارد.دیدنیها چین بدون تردید مشابه این ترکیب رنگ‌های طبیعی و زیبایی‌های آن را در هیچ جای دنیا نخواهید یافت. اگرچه می‌توان دیوار چین را بزرگ‌ترین مقصد گردشگران در چین از جنبه تاریخی دانست، اما باید اذعان داشت منطقه جیوژایگو اصلی‌ترین هدف گردشگران برای بازدید از مناطق طبیعی در کشور چین محسوب می‌شود. مردم چین اعتقاد دارند این منطقه یکی از شگفتی‌های طبیعی جهان به شمار می‌رود. مناطق اطراف رود جیوژایگو زیستگاه بیش از 140 پرنده، گیاه و حیوان منحصربه‌فرد است که مشهورترین این جانوران خرس معروف پانداست.در تور چین پاییز 94 میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید.

 

دره جیوژایگو

دره جیوژایگو

مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری چین

دره جیوژایگو چین



:: برچسب‌ها: ,دیدنی های چین, جاذبه های گردشگری چین , جاذبه های توریستی چین , بهترین جاذبه های توریستی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

دیدنی های کیش 

شهر زیر زمینی کاریز کیش

شهر زیر زمینی کاریز کیش

 قنات کیش تقریبا 2500 سال قدمت دارد و برای ساکنین جزیره زیبای کیش منبعی برای آب شیرین بوده است ، به علت عمیق بودن چاه‌ و بلند بودن رشته قنات نسبت به قنات‌های دیگر مناطق ایران قابل مقایسه نیست، و به خاطر شیب كم جزیره‌ کیش ، شیوه هدایت آب‌هاى زیرزمینى بر سطح زمین در جزیره كیش دارای اهمیت می باشد و در آن دوره از پیشرفته ترین شیوه براى حفر کردن قنات استفاده مى‌ کرده اند.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .  شهر زیرزمینی غرفه های صنایع دستی زیبایی از ایران و جهان و رستورانهای سنتی جدید و سنتی , سالن کنفرانس و سالن آمفی تئاتر دارد. سقف قنات هشت متر ارتفاع دارد که از سنگواره و صدف و مرجان ایجاد شده است و طبق نظر کارشناسان قدمت کاریز 270 تا 570 میلیون سال می باشد و اکثرشان شناسایی و دارای شناسنامه شده اند. عقیده کارشناسان شهر زیر زمینی کاریز کیش بر این است که شهر کاریز دارای دو ویژگی است که این قنات را در لیست فهرست ابنیه های جهانی قرار می دهد. اولین ویژگی این کاریز تنها کاریز در دنیا است که به شکل مرجانی است و دومین ویژگی کاریز سقف کاریز می باشد که از صدف و مرجانهای طبیعی تشکیل شده است.در تور کیش مهر 94 از این مکان توریستی زیبا دیدن فرمایید .

قایقهای کف شیشه ای کیش

 قایقهای کف شیشه ای کیش

در اطراف جزیره کیش آبهایی که وجود دارد محیطی مناسب برای رشد و زندگی انواع متنوع موجودات دریایی مانند توتیاها، مرجان ها، ماهی های تزئینی و خوراکی، ستاره دریایی خرچنگ ها و غیره می باشد. با قایقهای کف شیشه ای تماشای اعماق زیبایی آبهای جزیره کیش ممکن می شود.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .  قايق ها مسافتی را طى کرده تا به منطقه ای كه ماهى و مرجان بیشتر می باشد برسند ، در طول عبور از مناطقه های مختلف ساحل می توانيد دیگر موجودات دريايى كف دريا و مرجانها را تماشا کنید . این قایقها در اسکله تفریحی می باشند و گشت دریایی در زمان شب را با استفاده از نور افکن را امکان پذیر کرده اند.در تور کیش مهر 94 از این مکان توریستی زیبا دیدن فرمایید .

 مطالب مرتبط:

 شهر زیرزمینی کاریز کیش

تور کیش لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران های کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز یکی از باشکوه ترین رستوران های کیش محسوب می شود که غذاهای لذیذ آن معروف است . این رستوران که در سال 1389 احداث گردید ، بزرگ ترین رستوران سرپوشیده دنیا می باشد که مقابل آن ، یک لنگر 100 تنی قرار دارد که ظرف مدت 35 روز ساخته شده و در کتاب رکورد های گینس به ثبت رسیده است . به همین دلیل پدیده شاندیز علاوه بر رستوران یکی از جاذبه های دیدنی کیش  به شمار می رود که روزانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران تور کیش مهر 94 می باشد . غذاهای متنوع و با کیفیت ، محیط زیبا و خانوادگی و کامل ترین سرویس دهی توسط پرسنل با خلاق رستوران ، محبوبیت آن را دو چندان کرده است .در تور کیش پاییز 94 میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران نقش جهان کیش

گردشگر و توریستی که با تور کیش به جزیره زیبا سفر کرده اید و دنبال رستوان ها  و مکان های سنتی این جزیره هستید در این جا به معرفی رستوران نقش جهان می پردازیم یکی از رستوران های سنتی کیش می باشد .مسافران تور کیش مهر 94 میتوانند بهترین ها را در این رستوران زیبا تجربه کنند. در رستوران نقش جهان کیش انواع غذاهای سنتی سرو می شود و شما می توانید طعم غذاهای محلی ایران را در این مکان بچشید . تور کیش  این مکان به دلیل سنتی بودن توریست ها و گردشگران زیادی را جذب خود می کند .تور کیش پاییز 94 این رستوران سنتی در خابان فردوسی جزیره کیش قرار دارد.


رستوران نقش جهان کیش

 مطالب مرتبط:

تور کیش لحظه آخری

 

رستوران پدیده شاندیز کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل های کیش 

هتل داریوش کیش

hotel darush kish


هتل بزرگ داریوش کیش هتلی پنج ستاره‌ در جزیره کیش می باشد که با سرمایه‌گذاری حسین ثابت ساخته شده است. این هتل دارای طرح تخت جمشید می باشد. هتل دارای دو نمای خارجی "رو به باغ" و "رو به دریا" می باشد،و موجب افزایش زیبایی هتل شده است.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل داریوش کیش: اتاق بیلیارد , کافی شاپ در لابی , سالن کنفرانس , لاندری , صندوق امانات و مینی بار , داخل اتاقها امکان استفاده از کانالهای ماهواره ای وجود دارد, گشت در بازارها , گشت سیاحتی در جزیره زیبای کیش , کافی نت , صبحانه بوفه , ترانسفر , سالن بدنسازی .در تور کیش مهر 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.

هتل مارینا پارک کیش

Hotel marina park kish


هتل مارینا پارک کیش منطقه زیبای جزیره کیش قرار گرفته است. هتل مارینا پارک کیش در زميني به مساحتی بيشتر از 10 هكتار قرار دارد . در محیطی زیبا و سرسبز قرار گرفته است. ساحل هتل مارینا پارک کیش درياي مرجاني و خیلی زيباي خليج فارس دیده می شود . در تور کیش مهر 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.اولين و بهترین ماريناي كيش را در جزیره واقع شده است . اين محیط دلنشین و چشم نواز هر بيننده ا ي را به خود جلب میکند . معماری فوق العاده با دکوراسیون زیبا و تجهیزات مدرن و  همراه با طبیعتی زیبا می باشد.  کارکنان دوره دیده و با تجربه برای ارائه خدمات آماده می باشند تا لحظاتی به یادماندنی را تجربه کنید.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

 امکانات هتل مارینا پارک کیش : سالن بدن سازی , استخر سرپوشیده , سونا بخار , اسپا و ماساژ تایلندی , جکوزی , زمین استاندارد تنیس , سالن زیبایی ویژه بانوان , کافی نت و کافی شاپ و پارک تفریحی از امکانات هتل مارینا پارک کیش می باشد.در تور کیش مهر 94 بهترین اقامت را در این هتل  داشته باشید.

 مطالب مرتبط:

هتل داریوش کیش

 

تور کیش لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران های مشهد

رستوران ایتالیایی ژون مشهد

رستوران ایتالیایی ژون تخصصی ترین مرکز غذاهای ایتالیایی در مشهده با منویی ۵۰ عنوانه .پخت غذاها به صورت اصیل ایتالیاییه و همه مواد اولیه روزانه تهیه میشه. نکته ممتاز این رستوران اینه که پاستاهای مصرفی در این رستوران تولید میشه و در واقع اختصاصیه. در تور مشهد مهر 94 میتوانید از این رستوران زیبا و بهترین غذا های این رستوران استفاده نمایید. رستوران ژون از شهروندان برای صرف غذایی خاص و لذیذ به همراه تخفیف 15 درصدی دعوت کرد. در این رستوران فست فود، ساندویچ و پیتزا بدون استفاده از سوسیس و کالباس به مشتریان عرضه می شود. این رستوران علاوه بر غذاهای خوشمزه و متنوع بهترین خدمات را به مهمانان خود عرضه میکند.این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور مشهد پاییز 94 میگذارد.

رستوران ایتالیایی ژون

رستوران ایتالیایی ژون

 

رستوران کوهسر مشهد

 مجتمع کوهسر که با طراحی خاص بر گرفته از معماری هخامنشی که روشنگر تاریخ ایران می باشد بنا گردیده و خود می تواند نشانگر اقتدار و گذشته تاریخی این مرز و بوم در چشم بیننده خصوصا توریست های بازدید کننده باشد .در تمامی سر درها و ورودی های سالن ها ، سر ستون ها نمادهای هخامنش کاملا  مشهود است .این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور مشهد مهر 94 میگذارد.

نکته حائز اهمیت این است که مجتمع کوهسر دارای مرتفع ترین رستوران شهر مشهد می باشد و با چشم اندازی زیبا به شهر مشهد موجبات فراهم شدن محیطی زیبا را برای بیننده فراهم میسازد.امید است که بتوان با ساخت  مجتمع کوهسر گوشه ای از بنای عظیم و تاریخی تخت جمشید و تمدن ایران را زنده و به جهانیان نشان داد . مسافران تور مشهد پاییز 94 میتوانند با رفتن به این رستوران زیبااز غذا های خوشمزه و با کیفیت استفاده نمایند.

رستوران کوهسر

رستوران کوهسر

مطالب مرتبط:

رستوران کوهسر مشهد

تور لحظه آخری مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: ارزان ترین رستوران های مشهد, رستوران های مشهد, رستوران های خوب مشهد, بهترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مراکز خرید مشهد

مرکز خرید زیست خاور مشهد

مرکز خرید زیست خاور مشهد از اولین مراکزخرید مشهد و یکی از  و بهترین بازارهای مشهد می باشد و هر روزه مورد بازدید هزاران زائر و توریست و قرار میگیرد. مجتمع تجاری زیست خاور مشهد دارای پله برقی و آسانسورهای نفر بر حمل بار برای کلیه طبقات می باشد.مسافران تور مشهد مهر 94 میتوانند از این مرکز خرید استفاده نمایند.از دیگر امکانات این مجتمع تجاری میتوان به سیستم آنتن داخلی تلفن همراه ، دستگاههای خود پرداز ، مسجد ، بانک الکترونیکی 24 ساعته ، بانک ارزی ، آژانس های مسافرتی و خدماتی ، نمایندگی شرکت های بیمه ، رستوران ، کافی شاپ ، تاکسی تلفنی و مرکز انتظامات و وجود فروشگاههای مختلف از جمله امکانات این مجتمع بزرگ تجاری اشاره کرد. مسافران تور مشهد پاییز 94 میتوانند از این مرکز خرید زیبا بهترین سوغات این شهر را تهیه کنند.

مرکز خرید زیست خاور

مرکز خرید زیست خاور

بازار رضا مشهد

بازار رضا مشهد

این بازار بزرگ که از مهمترین مراکز خرید مشهد است در قسمت شرق میدان بیت المقدس قرار گرفته است این بازار همزمان با تخریب حرم مطهر و بازار بزرگ تاسیس گردید.بازار رضا از این میدان شروع میشود و به میدان هفده شهریور می رسد.بازار شامل بیش از هزار واحد تجاری است که در دو طبقه است این بازار بزرگ دارای نمازخانه،آبخوری،انتظامات،سرویس های بهداشتی و تاسیسات است.به تعداد صد باب مغازه در طبقه ی اول و 120 مغازه در طبقه ی دوم است شما می توانید انواع سوغاتی ها از قبیل انواع عقیق،زعفران،عطریات،مهر و سجاده ،پوشاک و شیرینی جات تهیه کنید.مسافران تور مشهد مهر 94 میتوانند از این مرکز خرید استفاده نمایند.

 مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری مشهد

بازار رضا مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: ,مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل های 5 ستاره مشهد

هتل قصر طلایی مشهد


این هتل پنج ستاره دارای بیست طبقه و در مساحتی به اندازه شصت هزار متر مربع واقع شده است.دارای ششصد واحد که چهارصد اتاق دبل رویال،بیست اتاق سینگل ,صد واحد سوئیت ,شصت پرنسس روم است.شامل 3 رستوران سنتی ,بین المللی و دریایی است.هتل دارای مکان های ورزشی و تفریحی است و امکانات دیگر از قبیل سونا،استخر،مکانهای تفریح و بازی کودکان است.در این هتل مکانی برای نگهداری کودکان وجود دارد.این هتل بهترین ها را را در اختیار مسافران تور مشهد مهر 94 میگذارد.

 عکسها و تصاویر هتل قصر طلایی مشهد

 هتل قصر طلایی مشهد

 

هتل قصر طلایی مشهد

 

هتل مجلل درویشی مشهد

این هتل پنج ستاره که در کنار خیابان امام رضا که خیابان اصلی است و به حرم میرسد واقع شده است هتل تا حرم مطهر مشهد هزار و چهار صد متر نیز فاصله دارد به طوریکه فقط 10 دقیقه تا حرم پیاده میتوان رفت.این هتل شامل 25 طبقه است که در بهمن سال 90 افتتاح گردید.و بلند ترین و بزرگترین  ساختمان اقامتی با نمای شیشه ای است. در تور مشهد پاییز 94 از این هتل مجلل استفاده نمایید. هزینه کودکان زیر سه سال رایگان و کودکان 3 تا 6 سال نیم بها  و بالای 6 سال تمام بها نیز می باشد هتل دارای مجموعه آبی مانند حمام ترکی ،سونا بخار و خشک،جکوزی ماساژ،اسپا و سالن بدنسازی نیز هست.هتل با زیر بنای هشتصد متر و طراحی  مدرن و زیبا از هتلهای منحصر به فرد محسوب می شود.مسافران تور مشهد مهر 94 در این رستوران لحظات خوشی خواهند داشت.

 عکسها و تصاویر هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی

 

 

 

 

 

هتل مجلل درویشی



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

مراکز خرید استانبول

مرکز خرید هیستوریا استانبول

markaz kharid historia istanbul

مرکز خرید هیستوریا استانبول , مرکز خرید پرطرفدار و معروف شهر استانبول در ناحیه فتیح و به مسجد سلطان احمد بسیار نزدیک و به راحتی میتوانید به این مسجد دسترسی داشته باشید که شامل  هفتادو پنج رستوران و فروشگاه در شش طبقه می باشد. طبقه های اول تا سوم قسمت مرکزی مد لباس برای آقایان و خانم ها می باشد که بیشتر مارکهای معروف لباس و پوشاک در مراکز فروشگاهی خودشان لباسهایی با مد روز برای خریداران ارائه کرده اند . در تور استانبول مهر 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.در فروشگاه طبقه همکف هم از انواع مختلف مبلمان و وسایل منزل و انواع لوازم خانگی را دیدن کنید. در زمان دیدن از فروشگاه در هنگام غذا و ناهار میتوانید از رستوران فروشگاه که مارکهای مختلف رستورانها را در خود دارد استفاده کنید و از انواع غذاهای لذیذ رستورانها لذت ببرید.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

آدرس فروشگاه : منطقه فتیح , بلوار ادنان مندرس

 

مرکز خرید آک استانبول 

markaz kharid ak istanbul

مرکز خرید آک استانبول پر طرفدارترین مرکز خرید و بهترین مرکز خرید دنیا  با وسعتی زیاد  در ماه مارس 1994 افتتاح گردید که از  جمله مرکزهای خرید شلوغ استانبول می باشد ، مرکز خرید تجاری با 32 کافه و رستوران و 264 مغازه بزرگ و 1500 محل پارک برای اتومبیل مدعی که در ماه تا 1/5  میلیون نفر از این مرکز خرید تجاری و تفریحی بازدید کرده و خرید می کنند. در روزهای معمولی در یک هفته میانگین بین چهل  تا چهل و پنج هزار نفر از مرکز خرید آک مرکز دیدن می کنند و برای خرید می روند که در روزهای تعطیلی پایان هفته و روزهای عید این عدد به بیشتر از هفتاد هزار نفر هم می باشد.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید. مرکز خرید تجاری و  تفریحی آک استانبول در ناحیه اتیلر  با مساحت صد و هشتاد هزار متر مربع محل سرپوشیده ساخته شده است. در مرکز خرید 2 آسانسور پانارومیک و  41 پله برقی و 30 آسانسور معمولی برای رفت و آمد به عموم مردم و مسافران تور استانبول ساخته شده است. مرکز خرید آک استانبول همه روزه در ساعت 10 صبح الی 10 شب آماده بازدید خریداران و بازدیدکنندگان می باشد.در تور استانبول مهر 94 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید.

آدرس مرکز خرید آک استانبول : منطقه اتیلر استانبول 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول لحظه آخری

 

مرکز خرید آک استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

جاذبه های توریستی استانبول

مسجد سلیمانیه در استانبول

 

یکی از مساجد باشکوه ترکیه ، مسجد سلیمانیه استانبول است که در حال حاضر به یکی از مکان های دیدنی استانبول تبدیل شده است. این مسجد مجموعه ای از بناها است که شامل مقبره سلیمان و همسرش نیز می شود . مسجد بارگاهی با ستون هایی از سنگ سماق ، گرانیت و مرمر دارد . در چهار گوشه آن نیز چهار مناره بزرگ قرار گرفته است . چهار مناره به نشانه چهارمین حاکم استانبول بودن سلیمان با ده بالکن به نشانه دهمین سلطان عثمانی بودن وی است .در تور استانبول پاییز 94 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید.

در داخل مسجد ،اطاق بزرگی وجود دارد به شکل مربع با گنبدی به ارتفاع ۴۷ متر و ضخامتی برابر ۲۷٫۵ متر که نور خورشید به زیبایی از پنجره های رنگ شده دوست داشتنی به درون می تابد . محراب و منبر از مرمر ساخته شده و کتیبه های خطی بسیاری نیز از خطاطان مشهور عثمانی دیده می شود.ساخت این مسجد باشکوه در سال ۱۵۵۰ آغاز شد و ساخت بنای خود مسجد در سال ۱۵۵۷ به اتمام رسید.ساخت بقیه ساختمانها نیز چند سال بعد به اتمام رسید .تمام مسجد با سجاده هایی قرمز رنگی که به سمت جنوب (مکه) قرار دارند ، پوشیده شده است .مقبره سلطان سلیمان با کاشی های بسیار زیبا تزئین شده است.مقبره معمار بزرگ “سینان”نیز در همین مسجد قرار گرفته است .مسافران تور استانبول مهر 94 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند.

 

مسجد سلیمانیه در استانبول

 

تپه های چاملیجا در استانبول 

 

استانبول بر روی 7 تپه بنا شده که بلندترین آن تپه چاملیجا میباشد، تپه های چاملیجا دارای ارتفاع 268 متر از دریا در قسمت آسیایی شهر استانبول واقع شده است و یکی یکی دیگر از مناطق توریستی استانبول میباشد که از بالای این تپه میتوان تنگه بسفر،قسمت اروپایی و همچنین بندرگاه را دید و گردشگران تور استانبول پاییز 94 برای رفتن به چاملیجا و بازدید از این منطقه دیدنی می توانند از اتوبوس هایی که از تکسیم به قسمت آسیایی میروند استفاده کنند.در تور استانبول پاییز 94 میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید.

در تپه 248 متری چاملیجا که به بام شهر استانبول معروف میباشد آنتن های متعددی نصب شده است که این آنتن ها سبب آلودگی تصویری در شهر میشدند.مسافران تور استانبول مهر 94 میتوانند از این جاذبه گردشگری زیبا لذت ببرند.

 

 تپه های چاملیجا در استانبول

 مطالب مرتبط:

تپه های چاملیجا در استانبول

تور استانبول لحظه آخری



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل های استانبول

هتل آسکوک استانبول سه ستاره

هتل آسکوک استانبول

هتل آسکوک استانبول در بخش تاریخی و قدیمی استانبول قرار گرفته است و اخیرا بازسازی شده است. در نزدیکی ایستگاه تراموا , بازار بزرگ , مسجد و کاخ سیرکسی هتل آسکوک استانبول واقع شده است. هتل آسکوک استانبول با اتاقهای مدرن و مجهز همراه با اینترنت رایگان و حمام و تلویزیون می باشد. هتل آسکوک استانبول دارای تراسی که منظره تنگه بسفر را میتوان از این تراس دید دارد همچنین دارای سونا , استخر و حمام ترکی و خدمات و امکانات حمام ترکی می باشد. در این تراس با منظره زیبا می توانید از غذاهای مدیترانه ای و ترکی و لذیذ لذت ببرید.در تور استانبول مهر 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

 

هتل امین سلطان استانبول  سه ستاره

هتل امین سلطان استانبول

هتل امین سلطان استانبول در منطقه سلطان احمد شهر زیبای استانبول واقع شده است. هتل امین سلطان استانبول 10 اتاق تمییز و مرتب برای خود دارد. سرویس پذیرش هتل به صورت شبانه روزی می باشد تا مایحتاج مسافران توراستانبول پاییز 94 مهیا شود. ترانسفر ویژه فرودگاهی از ویژگی های هتل امین سلطان استانبول می باشد. امکانات هتل امین سلطان استانبول شامل : رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع , سرویس پذیرش به صورت شبانه روزی , کافی نت , فروشگاه که مسافران توراستانبول مهر 94 لوازم مورد نیاز خود و حتی سوغاتی نیز تهیه نمایند , پارکینگ , سالن مجهز به وسایل ورزشی , گیم نت , جکوزی و سونا , زمین ویژه تنیس , میز بیلیارد , پارک بازی برای کودکان , فضای سبز که زمانی را برای کسب آرامش و استراحت سپری کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران های دبی 

کافی شاپ یخی دبی

"کافه یخ" به تازگی در صحرای دبی باز شده است تا مسافران تور دبی و گردشگران و مشتریانش بتوانند از گرمای وحشتناک این منطقه فرار کنند. در این کافی شاپ همه وسایل از یخ ساخته شده است و دمای هر بخش آن نزدیک به 6 درجه زیر صفر است.البته از آنجایی که ورود به این کافی شاپ بسیار گران است برای جذب مشتری از راه های مختلفی استفاده شده است.در تور دبی مهر 94 از امکانات این رستوران استفاده کنید. از جمله این راه ها می توان به ایجاد یک مکان اسکی مجازی، کافه یخی و ... اشاره کرد، اینجا حتی بازی های مختلف نیز یخی هستند. در این کافی شاپ البته از پرده های برفی نیز استفاده شده است.این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی پاییز 94 میگذارد.

کافی شاپ یخی

کافی شاپ یخی

رستوران درویش دبی

این رستوران یکی از رستوران های ایرانی در دبی می باشد که در خیابان رقه واقع شده است . در این رستوران انواع غذاهای ایرانی با طعم و کیفیت عالی برای گردشگران تور دبی مهر 94 سرو می شود .

رستوران درویش دبی

 مطالب مرتبط:

کافی شاپ یخی دبی

تور لحظه آخری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: ,رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران های دبی

رستوران حاتم دبی

این رستوران یک رستوران ایرانی در دبی می باشد که در آن انواع غذاهای ایرانی با کیفیت و طعم بسیار خوب سرو می شود . رستوران حاتم دارای چند شعبه در دبی می باشد . قیمت غذا در این رستوران ها نیز مناسب می باشد و شما گردشگران تور دبی مهر 94می توانید از صرف غذاهای خوشمزه ایرانی در این رستوران لذت ببرید .

رستوران حاتم دبی

 

کافی شاپ یخی دبی

"کافه یخ" به تازگی در صحرای دبی باز شده است تا مسافران تور دبی و گردشگران و مشتریانش بتوانند از گرمای وحشتناک این منطقه فرار کنند. در این کافی شاپ همه وسایل از یخ ساخته شده است و دمای هر بخش آن نزدیک به 6 درجه زیر صفر است.البته از آنجایی که ورود به این کافی شاپ بسیار گران است برای جذب مشتری از راه های مختلفی استفاده شده است.در تور دبی مهر 94 از امکانات این رستوران استفاده کنید.

از جمله این راه ها می توان به ایجاد یک مکان اسکی مجازی، کافه یخی و ... اشاره کرد، اینجا حتی بازی های مختلف نیز یخی هستند. در این کافی شاپ البته از پرده های برفی نیز استفاده شده است.این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی پاییز 94 میگذارد.

کافی شاپ یخی

کافی شاپ یخی

مطالب مرتبط:

کافی شاپ یخی دبی

 

تور لحظه آخری دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: ,رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()