نوشته شده توسط : azar yousefi

 

 

1.مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی از مراکز خریدی الست که در منطقه لارا واقع شده است و بهترین لباس های ترک و مارک در این مرکز خرید به فروش می رسد. این مرکز خرید دارای 30 رستوران بزرگ و 150 فروشگاه لوکس است و همه این عوامل مرکز خرید تراسیتی آنتالیا را به جاذبه توریستی لارا و از بزرگترین مراکز خرید ترکیه تبدیل کرده است. این مرکز خرید در طبقه همکف خود دارای کافی شاپ و رستوران های بزرگ است که به زیباترین دکوراسیون مجهز است و مسافران تور آنتالیا 94 می توانند بهترین لحظات خود را دراین مرکز خرید بگذرانند. علاوه بر این ها بزرگترین سینمای آنتالیا در این مرکز خرید واقع شده است. 

 

2.مرکز خرید تانساش آنتالیا

مرکز خرید تانساش آنتالیا

مرکز خرید تانساش معروف است به فروشگاه بزرگ مواد غذایی است که در طبقه اول آن مواد غذایی مدرن و سنتی و در طبقه دوم آن لوازم الکتریکی و صنایع دستی و پوشاک و... به فروش می رسد. این فروشگاه دو طبقه مجهز به ماشین های خرید , پله برقی و... است. شما مسافران عزیز تور آنتالیا 94  میتوانید در این فروشگاه لوازم خود را تهیه کنید و از سفر و خرید خود لذت ببرید.

 

3.مرکز خرید زنجیره ای میگروس آنتالیا

مرکز خرید زنجیره ای میگروس آنتالیا

مرکز خرید میگروس470 فروشگاه در سراسر ترکیه است و زیباترین و مدرن ترین اجناس در این مرکز به فروش می رسد. در این مرکز خرید هر آنچه که بخواهید از لوازم الکتریکی و قطعات کامپیوتری گرفته تا لباس های زیبا و کفش های مارک فوق العاده و حتی خوش بو ترین عطرها را می توانید تهیه کنید. ویژگی های خوب این مرکز خرید باعث شده است که مرکز خرید مریگوسمورد توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا 94 باشد.

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: سه مرکز خرید آنتالیا برای مسافران ایرانی,بازار های آنتالیا,مراکز خرید آنتالیا,پاساژهای آنتالیا,بازارهای خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi


هتل بایا آنتالیا 5 ستاره

 

هتل بایا آنتالیا

امکانات هتل بایا شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، سولاریوم ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده می باشد که مسافران تور آنتالیا 94 می توانند از این امکانات به شکل رایگان استفاده کنند . این هتل دارای اتاق های با امکانات ویژه می باشد.همچنین در داخل اتاق ها امکاناتی فراهم شده است تا معلولین هم اقامت راحت و سفری آرام و دلچسب را داشته باشند. هتل بایا دارای سرویس نگهداری کودکان و اتاق بازیهای کامپیوتری برای کودکان می باشد تا خوانواده ها در آسایش و آرامش خاطر باشند. مسافران تور آنتالیا 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 

 

 

 

 

 هتل شرایتون آنتالیا

از امکانات هتل شیرایتونآنتالیامیتوان به  ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار , استخر سر پوشیده اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا 94 می توانند از این امکانات به صورت کاملا رایگان بهره ببرند . همچنین این هتل زیبا دارای اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز برای معلولین عزیز می باشد تا این عزیزان هم بتوانند در راحتی و آسایش سفر خود را سپری کنند. هتل شرایتون دارای زمین بازی مخصوص کودکان و سرویس نگهداری کودکان می باشد تا خانوادها بتوانند آرامش و آسایش خیال داشته باشند  . این هتل برای ورزش دوستان نیز امکاناتی را فراهم کرده که این امکانات شامل تنیس ، پینگ پنگ ، بازی دارت و اسکواش می باشد. مسافران تور آنتالیا نوروز 94 که علاقه مند به ورزش هستند قطعا در این هتل به آنچه که می خواهند برسند.

 

 

 

 


هتل کران پلازا آنتالیا 5 ستاره

 

 

 

 هتل کران پلازا آنتالیا

 

هتل کران پلازاآنتالیا دارای امکانات رفاهی شامل ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار و استخر سر پوشیده می باشد و مسافران تور آنتالیا 94 می توانند از این امکانات به صورت کاملا رایگان استفاده کنند. همچنین این هتل دارای اتاق های با امکانات ویژه و مجهز برای معلولین می باشد تا این عزیزان در آسایش کامل باشند. از دیگر امکانات هتل کران پلازاکه برای رفاه خانواده ها در نظر گرفته شده است سرویس نگهداری کودکان می باشد. از امکانات ورزشی این هتل برای ورزش دوستان نیز می تو ان به مرکز بدنسازی اشاره کرد. همچنین قسمت پذیرش هتل کران پلازا به صورت 24 ساعته از مسافران تور آنتالیا فروردین 94پذیرش می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل کلوب سرا آنتالیا

 


هتل کلوب سرا آنتالیا شامل امکانات رفاهی مانند ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده می باشد که مسافران تور آنتالیا 94 می توانند از امکانات متنوع این هتل رایگان استفاده کنند. هتل کلوب سرادارای اتاقهایی با امکانات ویژه و مجهز برای معلولین نیز می باشد . از دیگر امکانات این هتل برای رفاه حال خانواده های محترم اتاق نگهداری کودکان می باشد. همچنین مسافران تور آنتالیا عید 94 علاقه مندان به ورزش نیز میتوانند از امکانات وزشی هتل کلوب سراکه شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و بولینگ می باشد استفاده کنند.

 

 

 

 

هتل پاپیلون بل ویل آنتالیا 5 ستاره

 

 

 

 

 هتل پاپیلون بل ویل آنتالیا

 

این هتل دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان و همچنین اتاق بازی های کامپیوتری مخصوص کودکان می باشد. از دیگر امکانات هتل پاپیلون بل ویل میتوان به استخر با امکانات ماساژ , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار  و استخر سر پوشیده اشاره کرد و همچنین دارای اتاق های ویژه با امکانات رفاهی برای معلولین می باشد . امکانات ورزشی این هتل نیز شامل تنیس , مرکز بدنسازی , بیلیارد , پینگ پنگ , بازی دارت, زمین گلف, دوچرخه سواری ,  کانو , اسکواش و موج سواری است. مسافران تور آنتالیا عید 94 می توانند از امکانات این هتل استفاده کنند و لذت ببرند.

 

 

 

 

 

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا 5 ستاره

 

 

 

 

هتل کنکورد دلوکس

این هتل مجلل و تفریحی درآنتالیا در مکانی بسیار عالی و آرام در شهر لارا قرار دارد. لارا شهر بسیار تمیز و پاکیزه ای است به طوری که این شهر از پاکیزگی و امنیت برنده جایزه Blue Flag شد و این جایزه را به خود اختصاص داد. امکانات هتل کنکورد دلوکس مدرن شامل استخر آب گرم ، ساحل اختصاصی ، ورزشهای آبی ، زمین تنیس با نور افکن و امکانات دیگر می باشد. هتل کنکورد دلوکس در قسمت شرقی و در فاصله شانزده کيلومتري مرکز شهر لارا و 10 کيلومتري فرودگاه قرار گرفته است. مسافران عزیز تور آنتالیا 94 مي‌توانند در مدت 20 دقيقه از طريق وسایل حمل و نقل عمومي، تاکسی سرویس های خصوصي که از طرف هتل هتل کنکورد دلوکس که اماده خدمت گذاری هستند و ... به شهر برويد. مسافران تور آنتالیا 94 می توانند برای اقامت خود این هتل 5 ستاره را انتخاب کنند و سفری ب هیاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش

این هتل یکی از هتلهایی است که از کنترل هوشمند BMS نیز استفاده شده است با این سیستم هوشمند به محض ورود هر مسافر به داخل اتاق سیستم تهویه،روشنایی،وسیستم گرمایشی و سرمایشی فعال می گردد و آسایش و رفاه حال مسافران تور کیش 94 در این هتل بیشتر رعایت شده است. خوب است مسافران تور کیش 94 بدانند که این هتل دارای پنجا ه و شش اتاق ،سرویس بوفه و سرویس اسپا است .نهار و صبحانه به صورت بوفه سرو می گردد.در اتاق می توانید از سرویس چای و قهوه ،سرویس عصرانه ،اینترنت پرسرعت بی سیم،سیستم صوتی و تصویری،صندوق امانات نیز استفاده کنید.همچنین هتل دارای ترانسفر فرودگاهی،خدمات خانه داری و لاندری است. مسافران تور کیش فروردین 94 می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهره کافی را ببرند.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سورینت مریم کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیش

این هتل 5 ستاره در یکی از بهترین مناطق کیش واقع شده است هتل دارای مساحت بیش از 10 هزار هکتار است هتل در فضایی سبز با اواع پوشش های گیاهی با آبنمایی بسیار زیبا قرار دارد و دو طرف هتل ساحل دریای مرجانی و زیبای خلیج فارس بسیار دلنگیز است هتل دارای دکوراسیونی زیبا با کارکنان با تجربه نیز هست که توجه مسافران تور کیش 94 به خود جلب می کند.

مسافران گرامی تور کیش نوروز 94 می توانند با اقامت در این هتل 5 ستاره سفری دلچسب را تجربه کنند. 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارینا پارک کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

 تور کیش بازار پردیس 2

بازار پردیس دو کیش که یک بازار بین المللی است در مرداد ماه سال 1375 در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع احداث گردید و در بهمن ماه 1377 نیز به بهره برداری رسید. این بازار بین المللی در منطقه , به لحاظ نوع معماری و مصالحی که برای ساخت آن به کار رفته است , ممتاز می باشد. مسافران عزیز تور کیش 94 بدانند که بازار پردیس دو کیش متشکل از 230 غرفه تجاری و 10 واحد اداری در 4 طبقه , نه دستگاه آسانسور که هفت دستگاه آن معمولی و دو دستگاه دیگر آن شیشه ای است و هشت دستگاه پله برقی نیز می باشد.

تور کیش بازار پردیس 2

از دیگر امکانات این بازار وجود پیاده رو متحرک با سقف شیشه ای می باشد که زیبایی آن را دوچندان کرده است.بازار پردیس دو کیش به دلیل ویژگی های خاص خود , منطقه بکری که دارد و همچنین امکانات رفاهی فوق العاده اش مانند کافی شاپ ها و رستوران های متنوع و متعدد و... , با استقبال بی نظیر گردشگران روبرو شده است. مسافران تور کیش 94می توانند هرانچه را که باب میلشان است را در بازار بین المللی پردیس دو کیش بیابند و از خرید کردن خود نهایت لذت را ببرند.

تور کیش بازار پردیس 2

از دیدنی های زیبای این بازار می توان به یک دستگاه هواپیمای غیر نظامی که به حالت معلق در مرکز بازار قرار گرفته است , یک دستگاه لنج ماهیگیری و فضای سبز داخلی آن اشاره کرد. فضای سبز داخلی این بازار پوشیده از انواع گیاهان طبیعی و نخل های زیبا است که محیطی آرامش بخش و چشم گیر و دل نشینی را فراهم آورده است.

راه های ارتباطی مسافران تور کیش عید 94با بازار پردیس 2 کیش: 4-2215644-0764  و   pardis2@kishmalls.ir 

تور کیش بازار پردیس 2

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار پردیس 2 کیش,بازار های کیش,مراکز خرید کیش,پاساژهای کیش,بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

تور کیش بازار پردیس یک کیش


بازار پردیس یک کیش از بازارهای بين المللي در حوزه خلیج فارس می باشد که بين خيابان فردوسي و بلوار رازي واقع شده است.این مرکز خرید درسال 1370 افتتاح شد  و کار خود را با 228 واحدتجاري و اداري آغاز کرد. مساران تور کیش 94 با رفتن به این مرکز خرید بین المللی می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند یرا شعار غرفه داران این مرکز خرید "مشتری مداری" است و بر اساس این شعار کالای مورد تقاضای مشتریان را با حفظ حرمت آن ها تهیه و در اختیارشان قرار می دهند. در بازار بین المللی یک پردیس نمایندگی هایی معتبری نیز وجود دارند که با قیمت پایین و مناسب کالا ها و اقلام خود را عرضه می کنند. آن دسته از اقلامی که به صورت عمده در این بازار قابل عرضه و ارائه هستند عبارتند از: وسایل صوتی و تصویری , انواع مختلف کیف و کفش و پوشاک , انواع ساعت های مارک دار و معروف , انواع مختل تلفن های همراه , سیستمهای کامپیوتری , مکمل های غذایی , تعمیرات موبایل , اژان سهای هواپیمایی ,....

مسافران تور کیش 94 می توانند از خرید خود از این بازار رضایت کافی را بدست آورند.

تور کیش بازار پردیس یک کیش

بازار بین المللی پردیس یک کیش دارای 200 غرفه فعال می باشد که بهترین کالا را در اختیار خریداران خود قرار می دهد.مسافران تور کیش نوروز 94می توانند با رفتن به مرکز خرید پردیس یک کیش هم کالای مورد نیاز خود را بهترین جنس تهیه نمایند و هم از خرید خود لذت ببرند.

تور کیش بازار پردیس یک کیش

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار پردیس یک کیش ,بازار های کیش,مراکز خرید کیش,پاساژهای کیش,بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل سیاج دبی

 

هتل سیاج دبی

هتل سیاج در منطقه دیره دبی و نزدیک میدان ساعت قرار دارد. خوب است مسافران تور دبی 94 بدانند که این هتل سه ستاره تنها چند قدم تا مترو و فرودگاه بین المللیفاصله دارد. نظافت به صورت تمام و کمال در این هتل رعایت می شود. هتل سیاجاز 61 اتاق و هشت اتاق زیبا و لوکس تشکیل شده است. اتاق ها کاملا نورگیر می باشد و فضای آرام و دل نشینی دارد. از امکانات این هتل می توان به استخر رو باز در بام هتل , لابی , رستوران با انواع غذاهای خوش مزه و لذیذ و متنوع , سرو صبحانه به شکل بوفه , آرایشگاه و... اشاره کرد. مسافران عزیز تور دبی فروردین 94 می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن نهایت استفاده را ببرند.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیاج دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل هیلتون جمیرا دبی

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا


هتل هیلتون یکی از بهترین هتل های 5 ستاره که در جمیرا دبی واقع شده است. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل می توان به موقعیت جغرافیایی فوق العاده آن , اتاق های تمیز و مناسب برای اقامت و استراحت مسافران تور دبی 94, نزدیکی هتل به ساحل و... اشاره کرد. این هتل 5 ستاره متشکل از 389 اتاق در 9 طبقه است. اتاق های هتل هیلتون جمیرا بسیار لوکس , زیبا و پاکیزه هستند به طوری که مسافران عزیز تور دبی عید 94 با اقامت در این هتل می توانید به راحتی در اتاق های آن استراحت کنید و سفری دلچسب را تجربه نمایید.

 

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

خوب است مسافران تور دبی 94بدانند که این هتل برای حمل نقل مهمانان خود امکاناتی را فراهم آورده است و آن این است که بنا به درخواست مسافران اتومبیل کرایه ای و حتی ترانسفر فرودگاهی در اختیار آنها قرار می دهد. ازامکانات هتل هیلتون می توان به استخر روباز , سونا , اتاق بازیهای کامپیوتری برای کودکان , زمین بازی , سالن بدنسازی , سالن آرایش , کافی شاپ , لابی بزرگ , 5 آسانسور و از همه مهمتر و بهتر اینکه این هتل فرودگاه های متعددی دارد. مسافران تور دبی نوروز 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات فوق العاده آن استفاده کنند و لذت ببرند.

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

آن دسته از مسافران تور دبی 94که به دنبال هتلی لوکس و پاکیزه و مورد دلخواه خود هستند خوب است که در هتل هیلتون جمیرا دبی اقامت کنند تا با داشتن آرامش در این هتل و دیدن مناظر زیبا از داخل اتاق های آن که به دلیل نزدیکی هتل به ساحل فراهم آمده است لذت ببرند.

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

تور دبی هتل هیلتون جمیرا

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل هیلتون جمیرا دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل سیتی سیزن دبی

 

هتل 4 ستاره ی City Season در مرکز شهر دبی و در نزدیکی مراکز تجاری آن واقع شده است. این هتل شیک بوده و شامل 180 اتاق و سوییت می باشد که هرکدام مبله و دارای امکانات رفاهی هستند. رستوران هتل انواع غذاهای تایلندی را سرو می کند و همینطور مسافران تور دبی 94 می توانند از غذاهای سبک و نوشیدنی های مختلف کافی شاپ هتل استفاده کنند. از فرودگاه به سمت هتل با ماشین حدود 10 دقیقه و پیاده تا مرکز تجاری, سیتی سنتر, حدود 5 دقیقه فاصله است. از امکانات دیگر آن استخر, سونا, باشکاه و پارکینگ را می توان نام برد. و مسافران تور دبی نوروز 94 که قصد اقامت در این هتل را دارند می توانند از امکانات آن بهره کامل را ببرند.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیتی سیزن دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل گرند فلورا دبی

هتل 4 ستاره Flora Grand در منطقه ی دیره واقع شده و حدود 200 متر از مترو Al Rigga  فاصله دارد. استخر سر پوشیده از جمله امکانات آن می باشد. این هتل شامل 200 اتاق است که به شکل زیبایی مبله شده و بزرگ هستند. اتاقها مجهز به امکانات مورد نیاز جهت درست کردن چای و یا قهوه بوده و نیز دارای تلویزیون همراه با ماهواره می باشد. مسافران تور دبی 94 می توانند در رستوران  Monrose هتل انواع غذاهای بین المللی را امتحان کنند. آنها همچنین می توانند از استخر آب داغ جهت ریلکس کردن و همچنین باشگاه های فیتنس و نیز مرکز اسپای هتل جهت ماساژ و سایر امکانات آن استفاده کنند. هتل حدود 10 دقیقه تا فرودگاه بین المللی فاصله دارد. ترانسفر هتل خدمات خود را به صورت روزانه به سمت ساحل و مراکز خرید بزرگ ارائه می کند. پارکینگ رایگان می باشد.

مسافران تور دبی 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند فلورا دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()