هتل های دبی
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل آدرس مونتگومری دبی

 هتل آدرس مونتگومری دبی با خدمات عالی خود پذیرای مسافران می باشد. اتاق های هتل راحت و فوق العاده تمیز می باشد.کارکنان هتل از میهمانان به گرمی میهمان نوازی میکنند و خوشحال می شوند به میهمانان در ترتیب دادن سفرهای شهری و دادن توصیه های تور دبی تفریحی کمک کنند.این هتل بهترین مکان برای آرامش و استراحت میباشد.در تور دبی نوروز 95 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، تور دبی مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده می باشد.مسافران تور دبی میتوانند از این هتل زیبا و مجهز استفاده نمایند.این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی زمستان 94 ارائه میدهد.

هتل آدرس مونتگومری

هتل آدرس مونتگومری

هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا دبی
این هتل یکی از مشهورترین هتل‏‌های دبی در امارات است.این هتل با 283 اتاق و خدمات بي نظير خود پذيرا مهمانان و گردشگران دبی است . ميهمانان عزيز مي توانند از اتاقهاي راحت هتل لذت ببرندموقعیت موقعیت بی نظیر این هتل ، از ویژگی های این هتل است که در میان هتل های 5 ستاره دبی بی نظیر است.هتل ۲ رستوران عالی دارد.در تور دبی نوروز 95 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید. یکی از این رستوران‏‌ها مُشرِف بر مسیر رود است و غذاهای تایلندی سرو می‏‌کند و دیگری رستورانی ایتالیایی است با غذای لذیذ ایتالیایی.

از دیگر امکانات رفاهی هتل میتوان ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده نام برد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر شما و دلبندانتان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.مسافران تور دبی میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی زمستان 94 ارائه میدهد.

هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا

هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا

مطالب مرتبط:

هتل دار الماسیاف مدینات جمیرا دبی

 

هتل آدرس مونتگومری دبی

تور لحظه آخری دبی

تور دبی نوروز 95





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: