رستوران های زیبای جزیره کیش
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران جدید شاندیز صفدری کیش در محیطی بی نظیر در ساحل غروب جزیره زیبای کیش در زمستان 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. این رستوران زیبا و رویایی با محیطی آرام و استثنایی یکی از بهترین بند های موسیقی جزیره زیبای کیش را در اختیار دارد و با یک منو منحصر به فرد در تور کیش اسفند 96 که شامل انواع غذاهای سنتی و دریایی می باشد در خدمت گردشگران تور کیش است.

 

رستوران جوجه اناری کیش

رستوران جوجه اناری کیش یکی از رستوران های معروف و با کیفیت جزیره کیش  در تور کیش بهمن 96 می باشد. این رستوران عالی، غذاهای خوب و قیمت مناسب توانسته است توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب کند. نوع این رستوران چلو کبابی می باشد و انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت خوب سرو می کند.

 

رستوران سورینت كوه نور کیش در تور کیش نوروز 97

رستوران سورینت كوه نور کیش در فضایی زیبا در دل كوهی به بلندی ۲۷ متر با آبشارهای عظیم و چشم اندازی فوق العاده زیبا  در تور کیش دی 96 در كنار هتل بین‌المللی سورینت صدف ساخته شده است. رستوران كوه نور به وسعت بیش از ششصد مترمربع در داخل این کوه عظیم بنا گردیده است و دارای تجهیزات بسیار كاملی می باشد که به منظور برپایی سمینارها و میهمانی‌های بزرگ از آن استفاده می گردد، در طبقه بالای آن كافی‌شاپ با چشم‌اندازی خیره‌كننده از جزیره کیش به وسعت ۱۲۰ مترمربع وجود دارد. شما می توانید در این رستوران انواع غذاهای فرنگی و دریایی سرو می شود کیفیت غذاها عالی و قیمت بسیار مناسب می باشد. 

 

 





:: برچسب‌ها: رستوران های زیبای جزیره کیش,امکانات ویژه رستوران های کیش,نرخ مناسب رستوران های کیش,رزرو تور کیش,معرفی تور های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: