رستوران های رویایی کیش
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران شاندیز آبشار کیش

رستوران شاندیز آبشار یکی از رستوران های خوب کیش در تور کیش نوروز 97 است .که دارای محیطی کاملا جذاب و آرام می باشد کارکنان این رستوران با مشتریان بسیار خوش برخورد هستند در این رستوران غذاهای متنوعی سرو می شود و قیمت غذاها متناسب با کیفیت آن می باشد.مسافران تور کیش می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری نمایند.

 

رستوران سر آشپز کیش

رستوران سر آشپز کیش یکی از بهترین رستوران های می باشد که شما  در تور کیش اسفند 96 پس از یک گردش حسابی می توانید لحظات خوشی را آنجا بگذرانید منو رستوران به صورت باز است برخورد کارکنان بسیار خوب کیفیت غذاها عالی است همچنین شما در این رستوران می توانید انواع غذاهای سنتی،کبابهای لذیذ و غذاهای دریایی تازه را میل نمایید فضای رستوران شیک و تمیز با دیزاینی بسیار جالب منتظر پذیرایی از شما گردشگران تور کیش می باشد .

 

 

 

رستوران میر مهنا کیش

اگر به دنبل یک رستوران شیک و لاکچری در سرار جزیره کیش هستید می توانید  در تور کیش بهمن 96 سری به رستوران میر مهنا بزنید این رستوران دارای یک محیط یسیار زیبا با دکوراسیونی متفاوت می باشد. منوی رستوران شامل انواع کباب،خورشت،غذاهای دریایی،دسرهای فرنگی و ایرانی می باشد کیفیت غذاها بسیار بالا و قیمت ها بسیار مناسب می باشد. مسافران تور کیش در گردش خود می توانید ناهار یا شام خود را در این رستوران میل کنند و نظرات خود را در این سایت برای ما بگذارید. 

رستوران میر مهنا کیش در تور کیش دی 96

 





:: برچسب‌ها: رستوران های رویایی کیش,امکانات ویژه رستوران های کیش,نرخ مناسب رستوران های کیش,رزرو تور کیش,معرفی تور های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: