رستوران های موزیکال جزیره کیش
نوشته شده توسط : azar yousefi

رستوران حافظیه کیش

یکی دیگر از رستوران های ساحلی و پر طرف دار جزیره کیش این رستوران می باشد که پذیرایی از شما مهمانان تور کیش در آلاچیق های ساحلی صورت می گیرد منوی این رستوران متشکل از انواع کباب ها و ماهی تازه می شود که به ازای هر پرس غذا یک عدد نوشیدنی و ماست با احتساب حق سرویس در تور کیش بهمن 96  ارائه میگردد.این رستوران دارای گنجایش 100 نفر نیز می باشد بد از سرو غذا در صورت تمایل می توانید از قهوه خانه رستوران نیز استفاده نمایید.

رستوران حافظیه کیش

 

رستوران کوروش کیش

مجموعه رستوران های کوروش با ارائه انواع غذاهای ایرانی پذیرای گردشگران تور کیش می باشد این رستوران واقع در سه راهی پردیس - خیابان ابن سینا - مجتمع گنجینه ظرفیت پذیرایی از 100 نفر را دارا می باشد،همچنین شما کیشوندان عزیز با رزرو قبلی می توانید پذیرای مهمانان خود در فضای زیبا و دل انگیز این رستوران باشید، تور کیش دی 96 در ساعت کاری رستوران از ساعت 12 الی 17 برای صرف ناهار و از ساعت 20 الی 1 بامداد برای صرف شام است.

 

رستوران شب های کیش

این رستوران زیبا یکی از پر طرف دار ترین رستوران های کیش می باشد که در مقابل هتل پانیذ قرار گرفته است این رستوران در تور کیش نوروز 97 دارای یک منوی پغذای متنوع با انواع غذاهای ایرانی و لذیذ پذیرای مهمانان تور کیش می باشد،علاوه براین محیط پرنشاط و صمیمی این رستوران باعث جلب علاقمندان می شود. دراین رستوران موزیک زنده برای مهمانان نواخته می شود تا لحظات حضورشان در آن شادتر و به یادماندنی تر شود.

رستوران شب های کیش

 

 





:: برچسب‌ها: رستوران های موزیکال جزیره کیش,امکانات ویژه رستوران های کیش,نرخ مناسب رستوران های کیش,رزرو تور کیش,معرفی تور های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: