نرخ تور کیش
نوشته شده توسط : azar yousefi

پرسش: نرخ تور کیش,25 آبان ماه

میثم

تاریخ طرح پرسش: 96/08/14

 

پرسش: سلام، یک تور کیش با قیمت مناسب برای 25 آبان ماه می خواستم ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ: با سلام، حداقل نرخ تور کیش برای این بازه زمانی به مدت دو شب اقامت در هتل سه ستاره تور کیش نوروز 97 با خدمات صبحانه، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری برای هر نفر معادل 590 هزار تومان نیز می باشد.

گفتنی است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش بهمن 96 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش

پرسش: نرخ تور کیش,هفته دوم دی ماه

هومان

تاریخ طرح پرسش: 96/08/10

 

پرسش: سلام، در خصوص نرخ تور کیش برای هفته دوم دی ماه به مدت زمان چهار شب و سه روز هتل ارزان و لحظه آخری میخواستم ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی حداقل نرخ تور کیش برای دی ماه به مدت زمان دو شب اقامت در هتل سه ستاره تور کیش دی 96 برای هر نفر معادل 550000 تومان با خدمات استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری می باشد. 

شایان ذکر است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش اسفند 96 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

 

 

پرسش: نرخ رزرو تور کیش,هفته جاری

نفیسه

تاریخ طرح پرسش: 96/08/07

 

پرسش: سلام، در مورد رزرو تور کیش برای هفته جاری و به مدت زمان سه یا چهار شب ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟؟

پاسخ: با سلام، حداقل نرخ تور برای پایان هفته جاری هتل سه ستاره برای هر نفر معادل 445000 تومان تور لحظه آخری کیش با خدمات صبحانه، استقبال فرودگاهی، درصد تخفیفات گردشگری و با پرواز رفت و برگشت می باشد.

قابل توجه است که قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق قیمت تور کیش متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 





:: برچسب‌ها: نرخ تور کیش,نرخ مناسب تور کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,رزرو تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: